NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
...jij wil een relatie, liever vandaag dan morgen. Nou, succes!

Ik durf het ook niet meer aan. Goed natuurlijk, zeg nooit nooit. Maar nee, beter van niet. Mensen worden er niet gelukkig van als ik een serieuze relatie aanga, laat staan ga samenwonen. Heb m'n kansen wel gehad en er goed van geleerd.
ik heb niemand horen zeggen dat ie gaat settlen voor 2nd best hoor.. ik geef alleen dat ik wel weer zin heb om verliefd te zijn en een leuke relatie te hebben... sorry.. shoot me!..
En dat is je van harte gegund hoor Boog. Ik ben wat verbitterd, that's all.
en tot het zover is geniet ik gewoon van m'n vrijgezellenbestaan.. zo nu en dan een date.. soms spannend.. soms gewoon gezellig.. filmpje.. etentje.. saunaatje.. ik vermaak me wel..
Snap ik helemaal Phil..
Oh, ik kan heel makkelijk verliefd worden, daar is weinig voor nodig. En dan kan het helemaal geweldig zijn. Maar om het dan door te zetten naar iets serieus....
Je hebt nog geen antwoord gegeven, Boogie. Waarom vind jij je zelf niet leuk genoeg?
Mijn probleem is dat is snel verliefd kan worden, maar dan duurt het vaak ook maar een week, een maand..en dan is de lol er weer vanaf. Heel triest eigenlijk. Weinig mannen (en mensen in het algemeen) kunnen me echt prikkelen.
Goh Phil, dat heb ik ook. Raak snel verveeld, behalve bij die ene.
Ja gek he. En dan blijkt het zo'n onmogelijk geval. Of juist daarom niet verveeld? Geen idee (vraag aan mezelf ook)
All my bags are packed I'm ready to go

I'm standin' here outside your door

I hate to wake you up to say goodbye
Heeft niet iedereen dat?.. Ik raak ook snel verveeld. staat zelfs in m'n sterrenbeeld.. daarom duurden m'n relaties ook geen van alles al te lang.. op een gegeven moment is het niet leuk meer.. ben je weer op zoek naar wat anders..
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 02:26:

Je hebt nog geen antwoord gegeven, Boogie. Waarom vind jij je zelf niet leuk genoeg?Ik vind mezelf best leuk.. en kan me zeflfs voorstellen dat anderen me leuk vinden.. maar vind mezelf niet leuk genoeg om de rest van m'n leven in m'n eentje mee door te brengen.. da's weer een ander uiterste..
Heb het idee dat dat een sign of the time is. We zijn allemaal onafhankelijke personen. Praktisch gezien hebben we niemand nodig. Emotioneel en fysiek wel maar als het even niet leuk is kunnen we heel makkelijk ' next ' zeggen.
Die snap ik niet, dat je jezelf niet leuk genoeg acht om de rest van je leven solo door te brengen.
Helemaal met je eens Aub. Mensen hebben liefde en intimiteit nodig, maar of dat nu altijd in relatie vorm moet? Vaak snel inderdaad die verveling, sleur, en dan?
Maar goed.. morgen moet ik weer vroeg op voor een autoritje.. Ik wens jullie nog heldere inzichten in deze donkere nacht.. en voor zometeen hoop ik dat jullie heerlijk slapen..

Spreek jullie weer over een dag of 4..

truste..
Goede reis, Boog, veel plezier
Heldere inzichten, ghehe.

Boog, jongen, hartstikke veel plezier, ook al is het een werktrip!

Aub, zullen wij ook eens gaan pitten?
Ik ga lekker slapen in elk geval. Morgen een werkafspraak (jawel!) en misschien nog wat leuks er achteraan.

Trusten!
Heeeee Phil, leuk! Veel succes!
Nee helemaal niet leuk. Het duurt maar en het duurt maar. Word ramgek, wil aan de bak! Hopelijk dus gauw.
(ik moet helemaal geregistreerd worden voor een flexpool en dat duurt 2 weken, aargh. Daarom mezelf ook in 2 andere pools gestopt, dus hopelijk dan toch snel een oproep)
Ghe. Niet leuk dan. Maar het kan wel iets leuks worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven