klopt deze spreuk?!

16-11-2010 18:30 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf wel eens spreukjes over die ik grappig vind en laatst had ik er zo 1 maar volgens mijn vriend klopt hij niet.

Zoals ik hem gelezen had:

"in de koekjes van het leven zijn vriendinnen de stukjes chocola"



Volgens vriend moet het zijn " in het leven van de koekjes....."



Nou ben ik zelf dus in de war want zoals hij het zegt klinkt het ook wel logisch



Iemand een mening over?
Alle reacties Link kopieren
http://www.spreukvandedag.nl/spreuken-chocolade/



hier staat hij tussen, jij had gelijk.
wat je vriend zegt is onzin, dan zou het over het boeiende leven van koekjes gaan.

en dat is niet zo.

het is een analogie waarin koekjes staan voor het leven.

en de lekkere, leuke stukjes zijn dan je vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij hem goed hebt. Want koekjes hebben geen leven
Ah know`t, tha shunt
Volgens mij heb jij gelijk hoor.



In het leven van de koekjes.......ieeuw levende koekjes.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt gelijk. Google maar eens.
Alle reacties Link kopieren
"In de koekjes van het leven zijn je vrienden de stukjes chocola"



is de spreuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
" in de koekjes van het leven zijn je vrienden de chocola"



Zo is tie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het is zoals jij zegt:

Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd dus.

Ik was nog aan het zoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:KahlanAmnell schreef op 16 november 2010 @ 18:33:

Ik denk dat jij hem goed hebt. Want koekjes hebben geen leven Nou, en als ze het wel hadden... een heel kort leven
Alle reacties Link kopieren
ah ik wíst het wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het`modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het`modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het was 'zijn de krenten in de pap?'.



Ken die hele koekjes met chocolade niet.....
Net zo als "Als doden konden blikken" en "iemand dood maken met een blij vogeltje"...
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetdevil1 schreef op 17 november 2010 @ 17:27:

Net zo als "Als doden konden blikken" en "iemand dood maken met een blij vogeltje"...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven