Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zal zo even promotietopic kijken, zag 't al voorbij komen.

Eow,
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Star, volgens mij was ik altijd al vreselijke hippie. Mijn moeder heft een stukje lagere schoolkrant voor me bewaard. Daar stonden verhaaltjes in van alle kinderen uit de tweede klas, was ik dus 7, over hoe het is om een kerstboom te zijn. Álle kinderen schreven gezellige verhaaltjes over leuke mooie kerstballen en kadootjes, maar ik schreef dat ik om werd gehakt en uit mijn mooie bos werd gesleept en mijn familie nooit meer terugzag en eenzaam en alleen en kapot was
Jeezussss

Invasie studenten hier....bah!
Ben ook heul druk.

Nieuwe verslaving: LP scoren op Marktplaats en consoorten.

Excuus: bijna Kerstmis (gezellig pakjes onder boom) en Frummels zijn in januari jarig.

Wat vervelend nou.

Be back later.
Ooh, Laluna, kijk uit!!!

Ik heb regelrechte LP op MP verslaving gehad en die is moeilijk kwijt te raken

Chica heeft er wel heel veel gratis LP aan overgehouden trouwens en ik heb er veel geld mee verdiend. Heb paar keer hele grote berg opgekocht en daarna grootste deel weer duurder doorverkocht en leuke dingen voor Chica gehouden.

Hier weer rust godzijdank! Wat een geiten zeg. Was net uitverkoop bij H&M met Victor & Rolf en Cavalli

Promotopic gelezen, maar geen puf voor. Eensch met Eow ende Star. Verbazingwekkend he?
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 16:36
Reden: tiepmieperitus
% gewijzigd
Zo wou ik het dus ook gaan doen, Inad.
Wil iemand hier even link van promotopic zetten. Te lui om te zoeken, maar wel benieuwd.
Hij staat gewoon bovenaan de lijst op Kinderen, Luie Luna

Zelf te lui om te gaan linken
Promotopic waarrrrrrrr??

Nu even koken en eten und so
Stelletje luilakken

Ik wil naar huihuissss. Van mij mag het weekend wel beginnen. Wil morgen met Chica gaan zwemmen en verder mag ze lekker de hele dag met haar nieuwe speelgoed spelen.

Ik heb geen zin om echt te kopen dus we eten bami met sate en wat roerbakgroentenmeuk. Hoef ik alleen maar op te warmen
Ik ben blij! Pré zwangerschapsbroek gevonden en hij past! Jeuj!
quote:Inad schreef op 06 december 2007 @ 14:56:

Star, volgens mij was ik altijd al vreselijke hippie. Mijn moeder heft een stukje lagere schoolkrant voor me bewaard. Daar stonden verhaaltjes in van alle kinderen uit de tweede klas, was ik dus 7, over hoe het is om een kerstboom te zijn. Álle kinderen schreven gezellige verhaaltjes over leuke mooie kerstballen en kadootjes, maar ik schreef dat ik om werd gehakt en uit mijn mooie bos werd gesleept en mijn familie nooit meer terugzag en eenzaam en alleen en kapot was Ga eens met Margriet (of was het Irene?) praten
En nu valt ie van je kont Eow?

Ceetje goedgekeurd door huisarts. Moest vanavond wel even haar temperatuur checken en als die hoger dan 37.5 was morgen terug bellen.
Erg hè dat Wup niet luistert! Maar ik vind het ook zorgelijk dat Nesta nog niet kan dichten bijvoorbeeld.... ;-)[/quote]

Tsss......hij heeft net de basgitaar onder de knie, geef hem de tijd geef hem de tijd
quote:Eowynn_ schreef op 06 december 2007 @ 17:21:

Ik ben blij! Pré zwangerschapsbroek gevonden en hij past! Jeuj!Daar doe ik 9 maanden over, kun je een beetje dimmen grrrr???
Ceetje dus wel oke, even afwachten! Hopelijk valt het mee...

Eow huis weer bling bling? Goed zo en dat van die broek klinkt goed, hoe krijg je het voor elkaar!

Lunaman echte kerel dus! Maar de kerstboom gaat er komen JIJ RULE LUNA!

DIriman ook ziek vandaag pfff, ik denk echt dat ik vandaag zieker was dan hij en had hele nacht geen oog dicht gedaan. gelukkig gaat een sterke vrouw gewoon kind naar kdv brengen en werken tsss...ben nu wel echt zo gaar als boter. Weet niet of dat door het wijntje kwam maar het voelt wel wat katerig hiero (1!wijntje voor de duidelijkheid )

Inad onze hippie, klinkt goed, zielige bomen....ik koop juist altijd een echte boom om de natuur in huis te kopen, is wel beetje gek he?

Vish ant werk?

Heb je nog wat gescoord bij H&M Inad
quote:Diri schreef op 06 december 2007 @ 19:18:

[...]

Daar doe ik 9 maanden over, kun je een beetje dimmen grrrr??? Ik ben al 22 maanden bezig e er moeten nog steeds 2 maten af
Weekend is begonnuh.....eerst kind in bed mikken, dan bijlezen.
quote:Vishnu schreef op 06 december 2007 @ 19:26:

[...]

Ik ben al 22 maanden bezig e er moeten nog steeds 2 maten af

Zonder galsteendieet ik ook

Treurig ;-)!
Ik wil ook galstenen!
Nah, wordt het hier nog wat of kan ik gaan slapen? Heb geen zin om bij te lezen.
Wie heeft die foto van de voorkant van mijn huis in het openingsbericht gepleurd?

Vish? Hoekommiedran?
Zit trouwens nog steeds op MP voor LP.
niet bieden he, gewoon die mensen mailen of bellen, heb je veel sneller beet.
Onze expert spreekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven