NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Phil:.. moet een paar daagjes voor m'n werk naar Barcelona.. Zaterdagmiddag kom ik weer terug.. en hopelijk heb ik ook wat tijd om nog wat rond te kijken daar.. hoewel de temperatuur niet zo heel denderend is zag ik..

Seks is maar moeilijk af te zweren.. Op de een of andere manier blijft het toch trekken.. no pun intended..
Ik ga ook slapen! Trusten allemaal! Goede reis Boog. Have fun!
trusten Naomii!
maar waarom zou je dat uberhaupt opgeven? .. wat is het nut daarvan?
EM: Thanks!.. ga het zeker proberen!.... truste!
Heerlijk toch Boog, weer even weg hier. Andere stad, andere mensen. Geniet ervan zou ik zeggen, weer of geen weer, ze hebben er vast ook overdekte cafe's!
Seks kan zo veel op je pad komen als je zelf wilt. Maar je moet je er wel ok bij voelen.
Wat opgeven Boog?
Juist Aub. En ben nog een beetje herstellende van de laatste keer, asjemenou.
Je moet je er inderdaad wel ok bij voelen.. dat is de eerste vereiste.. Als je liefde en seks totaal niet kunt scheiden en je kunt je niet voorstellen een vaste scharrel te hebben voor de seks, dan moet je dat absoluut niet doen.. maar denk dat de meeste vrouwen daar stiekem beter in zijn dan ze zelf in de gaten hebben..
Het ideaal is uiteraard een leuke relatie met goede seks.. maar zolang ik dat niet heb, ga ik al die tijd niet op een houtje zitten bijten..
Ja Phil, dat was toen om een andere reden en je trof meteen zo'n plakkert. Het gaat bij jou helemaal goed komen.

Boog, is het slecht weer in Barca?
Boog, heette jij vroeger Boogje op dit forum?
Het is er de komende dagen gemiddeld 17 graden.. niet koud.. ook niet heet..
tompouce
Philein.. hoezo?.. kennen we elkaar?
Boog, ff serieuze vraag. Wat is voor jou (of voor een man in het algemeen) belangrijk in een relatie? Scheelt dat zo veel van wat de gemiddelde vrouw wil?
maar wilde hij een relatie en wilde jij dat niet?.. of wilde jij een relatie en wilde hij dat niet?.. ben even kwijt waar de miscommunicatie is.. (haal ik zometeen wel weg als je dat wil)
Nee, ik denk dat een man en een vrouw hetzelfde willen uit een relatie.. Een hechte vriendschap.. een maatje.. iemand om een leuk en gezellig leven mee te voeren.. om geborgenheid bij te voelen om je veilig bij te voelen.. om lekkere seks mee te hebben en om leuke dingen mee te ondernemen. iemand waarmee je kan lachen en iemand die je troost als je je zielig voelt... (en nog meer tegeltjes wijsheden van Toon Hermans.. ;)
Nee helemaal niks natuurlijk Boog. Ik ben vers vrij. Alleen dat leek hem niet zoveel te boeien. Hij was op slag verliefd. Ja echt.
Yeah yeah, how come dat dit maar voor weinig mensen is weg gelegd?
phil:.. net vrij na een lange relatie?
inderdaad. Wij geloven er niet meer in, he Aub?

Hoe kun je nu je hele leven slijten met dezelfde? Hoe houd je dat nou spannend? Niet dus.
Nee uit de bak Boog. Jarenlang heb ik vastgezeten en nu probeer ik mijn draai weer te vinden. Het is wat he.
omdat het lastig is om dat maatje te vinden.. in mijn relaties werd meer geruzied dan geliefkoosd .. wat natuurlijk ook verklaarbaar is, want je zoekt ook iemand die tegengas kan geven, maar uiteindelijk moet je wel gelukkig zijn bij elkaar.. en dat schijnt nog knap lastig te zijn.. .. ben weer rond aan het kijken nadat m'n relatie nu ehm.. inmiddels alweer een jaar geleden is gesneuveld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven