NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 22:07
Zo, ben ik weer. Ondertussen enigszins afgekoeld.....
Heb alles vanaf wanneer het begon teruggelezen en probeer even een bedachtzame post te doen.
Ik ben zo geirriteerd geraakt omdat ik het gevoel kreeg dat ik niet meer mezelf mocht zijn hier op het topic.Het is een plek voor iedereen en zijn eigenaardigheden.
Ik stoorde me aan het sex/seks gedoe omdat ik veel meer en vaker taal-en spellingfouten maak, maar daar geen haan naar kraait. Daarnaast heb ik het gevoel gekregen dat achter je opmerking meer is dan dat alleen een spelfout, maar hierin kan ik me vergissen.
Phil, ik begrijp dat je intentie niet verkeerd was....Ik hoop alleen dat je dan wel begrijpt dat het zo op mij over kwam. Iets was dus niet snauwerig/beleren bedoeld, maar zo kwam het wel over/werd het wel overgebracht. Voor mijn gevoel.
Verder probeer ik wel rekening te houden met je situatie en hoe je je voelt momenteel. Maar probeer dan ook rekening te houden met anderen.
Zo en nu ga ik Ben&Jerry's Chocolate fudge brownie eten Ik ben verliefd geworden op deze "nieuwe" smaak die ze allang hebben, maar ik heb die nog niet eerder gehad omdat ik het redelijk "saai" vond klinken. Nou, dit is wel een blijvertje Chocolade ijs en dan van die heerlijke, smeuige browniestukken erin *mjam*
Heb alles vanaf wanneer het begon teruggelezen en probeer even een bedachtzame post te doen.
Ik ben zo geirriteerd geraakt omdat ik het gevoel kreeg dat ik niet meer mezelf mocht zijn hier op het topic.Het is een plek voor iedereen en zijn eigenaardigheden.
Ik stoorde me aan het sex/seks gedoe omdat ik veel meer en vaker taal-en spellingfouten maak, maar daar geen haan naar kraait. Daarnaast heb ik het gevoel gekregen dat achter je opmerking meer is dan dat alleen een spelfout, maar hierin kan ik me vergissen.
Phil, ik begrijp dat je intentie niet verkeerd was....Ik hoop alleen dat je dan wel begrijpt dat het zo op mij over kwam. Iets was dus niet snauwerig/beleren bedoeld, maar zo kwam het wel over/werd het wel overgebracht. Voor mijn gevoel.
Verder probeer ik wel rekening te houden met je situatie en hoe je je voelt momenteel. Maar probeer dan ook rekening te houden met anderen.
Zo en nu ga ik Ben&Jerry's Chocolate fudge brownie eten Ik ben verliefd geworden op deze "nieuwe" smaak die ze allang hebben, maar ik heb die nog niet eerder gehad omdat ik het redelijk "saai" vond klinken. Nou, dit is wel een blijvertje Chocolade ijs en dan van die heerlijke, smeuige browniestukken erin *mjam*
dinsdag 16 november 2010 om 22:15
dinsdag 16 november 2010 om 22:23