NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 12:28
[quote]Philein schreef op 16 november 2010 @ 10:43:
Angel, wat crap inderdaad, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Enne..10x posten in de vroege ochtend is niet echt een kunst op een nachtbrakerstopic, toch? Vanavond rond een uurtje of 11 nog eens proberen!
nee het is geen kunst maar ik had wel lol in me eentje,zo flauw...
Angel, wat crap inderdaad, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Enne..10x posten in de vroege ochtend is niet echt een kunst op een nachtbrakerstopic, toch? Vanavond rond een uurtje of 11 nog eens proberen!
nee het is geen kunst maar ik had wel lol in me eentje,zo flauw...
dinsdag 16 november 2010 om 13:42
Hoi hoi
Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden
Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?
Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden
Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?
Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
dinsdag 16 november 2010 om 16:47
quote:Frankz schreef op 16 november 2010 @ 00:25:
ik ben mn verdriet maar aan t verdrinken in n kopje jasmijn thee..
ach, t is niet anders..vind de uitleg van Aub wel aardig..laten we t daar maar op houden dan..
ik ga ook mn bedje in..al hoef ik morgen ineens niet te werken...slaap lekker allemaal..
ik ben mn verdriet maar aan t verdrinken in n kopje jasmijn thee..
ach, t is niet anders..vind de uitleg van Aub wel aardig..laten we t daar maar op houden dan..
ik ga ook mn bedje in..al hoef ik morgen ineens niet te werken...slaap lekker allemaal..