Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@Nukje: gezonde snacks komen in mijn eetpatroon helaas ook niet... Hooguit eens een banaan of een kiwi. Maar ik zou me er niet druk om maken hoor.Zeker in het weekend mag je er wel een beetje van genieten toch?zeker nu je ook al niet mag drinken.

@Janine: week 33, dat schiet al op toch? hoe is het met je kamergenoot? Zitten haar twins nog veilig binnen?
@pipo: ik zit morgen op 29 weken... ik hoop dat ze nog even lekker in mijn buik blijven zitten... Kamergenoot gaat redelijk goed.. ze heeft een beetje last van harde buiken.. denk dat ze tot maandag blijft.
@ Janine: Dat doet goed, je opmerking over dat extra bloed en de groeiende placenta . Het leek namelijk echt alsof die kilo's er van de ene op de andere week ineens bij waren gekomen... Maar je hebt natuurlijk gelijk (pfew!).

@ Pipo: Ja, inderdaad, in het weekend mag dat best!! Maar... ik doe het doordeweeks ook . Heb me al zo vaak voorgenomen dat ik de chipjes tot vrijdagavond moet bewaren, maar ik denk steeds "ach, dat ene bakje...", haha. Gelukkig eet ik verder inderdaad wel gezond en heel gevarieerd.

Maar... m'n buik is er nu echt. Tegelijk met die 3 kilo was-ie er ineens! Vergezeld van vervelende kwaaltjes als het verliezen van een druppeltje pies als ik heel hard moet niezen . Maar ik las dat dat normaal is en er gewoon bijhoort, dus ik probeer me niet te schamen...

Verder heeft het artikel over de hoge babysterfte bij thuisbevallingen me ervan overtuigd dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Daar ging m'n voorkeur sowieso naar uit, maar nu weet ik het zeker.
@ Nukje : je bent gewoon helemaal echt 100% zwanger!! Dat zul je op een gegeven moment toch ook echt aan je lichaam gaan merken!! En zolang je goed en gezond eet kan een vreetbui hier en daar vast geen kwaad, geniet er lekker van je hebt een goed excuus !! Nu ik nog steeds niet mag sporten ben ik een beetje door mn excuusjes heen en moet ik echt maar ns gaan opletten wat ik eet, want mn broeken zitten soms wel erg strak... ( mag eigenlijk niet klagen want ben van beetje ondergewicht naar een gezond gewicht gegaan, maar je bent toch gewend aan je 'oude lichaam'..)

@ Pipo: En? Ben je echt lekker rustig deze keer of heb je stiekem toch wel wat 'klachten' die je ergens aan kunt linken? Ik duim duim duim duim voor je!!

@ Moimoi: Hoe gaat het met jou? Als je wil dat ik wat in de tabel verander / zet dan hoor ik het graag! Ik duim ook heeeeel hard voor jou, je verdient het zo!

@ Frutje: Hebben jullie t weer helemaal gezellig? Hoop dat je een heerlijk weekend hebt waarin je je werk even helemaal kunt vergeten!

@ Janine: Hoop dat de meisjes nog even lekker blijven zitten! Lig je sowieso tot het einde van je zwangerschap in het ziekenhuis? Dus mochten ze niet eerder komen nu nog 4 weken in elk geval? Ga je echt van onderzoek naar onderzoek of kun je zo nu en dan ook nog even je bed uit? Hou je taai daar!

@ Springstof: hoe is t met je? we missen je wel hier hoor, horen maar zo weinig van je, hoop dat alles goed gaat!!!

@ de rest: Sorry, ben even kwijt of ik nog ergens op 'moet' reageren, maar even voor jullie allemaal !

Hier zijn de rammelende eierstokken weer terug van (heel even) weggeweest, mn leidinggevende is 12 weken zwanger, zooo leuk!! Is haar eerste kindje en ze straalt echt aan alle kanten!! Ga vriend vanavond nog maar eens even ondervragen of hij serieus was over deze zomer starten... Doordat mn werk nu echt leuk is denk ik dat ik dat makkelijk vol kan houden, kunnen we mooi even wat sparen!!

Goed weekend allemaal!
@Nukje: ik zou ook in het ziekenhuis willen bevallen. Goede keuze denk ik, zeker bij een eerste.

@Romo: ooooh wat irritant he dat wachten. Geniet nu nog maar van alle dingen die je straks niet meer kunt doen als je zwanger ben en/of een kind hebt. Dan zal de tijd vast heel snel gaan!

Hier verder geen nieuws. Mijn borsten doen ontiegelijk veel pijn. Nou heb ik daar altijd wel last van voor mijn ongesteldheid. Maar het is nu zo vroeg al. Dus who knows... Grrrrrr nu had ik me nog zo voorgenomen niet te gaan speculeren!! Als ik het niet meer hou mag ik woensdag testen en anders vrijdag of zaterdag. Hmmm bedenk me nu dat ik vrijdag en zaterdag niet in mijn eigen huis ben. Het zou wel een beetje raar zijn om in een ander huis een test te doen denk ik. Nah ja. Dan maar donderdagochtend ofzo. Nog vijf dagen wachten...

Wij zijn net naar de markt geweest voor allemaal lekkere hapjes en zo komen vrienden borrelen. Gezelligggggggg!
Ik blijf het spannend vinden hier! Elke keer als ik een aantal dagen niet heb kunnen forummen, dan denk ik: zou er weer eentje zwanger zijn?

En nu heeft Assie goed nieuws! Nog niet zwanger, maar een begin!!! Wat heerlijk, en wat lief van je vriend dat hij je wilde verrassen op je verjaardag. Dat is snel gegaan ineens zeg!

@Pipo: oehhh, zou het? Nu mag je vast nog wel even drinken, want het eventuele kindje is nog niet ingenesteld en merkt dan volgens mij nog niets van alcohol. Maar wie weet is het wel je laatste borrel!!!

@janine: blij om te lezen dat het nog steeds goed gaat. Je ligt dan wel in het ziekenhuis, maar de kindjes zijn erg alive and kicking, dus zo hoort het! Als je die verhalen vertelt van beweging in je buik, en de hik en zo, komt er echt een steek van jaloezie door mijn eigen buik heen... Ik ben zo blij voor je! (en hoop zo erg zelf ook snel zo blij te kunnen zijn)

@josse: wat vreselijk... een verloren relatie is al vreselijk, maar op deze leeftijd hangt er gewoon nog meer aan vast. Niets in uitgesloten, maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Hopelijk heb je het fijn gehad (en nog steeds) met je vriendin(nen). Sterkte met je liefdes- en eierstokverdriet!

@romo: fijn dat het zo leuk is op je baan! En dat je ook (bijna) een datum in zicht hebt! Wij gaan ervoor in 2011

@frutje: ik zou erg gefrustreerd raken van die testen... Hopelijk ben je gewoon lekker snel zwanger, en kunnen die stomme dingen bij het oud vuil

@nukje: vreetbuien zijn goed voor jou en je kindje: extra vet zorgt ervoor dat je sterk bent voor de bevalling en het voeden erna. Dus geniet van het lekkers!

Zo. Maar natuurlijk niet te veel, en sporten is altijd een goed idee

Ik heb de laatste tijd echt weer heftig 'last' van het gerammel. Een jaar geleden vroeg ik mijn vriend via een sintgedichtje in mijn schoen of ik het jaar erna een kindje in mijn buik mocht hebben. En toen zei hij ja! Ik was echt zo blij! Dat jaar is best wel snel gegaan, en we zijn er nu ook echt klaar voor denk ik. Maar ja, die nieuwe baan he. Toch maar die laatste paar maanden ook nog even wachten. Maar het wordt steeds moeilijker!
Dat heb ik ook Orchis! Zou er al iemand mogen testen?? Nee? Wanneer dan wel? Iedere keer weer Pipo is de eerstvolgende, toch? Spannend!!

Janine, ik kan daar ook nog steeds van genieten hoor, de bewegingen in mijn buik. Vooral de voetjes voel ik heel goed. Ik denk dat het straks ook wel raar is, zo'n lege buik. Maar hoe eerder, hoe beter. Ik word het wachten echt een beetje zat nu.

Maar je bent al 29 weken zwanger morgen. Mooi, hoe verder hoe beter! Hopelijk heb je snel weer leuke kamergenootjes!

Haha Nukje, die vreetbuien herken ik wel. Had er niet heel veel, maar zo af en toe moet je er gewoon aan toe kunnen geven, toch?

Orchis, wat houdt je vooral tegen? Het nog niet hebben van een vast contract? Krijg je dat na een jaar? Ga je daarvoor wel al starten? Ik bedoel, de kans dat je meteen de allereerste maand zwanger bent is niet super groot, en bovendien kun je er ook voor kiezen om het bijv. na 12 weken te vertellen.

Pfft, ik moet morgenavond weer naar het ziekenhuis en krijg weer een gel ingebracht. Hopelijk kom ik er nu pas uit mét baby Als het tenminste doorgaat, want mijn eigen gyn zei dat de dienstdoende gynaecoloog nog wel eens wil afbellen omdat hij vreest voor zijn nachtrust... We zien het wel. Toch hoop ik stiekem dat het uit zichzelf start, vannacht ofzo
Oh ja, en mijn bloeddruk is thuis echt veel beter (onderdruk niet meer boven de 90!), nu ik niet meer iedere dag naar het ziekenhuis ga en vol spanning afwacht of ze me die dag kunnen gaan inleiden! Gelukkig, dat geeft me wat meer ruimte. Dinsdag ben ik 40 weken, maar ik zie me daar gerust overheen gaan. Mijn gyn zei afgelopen week al dat ik alleen maar gezonder word
@ VKM: Echt, steeds als ik jouw stukjes lees denk ik "Je bent er gewoon zo klaar voor!" Heel veel succes morgen, ik hoop dat het deze keer iets oplevert. Wel spannend voor ons hier: als we morgenavond niks van je horen, gaan we hier meteen vanalles denken . Lekker handig trouwens, een gyn die vreest voor z'n nachtrust . Misschien had hij dan toch echt een ander beroep moeten kiezen.

@ Pipo: Volgens mij bestaat er niet zo iets als je voornemen om niet te gaan speculeren (maar dat snapte je zelf ook al wel). Maar echt, ik begrijp zo hoe je je voelt...!

Hier: Vandaag het hele huis op z'n kop gezet, omdat we de kinderkamer in onze slaapkamer willen hebben, en de slaapkamer dus moest verhuizen naar de werkkamer, en de werkkamer... etc. Overal staan nu weer dozen en spullen, alsof we net zijn verhuisd. Maar... de slaapkamer is inmiddels af en het ziet er super mooi uit. Zo'n change of scenery is toch altijd wel weer leuk.
Hallo allemaal!!

Pipo: haha.....ik moet toch altijd erg lachen om al je kwaaltjes, die je stiekem toch niet mag voelen of erkennen van je zelf Ik hoop heel erg dat het deze maand raak is.....maar die gespannen borsten, dat heb ik ook altijd de vanaf de tweede helft van de cyclus. Ben deze maand wel bewuster van de kwaaltjes en neem ze vooral in me op als "normaal". Er is weliswaar een hele kleine kans dat ik nu zwanger ben (onveilig vrijen is wel voorgekomen op de vruchtbaarste dag), maar ik acht die kans praktisch 0 en verwacht vandaag of morgen wel ongesteld te worden. Dan kan het echte "feest" beginnen!!!

Orchis: Kan je misschien toch niet wat eerder beginnen? Je hebt inmiddels wel een goed beeld of je werk bevalt en of je werk gewaardeerd wordt door je leidinggevende, toch? Als je goed bent, staat een zwangerschap meestal niet in de weg.....hoop het voor je!

Verkademeisje: ik log steeds vol spanning in om te checken of de volgende forumbaby is geboren. Zo spannend!! Hopelijk ben je vannacht al zelf begonnen en is de gel van vandaag niet nodig

Janine: wat doe jij zoal om je dag door te komen? Tv staren, boeken/tijdschriften lezen, op bezoek wachten, etc? Of mis ik hele spannende ziekenhuisactiviteiten. Succes nog even op op naar de 33 weken!

Nukje: leuk!! De boel verhuizen in huis en de babykamer inrichten. Hebben jullie naast spullen verhuizen ook nog andere dingen moeten doen (vloeren, verf, etc.)? Als het kamertje klaar staat, begint het steeds echter te worden.

Wat hebben jullie allemaal aan meubeltjes voor in de babykamer?

En die vreetbuien.....die heb ik af en toe ook en dat zonder zwanger te zijn Dus gewoon laten gebeuren en van genieten

Romo: ja die rammelende stokken komen altijd eens in de zoveel tijd genadeloos hard terug Erg leuk voor je leidinggevende, kan je nog een zwangerschap van dichtbij meemaken voordat het jouw tijd is. Sparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen en stiekem een paar maandjes tijd winnen is misschien ook een optie. Ben jij de komende maanden toevallig jarig? Ik had eens laten vallen dat ik dat het mooiste cadeau zou vinden en dat was blijkbaar opgevangen door Assieman.....misschien een tip voor jou?
@Assie: lach jij maar ! Ik spreek je nog wel tegen de tijd dat jezelf bent begonnen
@assie: maar ehmmm, het kan dus best raak zijn in deze ronde.. bedoel je hoeft het maar 1 keer te doen hoor...!

En wat ik doe? de hele dag? tja, vraag ik mezelf ook af. Eerst ontbijten, 8 uur, dan wachten (mailen, internet) dan aan de CTG, daarna douchen (ondertussen half 11-11 uur), dan even lezen of nintendo ds (soms komt de echo langs), 12 uur eten, 12.30 uur - 14.30 rustuur.. meestal slaap ik dan een klein half uurtje ... verder lezen, nintendo, tv, internet. 15.00 bezoek (niet altijd), 17.00 uur eten... en daarna komt meestal mijn vriend tot 20-21 uur.. dan even tvkijken en slapen..

tussendoor gebeurt er hier ook nog weleens wat.. een opname ofzo...

@pipo: haha... ja, die verschijnselen.. die dacht ik ook te hebben bij ronde 1... ronde 2 voelde ik niks .. ja,achteraf gezien was ik heel moe.. maar geen gespannen borsten etc. Voelde eerlijk gezegd minder dan normaal zeg maar.
@Romo

Lekker aan het bijkomen tijdens je weekend? Al nieuws over je laptop? Wij hebben een erg gezellig weekend (gehad, man is nu werken). Ondanks dat hij wat grieperig is, heb ik hem toch kunnen verleiden! Ik ga zo mijn laatste ovutest doen, ben benieuwd. Voel wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, dus het zou goed mijn eisprong kunnen zijn. En ik heb nogal veel zin in seks ahum.

Wat leuk van je leidinggevende! Daar gaan de stokken wel van rammelen ja. Kun je het mooi van dichtbij alvast een beetje meemaken. En daarna lekker zelf.

@nukje

Je weet zelf het beste of je jezelf zo nu en dan iets lekkers gunt, of dat het eigenlijk iets teveel is. Misschien wat meer gezonde snacks in huis halen en die pakklaar maken? Ik maak bijvoorbeeld wel eens fruitsalade. Als die in de koelkast staat is de drempel om ervan te eten een stuk lager. Datzelfde geldt voor rauwkost (wortel, komkommer, cherrytomaatjes en paprika zijn zo gesneden). En ik heb altijd eierkoeken in huis. Die zijn heerlijk met wat jam.

Je moet het niet verkeerd opvatten, maar mijn zus moest nog 14 kilo eraf Sonja Bakkeren en dat is ook niet zo prettig.

En wat leuk om de indeling van het huis lekker om te gooien voor de kleine. Ik wil ook.

@janine

Week 29, dat schiet al aardig op ja. Fijn dat je weer een kamergenoot hebt. Heb je nog iets van je werk oid gehoord? En hoe zit het nu met het werk van je vriend? Zo te lezen kom je de dagen wel door.

@pipo

Pijnlijk borsten? Ohhh, ik duim volop voor je. Zou het zo leuk voor je vinden! En natuurlijk is het moeilijk om er nuchter onder te blijven Lekker geborreld gisteren?

@orchis

Spannend he hier! En ik sluit me aan bij VKM. Waarom niet in april beginnen ofzo?

@VKM

Ga eens bevallen jij! O, ik lees dat dat vanavond gaat gebeuren. Ik duim voor je! Wel fijn dat je zo gezond blijft.

@Assie

Heel goed om nu al 'mental notes' te maken van welke kwaaltjes normaal zijn, maarreh ik spreek jou tzt nog wel. Volgende maand gaan jullie beginnen!
Ga eens bevallen haha, ja, ik zou wel willen! En het is ook niet zeker dat het vanavond gaat gebeuren hoor, we doen weer een poging. Vannacht heb ik wel heel slecht geslapen, harde buiken en wat krampen en sinds vanmorgen verlies ik wat bloed. Zo maar even het zh bellen om te kijken of ik al eerder moet komen, maar volgens mij kan het geen kwaad. Hopelijk is het het begin!
Nou, het is een goed teken dat ik wat bloed verlies! Ik had een heel vriendelijke verloskundige aan de telefoon, die zich mij duidelijk nog kon herinneren, want ze wist precies hoever ik nu was. Maar het bloedverlies kan erop wijzen dat het aan het rijpen is, of dat ik mijn slijmprop verlies. Dus ze hoopt op of nog één keer gel vanavond en morgen inleiden, of al een rijpe baarmoedermond en dan hoef ik vanavond niet eens te blijven, want dan word ik morgen ingeleid. Ben heel benieuwd!

(Oh, en sorry voor de onsmakelijke details...)
@VKM

Haha, blijk je toch te luisteren naar mijn wijze raad/dwingende woorden. Ohh... wat spannend! Straks beval je nog netjes op je uitgerekende datum.
Er vroegen me een paar wat me tegenhoudt om eerder te beginnen. Ik ben nogal een controlfreak, en het voelt voor mezelf niet goed om te beginnen zonder vast contract, dat geeft me dan gewoon stress. Maar goed, dat denk ik nu. Het kan best zijn dat ik, als ik in het voorjaar pilloos ben en 2 goede beoordelingsrondes heb gehad, wel gewoon er voor wil gaan. Ik weet wel dat ik goed bij deze school pas en ik ben er ook wel (bijna) zeker van dat dat vaste contract er gaat komen.

En heel stom misschien: ik wil april overslaan omdat ik niet graag een kindje in december zou willen krijgen, onhandige tijd. Maar ook hierbij kan het goed zijn dat ik over een paar maanden denk: nou en, hup we beginnen!

Als ik eind januari stop met de nuvaring, vind ik het ook niet zo erg om per ongeluk toch zwanger te raken

@vkmeisje: nu komt het echt heel snel! En ik ben niet zo bang voor onsmakelijke details hoor .

@nukje: nesteldrang? Leuk, zo'n inpandige verhuizing, kun je lekker opnieuw kamers inrichten en gezellig maken.

@frutje: het schijnt biologisch ook zo geregeld te zijn dat vrouwen inderdaad meer zin hebben in seks tijdens hun vruchtbare periode. En dan zien ze er aantrekkelijker uit, scheiden lekkere seks-feromonen af voor de mannetjes. Dus: dit zijn je dagen, succes!

@assie: jahaaa, je weet maar nooit! stel je voor, heel misschien.... Altijd sneu hoe mensen die niet zwanger willen worden ogenschijnlijk zo makkelijk wel zwanger raken van een keertje onbeschermde seks.

@janine: jee, verveel je je niet rot?

Gisteren gehoord dat een van mijn beste vrienden voorlopig bij zijn vriendin weg is. Reden: zij wil kinderen, hij niet. Daar is hij altijd duidelijk in geweest, maar zij hoopte echt dat hij bij zou draaien. Nou zijn ze dik 9 jaar samen, zij eind 20 hij begin 30, dus nou begint het 'kindergedoe' wel echt en issue te worden. Ik vind het zo erg voor ze!

Fijne zondag nog! 't is rotweer, dus ik ga maar wat voor school doen. Misschien tot dalijk wel weer, gezellig forummen terwijl de regen buiten gestaag neerdaalt.
@vkmeisje: heb jij net als boefje ook zo'n man die ons op de hoogte houdt terwijl jij puffend in je bed ligt?

Succes!!!
quote:orchis schreef op 14 november 2010 @ 13:59:

@vkmeisje: heb jij net als boefje ook zo'n man die ons op de hoogte houdt terwijl jij puffend in je bed ligt?

Succes!!!Ik vrees van niet... Wij hebben geen internet op onze telefoon (ouderwets he?)
@orchis.. soms wel... maar meestal niet. En vaak val ik ook in slaap tijdens rustuurtje. En zo nu en dan even kletsen met de meiden op mijn kamer he. En ik moet zeggen, ik ben goed in luieren.. alleen soms weetje niet meer hoe je moet zitten of liggen. Straks komen mijn ouders en dan hoop ik even met de rolstoel naar beneden te kunnen. Soms loop ik dan een klein stukje...

@vkmeisje: ja, bloedverlies kan een grote aanwijzing zijn dat het eraankomt! spannend.. ik hoop dat het doorzet...! succes..
en daarbij.. waarschijnlijk gaat er vandaag een naar huis.. en dan krijgen we weer een nieuw gezicht op de kamer...meestal vullen ze dat snel aan..
ow.. vannacht is mijn buurvrouw naar een andere kamer gegaan... beetje eng. Volgens mij heeft ze zwangerschapsvergiftiging... ik hoor het straks wel.. maar leuk is anders.

dus lag de helft van de nacht alleen..
Zo Janine, jij ziet in korte tijd wel erg veel spannende dingen voorbij komen daar in het ziekenhuis. Zo lang jouw meiden voorlopig maar goed binnen blijven en lekker door groeien! Des te eerder kunnen ze straks naar huis!

Verkademeisje: voor het geval je dit nog ziet: ik heb vannacht gedroomd dat jij was bevallen en we allemaal berichtjes op het forum konden vinden over jouw ervaringen Dus als het nog van toepassing is: Zet 'm op!!!!!

Pipo al nieuws?? Donderdag testen? En hoeveel dagen ben je dan? Is het dan in ieder geval een vroege test?

Orchis: ik snap je goed hoor.....dat je toch eerst nog even wat zekerheid wilt hebben over je contract. En december kindjes, tja.....ik ben van eind november en dat vind ik prima!

Dit weekend was trouwens heerlijk. Lekker geluierd, maar toch ook veel gedaan. Huisje weer schoon, even gewerkt, Spaans gedaan, boekje gelezen, lekker gebadderd, etc. En ook met Assieman. Mijn menstuatie was dit weekend nog niet gekomen, dus lekker kunnen seksen Ik denk dat het vandaag wel doorzet....zo voelt het in ieder geval wel. En dat zou betekenen dat ik een van mijn vruchtbaarste dagen rond mijn verjaardag heb. Klinkt bijna alsof het zo zou moeten zijn Ik hoop er nu al op!!!
@orchis...:ik hoop dat mijn meiden in december geboren worden.. haha! Had ik niet op gerekend maar nu heb ik dat graag... zo rond 7-12 december...
@janine, ja, klopt... Je kunt natuurlijk van tevoren wel allemaal ideeen hebben, maar het kan altijd anders uitpakken. En het enige dat dan telt is dat ze gezond zijn!

En stel dat ik er wel een jaar over doe om zwanger te raken, dan ben ik de april het jaar erna alleen maar vreselijk blij als ik dan wel zwanger zou worden!

Lijkt me trouwens wel lastig in het ziekenhuis. Het is natuurlijk gezellig om met de andere vrouwen op een kamer te liggen en wat te kletsen, maar jullie liggen er niet voor niets. En als dan zo'n kamergenoot midden in de nacht weg moet, bah... Is het wel weer goed met haar?

@assie: klinkt als een fijn weekend, nuttig, maar fijn.

En, die verjaardag van jou gaat het helemaal worden!

Zou Vkmeisje vandaag aan het bevallen zijn? Spannend! Toch jammer, je kunt als VK-man ook best met je laptop naast je puffende vrouw zitten om ons op de hoogte te houden, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven