Sinterklaas goedkope kadootjes?

15-11-2010 21:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er nog tips voor goedkope Sint kadootjes? Iemand?
anoniem_116886 wijzigde dit bericht op 15-11-2010 22:03
Reden: ..
% gewijzigd
Reclame mag niet, ook niet als het zo sneaky verpakt wordt als hier.
Ik val vanavond wel in herhaling, zeg. Maar eh: Een account maken om reclame te maken mag niet!
lidl aldi hema xenos?
Ik heb nu drie willekeurige producten aangeklikt op de site, en vervolgens goedkoper gevonden op een andere site. Ik noem even een K3 tandenborstel van 4,50, die voor 2,99 op een andere site staat.

Als je dus goedkope kado's zoekt, moet je vooral NIET naar de in de OP genoemde site gaan
Is het vanavond nationale spam-avond ofzo :-S
Action
quote:Jorina schreef op 15 november 2010 @ 21:38:

Als je dus goedkope kado's zoekt, moet je vooral NIET naar de in de OP genoemde site gaan

Ik heb ook gehoord dat levering van super-kinderen punt nl weken kan duren dus als je sint cadeautjes besteld komen ze misschien niet op tijd aan. Dan is je kind op maandag op school de enige in de klas zonder cadeautjes, ik zou het risico niet nemen,
quote:borderwalk schreef op 15 november 2010 @ 21:44:

[...]

Ik heb ook gehoord dat levering van super-kinderen punt nl weken kan duren dus als je sint cadeautjes besteld komen ze misschien niet op tijd aan. Dan is je kind op maandag op school de enige in de klas zonder cadeautjes, ik zou het risico niet nemen,

Nee, stel je voor, allemaal blije gezichtjes, en Marietje met een beteuterde snoet omdat 'super-kinderen' het weer eens niet voor elkaar kreeg op tijd te leveren.

Wie wil dat zijn kind nou aan doen...
Noem je dat goedkoop? Duur hoor. Wibra, Action, Zeeman, Blokker en nog veel meer winkels zijn veel goedkoper.

Oh, en dat was Borderwalk zegt
www.super-kinderen.nl is een webshop die erg lange levertijden heeft en erg duur is, niet alles op voorraad heeft en geen beste klantenservice biedt. heb ik gehoord he? toen ik op google hun naam intypte zeg maar. gek is dat toch.
Lidl heeft mooie kinderhorloges voor drie euro. En een Hotwheelsbaan voor 12 euro.

Aldi heeft houten speelgoed voor acht of negen euro.

Superkinderpuntenel is toch dat bedrijf waar je je bestellingen niet retour kunt zenden, ook niet als ze gebreken vertonen ? Zúlke slechte verhalen over gehoord, ik waag me er niet aan.

Mama bestelde mijn kado op superkinderenpuntnl
quote:Jorina schreef op 15 november 2010 @ 21:53:

[afbeelding]

Wat een forum is dit zeg. Ik krijg alleen maar negatieve reacties op een gewone vraag, jammer.
Jorina
www.budgetland.nl

Hele goedkope en leuke dingen erop!

Niet alleen voor kinderen.

Succes

[afbeelding]

quote:MarielleSue schreef op 15 november 2010 @ 21:55:

Wat een forum is dit zeg. Ik krijg alleen maar negatieve reacties op een gewone vraag, jammer.En deze is ook leuk!!!!
Als je eerste post een reclame-link bevat, krijg je dit soort reacties.
Ik vind de dames anders aardig behulpzaam, er worden meer dan genoeg namen genoemd van winkels waar je wel goedkoop terecht kunt.

[afbeelding]

Precies. Helaas kan ergeen bedankje vanaf!
Iemand ervaringen met www.budgetland.nl ?
Ik bestelde bij superkinderenpuntnl en die waren zo vriendelijk om ons niet lastig te vallen door aan te bellen, maar het speelgoed bij bezorging alvast uitgepakt buiten achter te laten zodat de kinderen er meteen mee konden spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven