NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 00:40:

Ik voel me nu net Naomi, Love en EM trouwens.



Ghe
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 00:51:

Vandaar dat ik niet meer kek ben. Heb de laatste weken ook weer contact met een andere sv en die is 11 jaar jonger. Hm.Ga ervoor
biw
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 01:11:

maar 1 jaar ouder is ook goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben thuis hoor. Sjeetje, waarom voelen alle gekken zich altijd geroepen om tegen míj aan te blaten bij bushaltes e.d?



Ik heb een probleem. Ik moet 2 weken wachten op werk.

En daar ben ik ábsoluut niet blij mee.



Hoi Love!
Biw???
quote:boogster schreef op 16 november 2010 @ 01:18:

Ik ben klaar met koffer pakken trouwens.. heb paspoort en alles bij de hand, dus klaar om morgen naar Brussels Airport te rijden en te vertrekken naar Barcelona..Oeh, lekker!!!!
quote:Frankz schreef op 16 november 2010 @ 01:21:

ik weet t pas net nacht is phil, maar heb niet zo'n fijne dag gead..aanrijdinkje enzo..dus ik ben er wel klaar mee voor vandaag..

quote:boogster schreef op 16 november 2010 @ 01:25:

Seks is maar moeilijk af te zweren.. Op de een of andere manier blijft het toch trekken.. no pun intended..
Alle reacties Link kopieren
Goh Love, heb je je onderschrift veranderd? Sex is met een k.
Alle reacties Link kopieren
Gemeen ben ik he? En ja, ontzettend irritant als mensen je corrigeren op je Nederlands. Vind ik ook.



Maar vertel eens, hoe is het verder?
biw (ben ik weer) (alweer) seks is met ks
Ach sex of seks, iedereen weet toch wat er bedoelt wordt?!



Ik ga lekker smerig shoarma eten nu! Met heel veel knoflooksaus, arme vriendin waar ik vanavond op visite ga.



E.M., heb je nog geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Hey Zon, lekker shoarma! En vooral veel knoflook erbij, maakt het extra lekker. Veel plezier bij je vriendin vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 16 november 2010 @ 16:38:

Ben overigens benieuwd wat Twis had geschreven in haar OP....



Alleen Blabla



De wijziging betreft t plaatje, die is later toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie het plaatje ook nu pas. Op t mobieltje mis je die dingen constant.
Alle reacties Link kopieren
Vrij interessant onderwerp bij Dr. Phil.

Stomme Amerikanen.
Hey Zon Heb heerlijk geslapen opzich. Beetje onrustig,, moest eruit voor wc en mis een fijner kussen.



Lekker shoarma!
I'm in love ...
Alle reacties Link kopieren
Met wie EM?
with life!!
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 17:48:

with life!!



Hoezo? Je zit alleen maar op het VF.

Nee, ik zit bijna altijd hier. Hier is daar waar ik makkelijk op het VF kan zijn, maar ik ben ook nog wel eens ergens anders ... ik heb een uitstekend RL, past mij precies.



Maar ben eigenlijk gewoon ontzettend goed gehumeurd. Zoveel leuke dingen te doen nog!
Alle reacties Link kopieren






Vertel EM! Deel je mooie verhalen en ervaringen met ons!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen EM ... delen!! Word ik vrolijk van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven