Sims 3.. Anyone?
woensdag 27 oktober 2010 om 17:04
Hello ,,
ik vroeg mij af, ben ik nou de enige "volwassene" (21jr) die dit spel (+uitbreidingen) nog steeds geweldig vindt? Begin me langzamerhand een beetje te schamen
..
Ik ben al een trouwe sims fan sinds sims 1 ..
Ik was eigenlijk gewoon nieuwschierig naar wat andere "volwassenen" allemaal uitspoken met sims...
Wat vind je het leukst? Huizen bouwen? Mooie sims maken? Kids maken? Legacy's? Of maak je 1 gezin en speel je die voor áges zonder specifiek doel?
Spelen jullie met cheats? en mods? Ik speel met awesomemod omdat ik de storyline dan beter vind en je berichtjes krijgt van wat de buurt doet. Ook het switchen tussen huishoudens gaat makkelijker. Daarnaast gebruik ik statue of life. Deze beide dingen zijn handig voor het maken van stambomen.. Families uit de stad aan elkaar koppelen etc.. Mijn meest gebruikte cheat is testingcheatsenabled true (zit automatisch bij awesomemod) en motherlode...
xX
ps: Post gerust je screenshots van je mooiste familie/huis/etc..
ik vroeg mij af, ben ik nou de enige "volwassene" (21jr) die dit spel (+uitbreidingen) nog steeds geweldig vindt? Begin me langzamerhand een beetje te schamen
Ik ben al een trouwe sims fan sinds sims 1 ..
Ik was eigenlijk gewoon nieuwschierig naar wat andere "volwassenen" allemaal uitspoken met sims...
Wat vind je het leukst? Huizen bouwen? Mooie sims maken? Kids maken? Legacy's? Of maak je 1 gezin en speel je die voor áges zonder specifiek doel?
Spelen jullie met cheats? en mods? Ik speel met awesomemod omdat ik de storyline dan beter vind en je berichtjes krijgt van wat de buurt doet. Ook het switchen tussen huishoudens gaat makkelijker. Daarnaast gebruik ik statue of life. Deze beide dingen zijn handig voor het maken van stambomen.. Families uit de stad aan elkaar koppelen etc.. Mijn meest gebruikte cheat is testingcheatsenabled true (zit automatisch bij awesomemod) en motherlode...
xX
ps: Post gerust je screenshots van je mooiste familie/huis/etc..
donderdag 28 oktober 2010 om 21:04
Heb Sims 1 tot in den treure gespeeld en heel veel spullen gedownload, zoals meubels, kleding, etc. Vond vooral het bouwen en inrichten geweldig. Het spelletje zelf heb je op een gegeven moment wel gezien, maar een eigen kasteel bouwen..
Sims 2 kreeg ik illegaal van iemand en die heb ik maar kort gespeeld. Was er snel op uitgekeken. En de bouwfunctie werkte in deze 'foute' versie niet.
Nu heb ik Sims 3 te leen en ik heb de hele dag gespeeld, en opeens werd ik gewoon oud! Ben begonnen als volwassene en had het oud worden wel ingeschakeld, maar dacht niet dat ik dan gelijk een witharig oud vrouwtje zou worden.
Hoort dit zo?
Ik vind 't gelijk niet meer zo leuk, want ik was nl. heel druk met alles te ontdekken en keihard te werken...
Kun je voor Sims3 ook weer meubels en kledingsetjes downloaden?
Sims 2 kreeg ik illegaal van iemand en die heb ik maar kort gespeeld. Was er snel op uitgekeken. En de bouwfunctie werkte in deze 'foute' versie niet.
Nu heb ik Sims 3 te leen en ik heb de hele dag gespeeld, en opeens werd ik gewoon oud! Ben begonnen als volwassene en had het oud worden wel ingeschakeld, maar dacht niet dat ik dan gelijk een witharig oud vrouwtje zou worden.
Hoort dit zo?
Ik vind 't gelijk niet meer zo leuk, want ik was nl. heel druk met alles te ontdekken en keihard te werken...
vrijdag 29 oktober 2010 om 03:28
quote:dreamlogic schreef op 28 oktober 2010 @ 21:04:
Heb Sims 1 tot in den treure gespeeld en heel veel spullen gedownload, zoals meubels, kleding, etc. Vond vooral het bouwen en inrichten geweldig. Het spelletje zelf heb je op een gegeven moment wel gezien, maar een eigen kasteel bouwen..
Hoort dit zo?
Bij opties lekker je sims hun levensduur op 960 (=max) dagen zetten!
Dan duurt het lang voordat je een oud vrouwtje bent..
Já!!! Er is heeeeeeeeel veel te downloaden! En daarnaast kun je aan alles wat je maar wil, een ander patroon toevoegen... Je kunt alles bewerken. Kleding, banken, behang.. Ik geloof dat sims 3 iets van 250 patronen in het spel heeft. Het is echt geweldig. Je kunt de meest mooie dingetjes downloaden van the sims store *ff googlen, weet exacte link niet*
Alles in de uitwisseling is gratis. Ook het installeren gaat erg makkelijk. Als je hulp nodig hebt leg ik het je graag uit
. Bij downloads uit de uitwisseling komen namelijk wel eens dingetjes mee die niet in je spel moeten (bv kleding voor volwassenen die ook op babys komt te zitten.. dat geeft fouten). Maar ik weet precies welke dat zijn en kan je daar mee helpen. Xx
Hoort dit zo?
Bij opties lekker je sims hun levensduur op 960 (=max) dagen zetten!
Dan duurt het lang voordat je een oud vrouwtje bent..
Já!!! Er is heeeeeeeeel veel te downloaden! En daarnaast kun je aan alles wat je maar wil, een ander patroon toevoegen... Je kunt alles bewerken. Kleding, banken, behang.. Ik geloof dat sims 3 iets van 250 patronen in het spel heeft. Het is echt geweldig. Je kunt de meest mooie dingetjes downloaden van the sims store *ff googlen, weet exacte link niet*
Alles in de uitwisseling is gratis. Ook het installeren gaat erg makkelijk. Als je hulp nodig hebt leg ik het je graag uit
vrijdag 29 oktober 2010 om 18:27
Dank je SweetSummer! Ja kwam er gisteravond pas achter dat je kleding qua kleurtjes en patronen ook nog eens kan aanpassen. Kan dus ook nog met meubels begrijp ik?
Moet wel zeggen dat ik wat moeite heb om alles in goeie banen te leiden met mijn simmetjes. Ze zijn zo hard aan het werk...eten, slapen, werken, douchen, wc...Ik krijg ze nauweljks een beetje gesocialized.
Maar het is toch wel weer verslavend.
Moet wel zeggen dat ik wat moeite heb om alles in goeie banen te leiden met mijn simmetjes. Ze zijn zo hard aan het werk...eten, slapen, werken, douchen, wc...Ik krijg ze nauweljks een beetje gesocialized.
Maar het is toch wel weer verslavend.
zondag 31 oktober 2010 om 13:48
Ik kwam deze week weer een nieuwe uitbreiding tegen "Na middernacht" is die leuk? Ik heb altijd de ervaring dat die uitbreidingen een beetje tegen vallen (Heb bij 1 het rijke leven, 2 university, nightlife, open for business en bij 3 uiteraard wereldavonturen) in de zin van dat het toch best wel duur kost om zo'n uitbreiding te kopen en het allemaal nog wel erg beperkt is af en toe. Maar ik las dat je vampier kunt worden en dat lijkt me dan weer wel erg grappig.
Dus wie speelt al met die uitbreiding?
Dus wie speelt al met die uitbreiding?
zaterdag 13 november 2010 om 23:54
Ja hoor! Ik speel ook de sims. Ik ben nu 20 en ik heb ook alle drie de versies gehad + uitbereidingen. Sims 1 en 2 waren gedownload maar evengoed ontzettend leuk. Sims 3 heb ik vanaf het begin allemaal origineel gekocht. Ik vind het zo leuk om huizen te bouwen! Moet wel zeggen dat dit spel enorm langzaam is af en toe! Misschien ligt dat aan mijn laptop haha.
@Keroppi: Ik heb de uitbereiding 'Na Middernacht'. Hij is echt heel leuk! Je kunt beroemd worden, andere sims komen handtekeningen vragen en fotos van jouw sim maken, je kunt in een band of super filmster worden. Ik vind het zelf ontzettend leuk dat er nu weer eens een bubbelbad bij zit! En een hele leuke nieuwe wereld met appartementen. Ik was dit voor het eerst aan het spelen een paar dagen geleden en ineens werd ik een vampier! Was ik blijkbaar gebeten haha. Het voordeel als vampier is dat je sim 's nachts sneller vaardigheden kan leren en toch wel een nadeel ervan is dat je overdag niet echt buiten komt anders verbrandt je sims huid
@Keroppi: Ik heb de uitbereiding 'Na Middernacht'. Hij is echt heel leuk! Je kunt beroemd worden, andere sims komen handtekeningen vragen en fotos van jouw sim maken, je kunt in een band of super filmster worden. Ik vind het zelf ontzettend leuk dat er nu weer eens een bubbelbad bij zit! En een hele leuke nieuwe wereld met appartementen. Ik was dit voor het eerst aan het spelen een paar dagen geleden en ineens werd ik een vampier! Was ik blijkbaar gebeten haha. Het voordeel als vampier is dat je sim 's nachts sneller vaardigheden kan leren en toch wel een nadeel ervan is dat je overdag niet echt buiten komt anders verbrandt je sims huid
dinsdag 16 november 2010 om 11:47
dinsdag 16 november 2010 om 16:27
Ja dat vind ik ook niks, zonder die cheats! Dan is het inderdaad bijna onmogelijk om ze langer dan een week levend te houden haha.
Voor cheats in te voeren toets je in: Ctrl+Shift+C
Dan typ je in: testingcheatsenabled true
Klik dan gewoon op enter.
Als je dan naar de brievenbus gaat, en dan shift inhoudt terwijl je met de muis op de brievenbus klikt moet er een optie "Behoeften statisch maken". Als je hierop klikt dan worden al je balkjes groen en blijven ze ook groen. Als je weer wil dat ze weer gewoon rood kunnen worden klik je weer op de brievenbus met shift en dan staat er een optie "Behoeften dynamisch maken".
Voor cheats in te voeren toets je in: Ctrl+Shift+C
Dan typ je in: testingcheatsenabled true
Klik dan gewoon op enter.
Als je dan naar de brievenbus gaat, en dan shift inhoudt terwijl je met de muis op de brievenbus klikt moet er een optie "Behoeften statisch maken". Als je hierop klikt dan worden al je balkjes groen en blijven ze ook groen. Als je weer wil dat ze weer gewoon rood kunnen worden klik je weer op de brievenbus met shift en dan staat er een optie "Behoeften dynamisch maken".
dinsdag 16 november 2010 om 16:43
Ja Sims!! Leuk! Het is weer een hele tijd geleden dat ik het gespeeld heb maar misschien trek ik het binnenkort weer eens uit de kast. Ik heb heel lang alleen Sims 1 gespeeld, toen kreeg ik van iemand een gekopieerde versie van Sims 2 maar daar ging mijn laptop van flippen. Maar een paar jaar geleden heb ik de originele Sims 2 gekocht dus toen ook geen problemen meer met mijn laptop.
donderdag 18 november 2010 om 18:13
Waar ik me trouwens wel mateloos aan erger, is dat die vaardigheden gewoon niet opschieten. Het duurt onderhand eeuwen voor 1 vaardigheid maximaal ontwikkeld is. Bij de sims 2 kon je ze helemaal vol slepen maar dit gaat nu niet meer. Heb wel een package gevonden waardoor ze sneller ontwikkeld werden maar dit werkte na een tijdje niet meer. -_-
zaterdag 20 november 2010 om 15:08
Hier ook een echte sims verslaafde, ben 28 nu en speel het al vanaf sims 1 ( 2001?) Heb nu de nieuwste uitbreiding voor de Sims 3; Na middernacht, een leuke toevoeging. Je kan filmster worden, een band beginnen, drankjes leren mixen en achter de bar bijverdienen. En nog veel meer eigenlijk.
Er is trouwens al een sims topic ergens, daar heb ik ooit screenshots geplaatst. Lijkt mij wel leuk om screenshots van anderen te zien.
Er is trouwens al een sims topic ergens, daar heb ik ooit screenshots geplaatst. Lijkt mij wel leuk om screenshots van anderen te zien.
maandag 22 november 2010 om 11:47
ik ben nu 23 maar was ook altijd een trouwe fan. Heb de plank vol met alle uitbreidingsset van sims 1 en 2. Van de sims 3 heb ik alleen wereldreizen, maar ik heb eigenlijk een beetje weinig tijd. Maar ik zag vandeweek Ambities en Middenacht(ofzo) liggen en het begon toch te kriebelen. Het is dat de dure maand er aan komt met veel cadeaus kopen voor anderen, maar misschien in januari ofzo...... wie weet
vrijdag 7 januari 2011 om 11:36
quote:SweetSummer schreef op 29 oktober 2010 @ 03:28:
[...]
Bij downloads uit de uitwisseling komen namelijk wel eens dingetjes mee die niet in je spel moeten (bv kleding voor volwassenen die ook op babys komt te zitten.. dat geeft fouten). Maar ik weet precies welke dat zijn en kan je daar mee helpen. XxBij het googelen op exact dit probleem kwam ik hier terecht, ik hoop dan ook dat ook al is dit draadje al wat ouder, het hier toch opgemerkt wordt en jij (sweetsummer) mij hiermee kunt helpen, mijn babies zijn nu onzichtbaar (tot ze peuter worden) en hebben de meest vreselijke creaties aan waardoor ze op enge wezens lijken.
[...]
Bij downloads uit de uitwisseling komen namelijk wel eens dingetjes mee die niet in je spel moeten (bv kleding voor volwassenen die ook op babys komt te zitten.. dat geeft fouten). Maar ik weet precies welke dat zijn en kan je daar mee helpen. XxBij het googelen op exact dit probleem kwam ik hier terecht, ik hoop dan ook dat ook al is dit draadje al wat ouder, het hier toch opgemerkt wordt en jij (sweetsummer) mij hiermee kunt helpen, mijn babies zijn nu onzichtbaar (tot ze peuter worden) en hebben de meest vreselijke creaties aan waardoor ze op enge wezens lijken.
vrijdag 7 januari 2011 om 18:14
Ik ben 24 jaar en kan ook wel zeggen dat ik verslaafd ben aan sims 3 . Ik ben ook begonnen met sims 1 en 2 en alle uitbreidingen. Nu heb ik sims 3 met ambities en wereldavonturen.
Ik lees hier op het forum dat Na middernacht ook wel een aanrader is .. Miss toch binnenkort maar eens toevoegen aan mijn collectie
Ik lees hier op het forum dat Na middernacht ook wel een aanrader is .. Miss toch binnenkort maar eens toevoegen aan mijn collectie
vrijdag 7 januari 2011 om 19:54
Hoi allemaal,
Ik heb de Sims 2 nu op de computer staan, maar deze speel ik bijna nooit meer. Eigenlijk ook vooral omdat hij zo sloom was op mn computer. Maar als ik deze er helemaal afhaal en de Sims 3 erop zet, zou dit dan goed werken?
Misschien kan iemand me vertellen wat de ervaringen zijn met de zwaarte van Sims 3.
Groetjes
Ik heb de Sims 2 nu op de computer staan, maar deze speel ik bijna nooit meer. Eigenlijk ook vooral omdat hij zo sloom was op mn computer. Maar als ik deze er helemaal afhaal en de Sims 3 erop zet, zou dit dan goed werken?
Misschien kan iemand me vertellen wat de ervaringen zijn met de zwaarte van Sims 3.
Groetjes