* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
zaterdag 13 november 2010 om 23:28
Ik vind het zo gezellig hier. Ik zet nog even een ander nummer van The Doors op whore.
Yeah! Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
Can't you see that I am not afraid?
What was that promise that you made?
Why won't you tell me what she said?
Now, I'm gonna love you
Till the heavens stop the rain
I'm gonna love you
Till the stars fall from the sky for you and I
Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
I'm gonna love you
I'm gonna love you
I'm gonna love you
I'm gonna love you
Stronger than dirt
Yeah! Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
Now, I'm gonna love you
I'm gonna love you
Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
I'm gonna love you
I'm gonna love you
I'm gonna love you
I'm gonna love you
Stronger than dirt
zondag 14 november 2010 om 00:22
Moest net zo lachen in de super. Zag de omroeper, jeweetwel dat je zo'n deuntje hoort en dan dat de pompoenen in de uiterkoop zijn. Kale man, 60+, doodserieus. Blaast dat deuntje op een speelgoedmondharmonica, vertelt wat de hele kalkoenen kosten en sluit weer af met de paarse harmonica. Ik had het niet meer.
zondag 14 november 2010 om 20:05
Ik zeg niet zoveel want er wordt vast meegelezen, ik ga de boel niet provoceren whore
Weet je wanneer je pas slim bent ? Als ze niet doorhebben dat je slim bent, dat heb ik onlangs tot kunst verheven en bijna iedereen trapt erin.
De kunst is om te luisteren, het gaat om wat de mensen niet zeggen. Zo'n beetje tussen de woorden heenhoren en vooral niet laten blijken dat je slim bent, das een grote fout van vele mensen, en de meeste mensen vergeten de universele wetten.
Die kun je niet veranderen, die moet je proberen te doorgronden.
Dan weet je dat je alles al wist, alleen snap je het later pas.
Dat heb ik geleerd vandaag, ik leer elke dag wat bij en dat moeten meer mensen doen. Ze zien hun eigen blinde vlek niet en daardoor worden ze voorspelbaar
Dus feitelijk betekent het dat je het gedrag van mensen kunt voorspellen en je moet natuurlijk ook over een gezonde dosis verstand beschikken, talent en jezelf nooit verloochenen.
Veel mensen raken verblind door geld, verstrikt in geheimen, en ze zijn vergeetachtig. Ik vergeet niks! Echt, ik kan me nog gesprekken herinneren van een jaar of tien geleden, echt elk woord en als je dat later in het nu plaatst dan begrijp je het pas echt.
Als je weet wat je als kind hebt gezegd en dat weet ik nog heel goed dan weet ik ook dat alles al besloten in jezelf ligt.
Kortom, ik heb een missie, heb nog tot 2012 de tijd.
En dan ben ik geslaagd voor de test en dan krijg ik een beloning.
Weet je wanneer je pas slim bent ? Als ze niet doorhebben dat je slim bent, dat heb ik onlangs tot kunst verheven en bijna iedereen trapt erin.
De kunst is om te luisteren, het gaat om wat de mensen niet zeggen. Zo'n beetje tussen de woorden heenhoren en vooral niet laten blijken dat je slim bent, das een grote fout van vele mensen, en de meeste mensen vergeten de universele wetten.
Die kun je niet veranderen, die moet je proberen te doorgronden.
Dan weet je dat je alles al wist, alleen snap je het later pas.
Dat heb ik geleerd vandaag, ik leer elke dag wat bij en dat moeten meer mensen doen. Ze zien hun eigen blinde vlek niet en daardoor worden ze voorspelbaar
Dus feitelijk betekent het dat je het gedrag van mensen kunt voorspellen en je moet natuurlijk ook over een gezonde dosis verstand beschikken, talent en jezelf nooit verloochenen.
Veel mensen raken verblind door geld, verstrikt in geheimen, en ze zijn vergeetachtig. Ik vergeet niks! Echt, ik kan me nog gesprekken herinneren van een jaar of tien geleden, echt elk woord en als je dat later in het nu plaatst dan begrijp je het pas echt.
Als je weet wat je als kind hebt gezegd en dat weet ik nog heel goed dan weet ik ook dat alles al besloten in jezelf ligt.
Kortom, ik heb een missie, heb nog tot 2012 de tijd.
En dan ben ik geslaagd voor de test en dan krijg ik een beloning.