NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
We'll see! Daag!
Weltrusten!
Fucking hell, ik ben nog steeds wakker.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Ik ga mezelf snel onder de douche schoppen ....
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 15 november 2010 @ 23:43:

ben ik gewoon weer te laat... eigen schuld dikke bult
Alle reacties Link kopieren
ik heb me de takke gezocht naar jullie,zitten we hier 12 pagina's en een deel verder stelletje lulla's hier



ik lees (scan )straks ff verder terug maar ik zal niet zoveel gemist hebben behalve gezelligheid.



engel heeft echt een geweldig gesprek gehad bij de dr(NOT).



flinke pijnstillers voorgeschreven gekregen die ga ik dadelijk halen en hopen dat ik dan weer een beetje functioneel wordt.



(niet quoten.)
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 16-11-2010 15:51
Reden: te veel info
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TWIS?? wat een insperatie had jij zeg toen je deel 16 opende

wel een lief poessie hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 00:13:

Stomme vraag misschien, maar wat is een gril?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 00:20:

Phil, kheb al een aantal jaar een sv die net zo'n dingen doet als Ben. Hij is leuk, hij is mooi, lekker en jonger dan ik, maar ik ben op 'm uitgekeken. Wil jij hem?

je mag mij minnaar wel een poosje lenen

als ik beter ben wil ik hem weer terug
Alle reacties Link kopieren
zal ik 10 posts op een rij gaan scoren??
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 00:51:

Vandaar dat ik niet meer kek ben. Heb de laatste weken ook weer contact met een andere sv en die is 11 jaar jonger. Hm.ZOOOO.........hoe doe je dat??
Alle reacties Link kopieren
nmr 8
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 01:16:

Bekrompen hoor Frank *voelt zich ook afgewezen *hier nog 1
Alle reacties Link kopieren
whahaha gelukt !

10 posts op een rij,ik vindt het echt een sport dit !!



ik heb glimlachend jullie posts terug gelezen en ik doe verder het zwijgen toe .



ik vindt jullie allemaal gezellig



baaiiiiiiiiiii
Alle reacties Link kopieren
.. goedemorgen Engeltje..
Alle reacties Link kopieren
hey boogje!



moet jij niet naar verre oorden
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op het punt om te vertrekken.. Alles is ingepakt, en het is erg mistig hier... Maar vertrek zomteen richting Brussel Airport..
Alle reacties Link kopieren
geniet van je paar daagjes en werkse!



rij voorzichtig



baai!!!
Alle reacties Link kopieren
Enig idee wanneer de operatie ingepland kan worden?.. duurt dat nog lang?.. Ik zal voor je duimen in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
nee geen zicht op datum.

zou zomaar is volgend jaar kunnen worden,het is mega druk in die tent.





duim jij dan duim ik ook
Alle reacties Link kopieren
Is goed.. dan duimen we met z'n tweetjes..
Alle reacties Link kopieren
gezellig boog met zijn tweetjes duimen,lekker op de bank samen ,dan maar gelijk met een chippie en een dippie als je terug bent
Alle reacties Link kopieren
kssst.... jij gaan rijden boog naar je bestemming!



engel gaat haar tuintje vegen en opruimen.
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Christus, wat sliep ik veulste laat.



Angel, wat crap inderdaad, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Enne..10x posten in de vroege ochtend is niet echt een kunst op een nachtbrakerstopic, toch? Vanavond rond een uurtje of 11 nog eens proberen!



Bboog, goede reis

EM, hoi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven