vriend

13-11-2010 14:42 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriend en hij had het erover dat hij in het psychatrisch huis daar iemand had leren kennen,een vrouw van 45 jaar,die vrouw heeft een vriend en die zit daar nog,maar zij niet meer, mijn vriend ging gister naar haae toe omdat zij een hond had gekocht en zij niet wist hoe ze die hond het beste kan korrigeren. dus hij wil haar dat leren, hij vertelde mij dat. en ban zo bang dat hij vreemdgaat ofzo.maar hij zegt tegen mij dat hij dat niet doet en hem dus moet vertrouwen! ik ben een super onzekere meid en een negatief zelfbeeld heb,ligt zoiets aan mij? hoe kan ik daar mee omgaan? ik wil hem graag kunnen vertrouwen
Jullie hebben seks maar doen verder niets leuks? Bedoel je dat?
Smurf,

Wat denk je er van om eerst eens een keer wat met alle adviesen te gaan doen die je in zeer korte tijd al hebt gehad?

Wie weet word het dan eindelijk wat beter voor jezelf?
quote:ronniemitchel schreef op 13 november 2010 @ 17:24:

Smurf,

Wat denk je er van om eerst eens een keer wat met alle adviesen te gaan doen die je in zeer korte tijd al hebt gehad?

Wie weet word het dan eindelijk wat beter voor jezelf?Ik hoop niet dat er niets mee wordt gedaan, en dan over een paar dagen/weken weer een topic wordt geopend. Dat zou zonde zijn. Zonde van de tijd, de energie en vooral zonde van het leven van Smurf.
quote:Madhe schreef op 13 november 2010 @ 17:26:

[...]

Ik hoop niet dat er niets mee wordt gedaan, en dan over een paar dagen/weken weer een topic wordt geopend. Dat zou zonde zijn. Zonde van de tijd, de energie en vooral zonde van het leven van Smurf.Ik krijg eerlijk gezegd wel de indruk dat ze er niets mee doet, gezien de topics smurf de afgelopen tijd heeft geopend.
quote:ronniemitchel schreef op 13 november 2010 @ 17:35:

[...]

Ik krijg eerlijk gezegd wel de indruk dat ze er niets mee doet, gezien de topics smurf de afgelopen tijd heeft geopend.Ik heb ook het gevoel tegen een muur aan te praten. Erg jammer. Vooral voor Smurf.
I am surrounded by morons
ik wil wel leuke dingen doen,maar dat het geheim is,weet ik niet hoe ik met hem af kan spreken
quote:smurfje251 schreef op 13 november 2010 @ 18:05:

ik wil wel leuke dingen doen,maar dat het geheim is,weet ik niet hoe ik met hem af kan sprekenEn je wilt voor al niet gebruik maken van de adviezen die je in dit en al je andere topics hebt gehad, doe daar maar eerst eens wat mee zou ik zeggen, word je leven ook leuker Smurf!
Ronniemitchel, ik denk eerlijk gezegd dat het geen onwil is maar dat het probleem eerder is dat Smurfje zaken niet doorziet, zoals jij dat bijv. doet.
Hi Smurfje, jammer dat je geen kans ziet om leuke dingen met hem te doen!

Wat vindt je leuk aan deze relatie?
we doen alleen maar smsen, zienn elkaar op t werk,zoenen en soms seks maar in het weekend mis ik de liefde
quote:smurfje251 schreef op 13 november 2010 @ 21:15:

we doen alleen maar smsen, zienn elkaar op t werk,zoenen en soms seks maar in het weekend mis ik de liefde

en het is je vriend omdat? Denk je werkelijk dat het een echte gelijkwaardige relatie is?

Waarom laat jij je zo gebruiken?
quote:smurfje251 schreef op 13 november 2010 @ 18:05:

ik wil wel leuke dingen doen,maar dat het geheim is,weet ik niet hoe ik met hem af kan spreken

Ik bedoelde met mijn vraag niet of jij dit wel of niet wil. Wat ik bedoelde te zeggen was een conclusie;

Jullie doen niets maar dan ook niets leuks, behalve seks. Jullie hebben geen relatie, wel seks. Je hebt een seksvriend, niet meer en niet minder. Voor de rest is geen ruimte omdat hij het niet wil en omdat het geheim moet blijven.
quote:Primabella schreef op 13 november 2010 @ 18:26:

Ronniemitchel, ik denk eerlijk gezegd dat het geen onwil is maar dat het probleem eerder is dat Smurfje zaken niet doorziet, zoals jij dat bijv. doet.

Smurfje, waarom werk jij bij de sociale werkvoorziening ipv regulier? Kan dit te maken hebben met je inzicht?

Edit; Eigenlijk maakt dit niet uit.

Smurf, je opent topic na topic en je bent niet gelukkig. Stop met die man. Dat hoef je niet te begrijpen, in te zien of wat dan ook. Alleen maar te doen. Je wordt namelijk niet gelukkig hiervan. Zo duidelijk is het allemaal wel weer.
we hebben net gesmst met elkaar en hij heeft last van zijn maag zegt hij en wil graag met rust gelaten worden vandaag, ik ben nu erg boos
quote:smurfje251 schreef op 14 november 2010 @ 12:37:

we hebben net gesmst met elkaar en hij heeft last van zijn maag zegt hij en wil graag met rust gelaten worden vandaag, ik ben nu erg boosMisschien kan je beter je ouders wel geloven Smurf, je ouders houden van jou, je "vriend "niet.
af ent oe wil hij met rust gelaten worden omdat hij dan niet goed in zijn vel zit maar waarom moet ik daar onder lijden?
quote:smurfje251 schreef op 14 november 2010 @ 12:49:

af ent oe wil hij met rust gelaten worden omdat hij dan niet goed in zijn vel zit maar waarom moet ik daar onder lijden?

Waarom moet hij er onder lijden dat jij hem persé wil zien als hij niet goed in z'n vel zit en eigenlijk liever even met rust gelaten wil worden?

Jullie kunnen beter elkáár met rust laten. Voor altijd. Hij ergert zich aan jou, en jij ergert je aan hem. Zoek iemand waar je je niet aan ergert en die zich niet aan jou ergert. Stuk gezelliger, minder stress, veel leuker.
ik vind het niet leuk dat hij elke keer zo doet en bijv morgen op het werk zegt ie dan wat tegen me,dan moet ik eigenlijk zeggen, je wil toch met rust gelaten worden?!
toch?
smurfje.... waarom blijf jij in iets hangen dat jou niet gelukkig maakt? Ik kan dit met de beste wil van de wereld geen relatie noemen hoor, het spijt me zeer.
Smurfje, je hebt GEEN relatie.... die man vindt het grappig je af en toe te neuken en geniet ervan dat jij hem aanbidt.....

Nogmaals dit is GEEN relatie! je bent een neukertje een leuk en makkelijk tussendoortje. Stop ermee.. je gaat nooit gelukkig worden met deze man.
Dit heeft helemaal geen zin. Niks dringt door tot smurfje en dat is erg jammer.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 14 november 2010 @ 19:12:

Dit heeft helemaal geen zin. Niks dringt door tot smurfje en dat is erg jammer.

Bekend probleem met verliefde mensen die in zo'n situatie zitten.

Zelf ken ik een vrouw die sinds begin s\dit jaar stapeldol is op een man met wie ze regelmatig vrijt en ze hoopt nog steeds een relatie met hem te krijgen. Nu na 10 maanden begint ze langzaam wakker te worden en te realseren dat ze eigenljk niet meer dan een minnares is ....
ik kreeg een sms terug van hem en zei dat hij het lastig vind om zo,n echte relatie aan te gaan door zijn beperkingen en problemen, wij hebben allebei beperkingen en daarom wou hij met rust gelaten worden
quote:smurfje251 schreef op 15 november 2010 @ 19:19:

ik kreeg een sms terug van hem en zei dat hij het lastig vind om zo,n echte relatie aan te gaan door zijn beperkingen en problemen, wij hebben allebei beperkingen en daarom wou hij met rust gelaten worden

ja? en dus? Ga jij het nu uitmaken en het contact verbreken?

Jeetje wat verstandig van je! wat zullen je ouders ook blij zijn!

Onthoud voor je volgende relatie dat het leuk moet zijn en niet zo ingewikkeld als deze... Succe hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven