NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 19:38:

Hoi SP!! Hoe is het met jou??



Goed Naomii, dank je wel



Vrijdag ga ik uit eten met wat studievrienden en mijn dochter is uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje van een klasgenootje.
Morgen maar Zwup.



Ik heb zin om ordinair te doen.
Sorry...ik liet me even gaan.. Kom maar weer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 19:44:

[...]



Ik schat dat ze rond de veertig is (ben daar echt niet zo goed in). Ik moet wel eens met haar "samenwerken". Dus het is een vrij zakelijk contact.Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 19:49:



Ik heb zin om ordinair te doen.Wanneer niet, lellebel?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 16 november 2010 @ 19:48:

[...]





Goed Naomii, dank je wel



Vrijdag ga ik uit eten met wat studievrienden en mijn dochter is uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje van een klasgenootje.Kun je in januari niet ook een 'etentje met studievrienden' hebben? En dan ga je stiekem aan de zuip met je nb-vrienden. Ik vind het zelf een puik plan
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Wat had je in gedachte zon?
Alle reacties Link kopieren
Vier op een rij!!!



Fuck, te laat! Zwupple heeft 't voor me verneukt.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:58:

[...]





Wanneer niet, lellebel? Lellebel? Ik ben een keurige jongedame!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:59:

[...]



Kun je in januari niet ook een 'etentje met studievrienden' hebben? En dan ga je stiekem aan de zuip met je nb-vrienden. Ik vind het zelf een puik plan
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:59:

Vier op een rij!!!



Fuck, te laat! Zwupple heeft 't voor me verneukt.



Sorry Twissie



Drie op een rij is toch ook ok?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:02:

[...]





Lellebel? Ik ben een keurige jongedame!Even iets gecorrigeerd
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 20:04:

[...]





Even iets gecorrigeerd
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:57:

[...]





Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken? Handig? Nee, want het contact zal erg miniem zijn de komende tijd. Sociaal borrelen is er niet bij en zal ook niet zomaar gebeuren de komende tijd. Heb haar nu een paar keer ontmoet en meer dan gebruikelijk gesproken gezien de werksituatie en ik ben daarin ook vrij persoonlijk geweest, over mezelf en over haar. We hebben wel indruk op elkaar gemaakt (al is het op kleine schaal) .. dus hoe ik het ga aanpakken? Als ik haar zie, probeer ik het persoonlijk te houden ... dat werkt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:07:

[...]





Huilie!
I am surrounded by morons
Leeftijd zegt niets, Zon.
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 19:59:

Wat had je in gedachte zon?Ehm Zwup... zuipen en alles zeggen wat ik denk. En daarna iemand (met toestemming) verkrachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:23:

[...]





Ehm Zwup... zuipen en alles zeggen wat ik denk. En daarna iemand (met toestemming) verkrachten.
Alle reacties Link kopieren
EM, ik begrijp nu wel waarom je zo sloom bent Ik zou er ook niet direct bovenop duiken als het een collega is
Alle reacties Link kopieren
Oeh Zon!! ......... Goede ideeën heb jij
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 20:23:

[...]





Ehm Zwup... zuipen en alles zeggen wat ik denk. En daarna iemand (met toestemming) verkrachten.Laat me raden...
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 20:31:

[...]





Laat me raden...
* Chinese vrijwilliger meldt zich * poppetje gezien, kastje blijft dicht helaas.
Ik kom net uit een relatie met een collega, dus ik ben voorzichtig, Nao.
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 20:34:

* Chinese vrijwilliger meldt zich * poppetje gezien, kastje blijft dicht helaas.Huh?..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven