NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Love
Hahah, Love, take it easy, niet zo overdrijven hoor. Nu maak je het wel heel zwaar, wat mijn intentie al helemaal niet was.
Balen trouwens, Zwup. Lekker professioneel allemaal weer ... is dat onze toekomst?!
Phil, er wordt nog weleens 'seks' gebruikt voor seks & liefde en 'sex' voor gewoon seks voor de seks, om het verschil duidelijk te maken dus! Volgens mij is dat ook buiten het forum best gebruikelijk.
Phil, ik vind je eigenlijk ook wel wat "sneren". Heb jij niet zo'n fijne dag?
Hmm...sneren is geen goed woord. Leven en laten leven Phil ...
Eh, nee eigenlijk is mijn dag best goed. Nogmaals, het kan op een bepaalde manier overkomen, maar ik bedoelde niks met die spellingscorrectie. Excuus als dit wel zo overkomt
Muggenziften, zonnetje?

Hoe is het met jou? En je vriendin? *heb niet echt bijgelezen de laatste tijd *
Geeft ook niet Phil... maar ik ben ook geen taalwonder en het is toch geen big deal

Met vriendin ging het gisteren niet goed, vandaag weer wat beter. Het is zo'n stoer, lief mens!
Phil, ik ergerde me ook aan je post en dat is niet de eerste keer deze week. Ik ben meestal geneigd om over zulke posts heen te lezen en niet te reageren, dat lukt me dit keer blijkbaar niet
Ow zonnetje Wat naar dat het zo op en neer gaat! Hopelijk komt er een stijgende lijn...
sterkte Zonnetje! Is ze al wel weer thuis eigenlijk? Dat heb ik gemist geloof ik
Hi!

*Even bijlezen*
Prima, jammer dat het dan niet eerder wordt gezegd.
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 17:25:

[...]

Alleen Blabla

De wijziging betreft t plaatje, die is later toegevoegdNee hoor, blablabla
Hoi Twissie!!!!
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 17:52:

Nee, ik zit bijna altijd hier. Hier is daar waar ik makkelijk op het VF kan zijn, maar ik ben ook nog wel eens ergens anders ... ik heb een uitstekend RL, past mij precies.

Maar ben eigenlijk gewoon ontzettend goed gehumeurd. Zoveel leuke dingen te doen nog!Dit vind ik nou leuk om te horen!
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:20:

[...]

Nee hoor, blablabla Twissie taalpurissie
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 19:19:

Prima, jammer dat het dan niet eerder wordt gezegd.

Je hoeft toch niet alles a la seconde te zeggen? Soms hoop je dat dingen uit zichzelf weer beter gaan worden.

Je irriteert je altijd wel aan iets of iemand, om daar dan ook maar meteen wat van te gaan zeggen, zorgt er niet voor dat het gezelliger wordt.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 18:04:

Vind ik ook fijn te horen E.M. (ben je niet stiekem verliefd op iemand?)My thought exactly...
Ok Zwup, dat mag natuurlijk ook. Ik ga nu even verder met Dexter. Spannend!
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 18:48:

Hahah, Love, take it easy, niet zo overdrijven hoor. Nu maak je het wel heel zwaar, wat mijn intentie al helemaal niet was.Ik snap Love eigenlijk wel, Je post wel vaker dingen waarvan mijn wenkbrauw even omhoog schiet. Beetje negatief ofzo. Maar daar probeer ik doorheen te kijken lezen, omdat ik weet dat je momenteel niet zo lekker in je vel zit.
Hmm, ik zie nu dat ik de zoveelste ben met mijn post van 19.24 uur.
Twis! haha, wel fijn zo'n vrouwenforum ... krijg je toch meer inzichten te verwerken ... wie weet, verliefd zijn is natuurlijk wel erg leuk!
Visite van vanavond gaat niet door, dus ik ga lekker...niks doen!

Haai Twis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven