NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 02:36
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 02:26:
Je hebt nog geen antwoord gegeven, Boogie. Waarom vind jij je zelf niet leuk genoeg?Ik vind mezelf best leuk.. en kan me zeflfs voorstellen dat anderen me leuk vinden.. maar vind mezelf niet leuk genoeg om de rest van m'n leven in m'n eentje mee door te brengen.. da's weer een ander uiterste..
Je hebt nog geen antwoord gegeven, Boogie. Waarom vind jij je zelf niet leuk genoeg?Ik vind mezelf best leuk.. en kan me zeflfs voorstellen dat anderen me leuk vinden.. maar vind mezelf niet leuk genoeg om de rest van m'n leven in m'n eentje mee door te brengen.. da's weer een ander uiterste..