NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Phil. Wel goed geslapen nog?
Alle reacties Link kopieren
Ja uiteindelijk heel goed geslapen hoor. Dank je.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fantastisch lekker weer buiten zeg: kou, mist en een zonnetje! Heel erg mooi.
Alle reacties Link kopieren




*sluipt weer weg en leest later bij*
Alle reacties Link kopieren
[quote]Philein schreef op 16 november 2010 @ 10:43:



Angel, wat crap inderdaad, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Enne..10x posten in de vroege ochtend is niet echt een kunst op een nachtbrakerstopic, toch? Vanavond rond een uurtje of 11 nog eens proberen!





nee het is geen kunst maar ik had wel lol in me eentje,zo flauw...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 12:02:





*sluipt weer weg en leest later bij*was het na negenen en weekend hier zwupje
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, NB leeft in eeen andere tijdzone



Las trouwens net over je gesprek



Werken de pillen een beetje?
Mist ja! Had ik nog niet eens gezien ... * mist voor mijn ogen *
Alle reacties Link kopieren
Grmpfhh, trein net weg. Drie kwartier wachten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden



Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?



Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
Oké, het is officieel: ik ga even op bed liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ouwe man!
Alle reacties Link kopieren
Waarom voel je je kut Naoom?
Alle reacties Link kopieren
Om de zelfde reden als gisteren Phil, ik ben gewoon met hetzelfde humeur opgestaan als waarmee ik ben gaan slapen
Alle reacties Link kopieren
Hm, niet leuk Naoom. Hopelijk vind je nog wat vertier vandaag.
Happy New Topic!



En een knuffel voor Naomii!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Zon!




Ik ga bijlezen en posten in het oude topic nog



Zo te zien erg gezellig geweest
Zow, klaar met bijlezen in oude topic



Ik ga nu hier bijlezen, maar eerst Naomi geven
quote:Aubrey schreef op 15 november 2010 @ 23:31:

Wahahahahaha, I love it! Happy New Topic! * spuit champagne over iedereen *



Is het raar dat ik even wat anders dacht??



Sorry hoor, het is 16.37 en ik zit op school....Geen reden om zoiets vulgairs te denken
Ben overigens benieuwd wat Twis had geschreven in haar OP....
quote:Frankz schreef op 15 november 2010 @ 23:43:

ben ik gewoon weer te laat... Awwwww......Volgende keer beter Volgende keer lukt vast wel!!
Oeh, ik vergeet de champagne!!!!!

Vergeet dat, ik ga voor de wodka







Met een naar Zwup en Naomii
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 00:13:

Stomme vraag misschien, maar wat is een gril?
quote:Frankz schreef op 16 november 2010 @ 00:25:

ik ben mn verdriet maar aan t verdrinken in n kopje jasmijn thee..



ach, t is niet anders..vind de uitleg van Aub wel aardig..laten we t daar maar op houden dan..



ik ga ook mn bedje in..al hoef ik morgen ineens niet te werken...slaap lekker allemaal..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven