NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 19:21
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 17:52:
Nee, ik zit bijna altijd hier. Hier is daar waar ik makkelijk op het VF kan zijn, maar ik ben ook nog wel eens ergens anders ... ik heb een uitstekend RL, past mij precies.
Maar ben eigenlijk gewoon ontzettend goed gehumeurd. Zoveel leuke dingen te doen nog!Dit vind ik nou leuk om te horen!
Nee, ik zit bijna altijd hier. Hier is daar waar ik makkelijk op het VF kan zijn, maar ik ben ook nog wel eens ergens anders ... ik heb een uitstekend RL, past mij precies.
Maar ben eigenlijk gewoon ontzettend goed gehumeurd. Zoveel leuke dingen te doen nog!Dit vind ik nou leuk om te horen!
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 19:21
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 19:19:
Prima, jammer dat het dan niet eerder wordt gezegd.
Je hoeft toch niet alles a la seconde te zeggen? Soms hoop je dat dingen uit zichzelf weer beter gaan worden.
Je irriteert je altijd wel aan iets of iemand, om daar dan ook maar meteen wat van te gaan zeggen, zorgt er niet voor dat het gezelliger wordt.
Prima, jammer dat het dan niet eerder wordt gezegd.
Je hoeft toch niet alles a la seconde te zeggen? Soms hoop je dat dingen uit zichzelf weer beter gaan worden.
Je irriteert je altijd wel aan iets of iemand, om daar dan ook maar meteen wat van te gaan zeggen, zorgt er niet voor dat het gezelliger wordt.
dinsdag 16 november 2010 om 19:24
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 18:48:
Hahah, Love, take it easy, niet zo overdrijven hoor. Nu maak je het wel heel zwaar, wat mijn intentie al helemaal niet was.Ik snap Love eigenlijk wel, Je post wel vaker dingen waarvan mijn wenkbrauw even omhoog schiet. Beetje negatief ofzo. Maar daar probeer ik doorheen te kijken lezen, omdat ik weet dat je momenteel niet zo lekker in je vel zit.
Hahah, Love, take it easy, niet zo overdrijven hoor. Nu maak je het wel heel zwaar, wat mijn intentie al helemaal niet was.Ik snap Love eigenlijk wel, Je post wel vaker dingen waarvan mijn wenkbrauw even omhoog schiet. Beetje negatief ofzo. Maar daar probeer ik doorheen te kijken lezen, omdat ik weet dat je momenteel niet zo lekker in je vel zit.
I am surrounded by morons