Autoschade
zaterdag 13 november 2010 om 19:06
Laatst ben ik tegen een andere auto opgegaan. Hierbij is de spiegel van de ander beschadigd. Ik dacht een nieuwe achterkant van de spiegel te vergoeden 20 euro. Dit blijkt echter 200 euro te zijn ivm spiegel kapot. Diegene had zijn auto iets te dicht aan de weg staan. Wegen zijn smal maar hij had zijn auto iets verder kunnen zetten in het groen. Ik had natuurlijk beter op moeten letten maar door smalle weg weinig ruimte. Wie is hier volgens jullie verantwoordelijk?
zaterdag 13 november 2010 om 19:10
Volgens mij mag je officieel je auto niet in het groen parkeren. Als de auto zo geparkeerd stond dat je er niet meer langs kon, had het wat anders geweest. Maar nu ben ik bang dat je er aan vast zit.
Logisch gedacht om alleen een nieuwe/tweedehandse achterkant van de spiegel te vergoeden, die je er dan ook nog zelf op zet, maar helaas, zo werkt dat niet: de auto moet naar de garage, waar ze een hele nieuwe spiegel er op zetten.
Logisch gedacht om alleen een nieuwe/tweedehandse achterkant van de spiegel te vergoeden, die je er dan ook nog zelf op zet, maar helaas, zo werkt dat niet: de auto moet naar de garage, waar ze een hele nieuwe spiegel er op zetten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 13 november 2010 om 20:00
zaterdag 13 november 2010 om 20:14
Jij bent in fout, ik spreek uit ervaring...
Ben eens tegen een geparkeerde auto gereden, per ongeluk wel te verstaan. Ik reed reglementair, zij stond verkeerd geparkeerd (Met haar auto vlak voor een verbodsbord). Politie erbij gehaald en die hebben bevestigd dat ik in fout maak, waar die auto zich ook zou parkeren, ik mag er niet tegenrijden. Het gaat zelfs zover dat, als iemand zijn auto midden van de autosnelweg zou parkeren en jij hem raakt, jij volledig in fout bent.
Ben eens tegen een geparkeerde auto gereden, per ongeluk wel te verstaan. Ik reed reglementair, zij stond verkeerd geparkeerd (Met haar auto vlak voor een verbodsbord). Politie erbij gehaald en die hebben bevestigd dat ik in fout maak, waar die auto zich ook zou parkeren, ik mag er niet tegenrijden. Het gaat zelfs zover dat, als iemand zijn auto midden van de autosnelweg zou parkeren en jij hem raakt, jij volledig in fout bent.
zaterdag 13 november 2010 om 20:21