Waarom naam opgeven bij retour winkel ?

dinsdag 16 november 2010 om 20:20
Van de week bracht ik iets terug naar de Hema en moest op de bon mijn naw gegevens invullen en handtekening.
Toen ik thuis was bedacht ik mij opeens waarom willen ze dat van je hebben ? Als ik iets ga kopen dan hoef ik mijn naam toch ook niet op te geven. Ik vraag me af waarom dit is.
Heb er geen problemen mee hoor, ben alleen nieuwsgierig..
Toen ik thuis was bedacht ik mij opeens waarom willen ze dat van je hebben ? Als ik iets ga kopen dan hoef ik mijn naam toch ook niet op te geven. Ik vraag me af waarom dit is.
Heb er geen problemen mee hoor, ben alleen nieuwsgierig..
anoniem_107486 wijzigde dit bericht op 16-11-2010 20:30
Reden: spelvaut eruit
Reden: spelvaut eruit
% gewijzigd

dinsdag 16 november 2010 om 20:24

dinsdag 16 november 2010 om 20:42
quote:himalaya schreef op 16 november 2010 @ 20:35:
Ik vind het ook onzin en vul een fake naam in.
Echt waar ? Daar zou ik nou nooit opkomen
Goed idee voor de volgende keer, moet ik dan denken aan bijvoorbeeld A. Chternaam ?
@september je mag de zak rozijnen hebben die ik gekocht heb, had de verkeerde met yogurt gekocht en moest ze dus even ruilen.
Ik vind het ook onzin en vul een fake naam in.
Echt waar ? Daar zou ik nou nooit opkomen
Goed idee voor de volgende keer, moet ik dan denken aan bijvoorbeeld A. Chternaam ?
@september je mag de zak rozijnen hebben die ik gekocht heb, had de verkeerde met yogurt gekocht en moest ze dus even ruilen.

dinsdag 16 november 2010 om 20:47
quote:Ligaa schreef op 16 november 2010 @ 20:41:
Hetzelfde gevoel heb ik bij het geven van mijn postcode voor de folderverspreiding. "mag ik uw postcode, mevrouw." toen ik nee zei was ze nogal verward. Zijn er meer mensen die dit niet doen?
Me! Me!
Ik vind dat altijd zo'n onzin. Ik doe er niet aan mee, of ik noem de postcode van een miniplaatsje in Groningen.
Hetzelfde gevoel heb ik bij het geven van mijn postcode voor de folderverspreiding. "mag ik uw postcode, mevrouw." toen ik nee zei was ze nogal verward. Zijn er meer mensen die dit niet doen?
Me! Me!
Ik vind dat altijd zo'n onzin. Ik doe er niet aan mee, of ik noem de postcode van een miniplaatsje in Groningen.

dinsdag 16 november 2010 om 20:51
Daar heb ik ook zo'n hekel aan, dan zeg ik wel altijd nee.
Marels, ik ben het met je eens hoor, ze hoeven het niet van mij te weten maar als ik ze niet opgeef krijg ik mijn geld niet terug.
Ik heb dan altijd zoiets van, wat gaan ze er mee doen allemaal ? Vast reclame of een brief dat ik de laatste tijd wel erg veel heb geruild
Marels, ik ben het met je eens hoor, ze hoeven het niet van mij te weten maar als ik ze niet opgeef krijg ik mijn geld niet terug.
Ik heb dan altijd zoiets van, wat gaan ze er mee doen allemaal ? Vast reclame of een brief dat ik de laatste tijd wel erg veel heb geruild
dinsdag 16 november 2010 om 20:52
Ik vind het gewoon niet nodig om bij het ruilen/terugbrengen mijn gegevens achter te laten. Als zij hun personeel niet vertrouwen moeten ze dat op een andere manier regelen. Wat een ander ook al zegt: ik hoef toch ook bij mijn aankoop niets op te geven?
Ik heet meestal M. Aaktnietuit ofzo, heeft nog nooit iemand verder naar gevraagd. En je hoeft ook niet overal je gegevens achter te laten en soms is alleen een naam genoeg. Wat het nut daar van is weet ik dan helemaal niet, daar valt toch niets achteraf aan te controleren?
Ik heet meestal M. Aaktnietuit ofzo, heeft nog nooit iemand verder naar gevraagd. En je hoeft ook niet overal je gegevens achter te laten en soms is alleen een naam genoeg. Wat het nut daar van is weet ik dan helemaal niet, daar valt toch niets achteraf aan te controleren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 16 november 2010 om 20:53
dinsdag 16 november 2010 om 20:58
Het rare is trouwens dat heel veel winkelmedewerkers geen idee hebben waarvoor je het in moet vullen. 'eh... dat moet van de baas' of 'eh... anders kunnen we u het geld niet terug geven'. Ja, maar waaróm dan?
Bij zulke 'kritische' vragen hebben ze sowieso zoiets van 'vul nou maar wat in, dan ben ik van dat gezeur af! En dat doe ik dan ook.
Bij zulke 'kritische' vragen hebben ze sowieso zoiets van 'vul nou maar wat in, dan ben ik van dat gezeur af! En dat doe ik dan ook.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 16 november 2010 om 21:00

dinsdag 16 november 2010 om 21:02
Ik zal het onthouden voor de volgende keer, eens kijken of het werkt als ik een fake naam opgeef.
Ga maar eens een leuke verzinnen staat anders ook zo stom als ik treuzel met mijn naam opschrijven
Even off-topic Himalaya ik vind je motto echt ge-wel-dig !
Moet er zo om lachen maar dat heb je vast vaker gehoord..
Ga maar eens een leuke verzinnen staat anders ook zo stom als ik treuzel met mijn naam opschrijven
Even off-topic Himalaya ik vind je motto echt ge-wel-dig !
Moet er zo om lachen maar dat heb je vast vaker gehoord..