Geld & Recht alle pijlers

Waarom naam opgeven bij retour winkel ?

16-11-2010 20:20 82 berichten
Van de week bracht ik iets terug naar de Hema en moest op de bon mijn naw gegevens invullen en handtekening.

Toen ik thuis was bedacht ik mij opeens waarom willen ze dat van je hebben ? Als ik iets ga kopen dan hoef ik mijn naam toch ook niet op te geven. Ik vraag me af waarom dit is.

Heb er geen problemen mee hoor, ben alleen nieuwsgierig..
anoniem_107486 wijzigde dit bericht op 16-11-2010 20:30
Reden: spelvaut eruit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
quote:Whympysinger schreef op 16 november 2010 @ 22:17:

[...]

Nee, jij heet in het echt ook Zwuppeliennn zeker?Die grap had ik al om 21.00 gemaakt...
Ik geef wel mn naam op maar vul geen e-mail of telefoonnr in. Nog nooit wat van gezegd. Tot vanavond wist ik ook niet waarvoor het eigenlijk precies was, dus daar mogen ze ook wel iets duidelijker over zijn.
Ik moet nog iets retourneren. Ga Sinterklaas als naam opschrijven met een adres in Madrid, kijken of ik ermee weg kom.
Nog even een vraag aan de mensen die een fake naam opgeven uit privacy overwegingen. Hoe staan jullie tegenover pinnen? Daarmee gooi je ook al je gegevens op straat. Kijk maar naar het topic over de vekeerde ipod van laats.
quote:Medatative_rose schreef op 16 november 2010 @ 20:54:

Ik vul altijd een fake naam in, zelfs toen ik voor de eerste keer een bonuskaart aanvroeg.

Nooit geef ik mijn echte Naw-gegevens op, hebben zij niets mee te maken.

En vervolgens betaal je met je pinpas bij de Appie. Denk je nu echt dat ze dat niet koppelen?

Big brother is watching you...
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven