Oud vs Nieuw - 2e poging
dinsdag 16 november 2010 om 09:41
Ik ga niet wachten op officiële goedkeuring voor het openen van een nieuw Oud vs Nieuw-topic. Het was een leuke, goede discussie dus bring it on!
Wellicht handig om in dit topic dan maar geen mensen meer aan te spreken op forumgedrag, dit wordt kennelijk ervaren als provocerend/beledigend..
Waar waren we gebleven.. Hoe het forum is veranderd, wat daar de reden voor is of is geweest, postgedrag van Oude en Nieuwe forummers and so on. Kom d'r maar in..
Wellicht handig om in dit topic dan maar geen mensen meer aan te spreken op forumgedrag, dit wordt kennelijk ervaren als provocerend/beledigend..
Waar waren we gebleven.. Hoe het forum is veranderd, wat daar de reden voor is of is geweest, postgedrag van Oude en Nieuwe forummers and so on. Kom d'r maar in..
dinsdag 16 november 2010 om 13:05
dinsdag 16 november 2010 om 13:07