NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
die muffin klinkt niet heerlijk, die ZIJN heerlijk...zeker met wat verse slagroom..mjammie!



euh..ja,da's idd triest..



haai noom!
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr.....was Glee aan het kijken en dat hield op bij het spannendste moment! Heb daar zo'n hekel aan
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben gezoend hoor Zwup, of wou je ze nog in verdere actie zien samen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 21:26:



Twis, gaan we delen?? Tuuk niet! Ik wilde je alleen even lekker maken
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Frankie, heb je ook chocomuffins in de aanbieding?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 21:31:

Ze hebben gezoend hoor Zwup, of wou je ze nog in verdere actie zien samen?Ik wil weten wat er nu verder gebeurt! Of ze een relatie krijgen etc etc...
Alle reacties Link kopieren
twis, dit weekend chocolade cake of taart..ook goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 21:31:

[...]





Tuuk niet! Ik wilde je alleen even lekker maken
Alle reacties Link kopieren
Daarom heet het een serie, Zwup en geen film!
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 21:36:

Daarom heet het een serie, Zwup en geen film!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 16 november 2010 @ 21:34:

twis, dit weekend chocolade cake of taart..ook goed?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond naar Tros Opgelicht gekeken en kijk nu naar Opsporing Verzocht. Daar wordt je niet blij van.
Alle reacties Link kopieren
call of duty is verslavend zeg..pff..
Zo, ben ik weer. Ondertussen enigszins afgekoeld.....

Heb alles vanaf wanneer het begon teruggelezen en probeer even een bedachtzame post te doen.



Ik ben zo geirriteerd geraakt omdat ik het gevoel kreeg dat ik niet meer mezelf mocht zijn hier op het topic.Het is een plek voor iedereen en zijn eigenaardigheden.

Ik stoorde me aan het sex/seks gedoe omdat ik veel meer en vaker taal-en spellingfouten maak, maar daar geen haan naar kraait. Daarnaast heb ik het gevoel gekregen dat achter je opmerking meer is dan dat alleen een spelfout, maar hierin kan ik me vergissen.



Phil, ik begrijp dat je intentie niet verkeerd was....Ik hoop alleen dat je dan wel begrijpt dat het zo op mij over kwam. Iets was dus niet snauwerig/beleren bedoeld, maar zo kwam het wel over/werd het wel overgebracht. Voor mijn gevoel.



Verder probeer ik wel rekening te houden met je situatie en hoe je je voelt momenteel. Maar probeer dan ook rekening te houden met anderen.



Zo en nu ga ik Ben&Jerry's Chocolate fudge brownie eten Ik ben verliefd geworden op deze "nieuwe" smaak die ze allang hebben, maar ik heb die nog niet eerder gehad omdat ik het redelijk "saai" vond klinken. Nou, dit is wel een blijvertje Chocolade ijs en dan van die heerlijke, smeuige browniestukken erin *mjam*
Hey Frank. Precies de reden waarom ik dus nog even niet ga spelen!
[Lekker] (I) ([Love]) (Ben & Jerry's)!*



* in een korte zin zoveel mogelijk zeggen.
Ik kijk naar Herman. Waarom ben ik in hemelsnaam niet met nuttige dingen bezig?!
@EM

Alle reacties Link kopieren
Hallootjes... zo ga maar vast lachen...



Kom ik net thuis, denk ik mn kliko achterom te gaan rijden, die had ik immers vanmorgen netjes aan de straat gezet, kliko kwijt. (Heb godverdorie 6 rondjes gelopen, geen enkele kliko meer te bekennen)



Waar kan dat kreng zijn???
Oh...hadden wij ook vorig jaar Glitterzzzzzz....waarschijnlijk gejat? Of iemand heeft per ongeluk de verkeerde meegenomen?



Wij kregen een nieuwe van de Gemeente.
Heb je die kliko niet per ongeluk weggegooid, Glitterzzz?
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraal, precies, die ga ik morgen maar even tussen de bedrijven door bellen.
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 22:20:

Heb je die kliko niet per ongeluk weggegooid, Glitterzzz?
Alle reacties Link kopieren
Toch al een rare buurt, afgelopen week werd ineens de doorgaande weg afgesloten... ik kon nog net de wijk uit via die weg, kom ik vanavond terug van een avondje knutselen, andere straat ook afgesloten.



Kan nu nog maar via 1 weg de wijk uit, ben benieuwd hoe druk het daar morgenvroeg gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lova haha, ik was net al aan het grappen, goh gemeentelijke belastingen niet betaald zeker....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven