De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Als onderwerpen van de dag stel ik voor:

1. het beleid op het forum

2. Geert Wilders

3. boerka's

4. roken en drinken tijdens je zwangerschap

5. een ploppende ammeretia met slijmdraden
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:24:

[...]





Ben JIJ het? Nooit geweten!



Wat is het codewoord, anders geloof ik je niet.Ja man, wist je dat niet? Ik ben de bindende factor, HA. En het codewoord: hoerenslopic natuurlijk. Duh.
quote:latoya schreef op 16 november 2010 @ 14:23:

Tut, maak je niet zo druk, pakketjesbezorgbodes werken wel vandaag Fijn voor die mensen die dringend toe zijn aan een nieuwe Tarzan
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:05:

Zo. Bijgelezen



Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg

Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig? Ook al is het geen werk waar je een wetenschappelijke opleiding voor nodig hebt, mag je nog niet zomaar ontslagen worden. Zeker niet als het bedrijf al nieuwe krachten aan het inhuren is met flexibele contracten. Ik steun de postbodes!
Oke, ik zeg we flikkeren Pompadoer eruit. Die zegt teveel smerige woorden in een post.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:18:

Nee dit is geen vrouw, die had de bus niet zo strak langs de carport gezet, die had hem gewoon een beetje overdwars gezellig neergezet enzo Wil je ze niet allemaal "over één kalm schermen"? (dit begrijp jij waarschijnlijk beter met je beroerde spelling). Ik parkeer altijd strak in, waar dan ook!
Alle reacties Link kopieren
Principes niet? Hoeft ook niet alleen als het je uitkomt.



Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:26:

Als onderwerpen van de dag stel ik voor:

1. het beleid op het forum

2. Geert Wilders

3. boerka's

4. roken en drinken tijdens je zwangerschap

5. een ploppende ammeretia met slijmdradenAls je nou nog een glitterbeer plakt, lig je d'r voorgoed uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:26:



5. een ploppende ammeretia met slijmdradenEen WAT?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:27:

Principes niet? Hoeft ook niet alleen als het je uitkomt.



Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Misschien last van spasme? Kunnen ze er niks aan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:26:

Als onderwerpen van de dag stel ik voor:

1. het beleid op het forum

2. Geert Wilders

3. boerka's

4. roken en drinken tijdens je zwangerschap

5. een ploppende ammeretia met slijmdraden





1: sucks

2: sucks

3: draag ik niet

4: niet zwanger dus geen mening

5: perdone?
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:23:

procrastineren Fash



Moet kunnen af en toeProcrastinate is my middle name.
Am Yisrael Chai!
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 14:29:

[...]





Een WAT?Wil je dat écht weten? Echt?
Ben driftig op zoek naar glitterberen.



Zo, dat zijn al drie postings. Nog maar zeven te gaan (ik ga in mijn eentje de harde kern Dogma 2010 vormen).
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:07:

[...]





Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Dat vermoede ik al. Na, klinkt of jij haar irl kent. Kan je even aan haar doorgeven dan dat ze met dat presenteren op moet houden en gewoon gezellige interviews moet gaan geven?
Alle reacties Link kopieren
quote:latoya schreef op 16 november 2010 @ 14:26:

O die heb ik niet dus kan ook niet meeleven enzo Jij mag alleen met deze nick in dit groepje lid zijn. Dan voel ik me zo lekker met je verbonden. Deal?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 16 november 2010 @ 14:27:

[...]





Wil je ze niet allemaal "over één kalm schermen"? (dit begrijp jij waarschijnlijk beter met je beroerde spelling). Ik parkeer altijd strak in, waar dan ook!Maar jij bent dan ook niet de :"vrouw" waar ik op doelde
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:27:

Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Ik zit te overwegen om me underground aan te melden als Angel, zodat ik achter dit soort zaken kan komen. Plannetje wel he! Of niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 14:29:

[...]





Een WAT?Ken uw klassiekers Holy santemekretia, een babouska komt niet uit je ammeretia!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier toevallig ''nietjes'' aanwezig?
Alle reacties Link kopieren
Evi, wat mij betreft kan Pompa al weg ivm het heppie new topic
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:31:

[...]





Maar jij bent dan ook niet de :"vrouw" waar ik op doelde Ben je toch een heerlijk manwijf!
Alle reacties Link kopieren
Om Angel te worden moet je toch van onbesproken gedrag zijn? Met andere woorden niemand kan nog Angel worden....
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 16 november 2010 @ 14:31:

Zijn hier toevallig ''nietjes'' aanwezig?



Nou je zegt het zelf al. NIET.



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:31:

Evi, wat mij betreft kan Pompa al weg ivm het heppie new topicEn anders ga ik!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven