NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Heb ik nu via de foon ff geen geduld voor om te googelen. Wat ik zelf ervaren heb is dat die bodies echt superfit zijn, betonhard, maar heel teder in hun moves. Is dat niet poetisch.
Alle reacties Link kopieren
Philein, ik ben bang dat je met googleen op zn Amerikaanse naamgenoot uit komt, die doet dezelfde vechtsport... degene met de meeste tattoo's moet je hebben.



(Waarom weet ik dit?)
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ik weet het al, omdat ie voor mij nog vers is natuurlijk. Ahum.





En schutting ingestort? Wat is dat nu weer voor een ongein glitzz? Stormt het bij jou ofzo?
Alle reacties Link kopieren
ik ben mn verdriet maar aan t verdrinken in n kopje jasmijn thee..



ach, t is niet anders..vind de uitleg van Aub wel aardig..laten we t daar maar op houden dan..





ik ga ook mn bedje in..al hoef ik morgen ineens niet te werken...slaap lekker allemaal..
Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Oooh, is het toeval dat ze dezelfde naam hebben glittzz? Ik google even verder.
Alle reacties Link kopieren
Ree, sweet dreams!



Hey Aub, als ik google op plaatjes van Ben dan verschijnen er goede voorbeelden van prima bodies. Alleen is dat nou echt onze Ben vraag ik me af?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 00:23:

Heb ik nu via de foon ff geen geduld voor om te googelen. Wat ik zelf ervaren heb is dat die bodies echt superfit zijn, betonhard, maar heel teder in hun moves. Is dat niet poetisch.poetisch? sopsopsop zul je bedoelen..
Alle reacties Link kopieren
Philein, dat heet woningbouw die te lam is om centen uit te geven en pas wat komt repareren (maanden later) als het al ingestort is.



Onze schutting bestond uit betonnen platen die aan betonnen paaltjes gesmeerd waren met cement. Cement na tig jaar rot, valt er dus uit, plaat los..... en die vallen er nu dus uit. (Normaal 1 tegelijk, dat hoor je niet zo) Maar zie dus nu dat er een heel stuk plat ligt in de tuin van de buren, op de stoep, dus daar ga ik niets aan doen.



Nee stormt hier niet, waarschijnlijk was de regen van de afgelopen dagen net teveel. lol
Heb SV afgelopen vrijdag gesproken, hij blijft in m'n bestand maar heb er nu even geen zin in. Hij snapte het helemaal (hij heeft hetzelfde meegemaakt) dus hij was superlief. Zo iemand gun ik jou ook.
Alle reacties Link kopieren
Phil, deze is het niet;



En weltrusten poetische mr. Frankz.



Glitz, da's klote.
Alle reacties Link kopieren
Haha Aub, wat ben je in een gulle bui! Ik ben alleen vrij slecht in sv's. Zit er zo ineens 8 maanden aan vast. (mijn ijshockeyende /kitesurfende sv, oeff)
Alle reacties Link kopieren
Haha Aub, wat ben je in een gulle bui! Ik ben alleen vrij slecht in sv's. Zit er zo ineens 8 maanden aan vast. (mijn ijshockeyende /kitesurfende sv, oeff)
Alle reacties Link kopieren




Dit wel
Alle reacties Link kopieren
kitesurfen? ijshockey? phil, ken ik jou?
Alle reacties Link kopieren
Nou Glitz, wat een ellende inderdaad.



Maar wat een lekkere gast he (Aub, echt even de moeite waard om op die afbeelding van glitz te klikken)
Nou Phil, dan zet ik jou op een geheelonthoudersdieet.
Alle reacties Link kopieren
Als jij mijn 8 maanden durende sv was dan wel Frank
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Ree, Frank en EM
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook weer geen strak plan Aub. Doe maar liever niet.
Wahaha, en en en?
Alle reacties Link kopieren
Ach vooruit, stuur maar door dan Aub (zucht, kom ik ooit aan m'n rust toe?)



hm glitz, ik kan Ben's lijf niet zien. Tattoos zitten ervoor.
Alle reacties Link kopieren
hahaha..dat zou wel maf zijn..maar nee, volgens mij heb ik jou niet 8 maanden lang alle hoeken van t bed laten zien..maar wel teder he?



poetisch toch?
Alle reacties Link kopieren
Frank, ben je er nog?

En vind je me nog steeds leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven