De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 22:24
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 22:03:
Ja, was stom. Anyway, Kurt is cool.
http://www.youtube.com/watch?v=rhGWC4yq_Yg
Tranen met tuiten gehuild bij deze.
Heel mooi was die idd.
Ik ken het nummer ook nog in een andere uitvoering :
i wanna hold your hand. across the universe.
Ook zo mooi. Sowieso heel die film is echt super !
Let it be.
Daar huil ik tranen met tuiten bij.
Ja, was stom. Anyway, Kurt is cool.
http://www.youtube.com/watch?v=rhGWC4yq_Yg
Tranen met tuiten gehuild bij deze.
Heel mooi was die idd.
Ik ken het nummer ook nog in een andere uitvoering :
i wanna hold your hand. across the universe.
Ook zo mooi. Sowieso heel die film is echt super !
Let it be.
Daar huil ik tranen met tuiten bij.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 16 november 2010 om 22:33
woensdag 17 november 2010 om 07:51
Dam, dat was een oneliner. Dat zou je niet meer doen
Stuiterkindjes die helemaal meegaan in de magie van sinterklaas zijn ook cool. Die zonder morren geloven dat de sleutels van de huispiet tussen de pepernoten terecht zijn gekomen en nu dus - volledig logisch - in hun schoen beland zijn.
Het gehyperdestuiter dat daarbij hoort is iets minder, zo op de vroege ochtend.
Vandaag moet productiever worden dan gisteren. En ik ga vanavond naar Harry Potter
Stuiterkindjes die helemaal meegaan in de magie van sinterklaas zijn ook cool. Die zonder morren geloven dat de sleutels van de huispiet tussen de pepernoten terecht zijn gekomen en nu dus - volledig logisch - in hun schoen beland zijn.
Het gehyperdestuiter dat daarbij hoort is iets minder, zo op de vroege ochtend.
Vandaag moet productiever worden dan gisteren. En ik ga vanavond naar Harry Potter
woensdag 17 november 2010 om 09:34
woensdag 17 november 2010 om 09:37
Goed bezig jullie.
Ik ruim puin. Het resultaat van een dag niet thuis zijn is bizar. Ik vrees met grote vrezen als ik straks een werkende vrouw ben.
Speaking of wich, ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje over mijn sollicitatie van vorige week. Ben een beetje nerveus aan het worden.
Ik ruim puin. Het resultaat van een dag niet thuis zijn is bizar. Ik vrees met grote vrezen als ik straks een werkende vrouw ben.
Speaking of wich, ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje over mijn sollicitatie van vorige week. Ben een beetje nerveus aan het worden.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
woensdag 17 november 2010 om 09:41
Niet blijven hangen in de nervositeit, boro, maar de springende energie die je krijgt van nervositeit gebruiken om je voor te bereiden op sollicitatiegesprek.
Le-zen, Tila, vorige week,niet volgende week.
Van nervositeit ga je springerig doen. Gebruik dat om door je huis heen te rennen met stofzuigers enzo.
Le-zen, Tila, vorige week,niet volgende week.
Van nervositeit ga je springerig doen. Gebruik dat om door je huis heen te rennen met stofzuigers enzo.
woensdag 17 november 2010 om 09:47
Het ging heel erg goed Latoya Super zelfs. Ik dacht even : "Yes, dit wordt em"
Totdat de filiaalmanager zei: "dan hoor je in de loop van de week in welk filiaal je gaat werken, want hier in boro-town is geen plek"
Ik solliciteerde op een baan in boro-town, er stond letterlijk : "voor ons filiaal in Boro-town zijn wij op zoek naar een assistent filiaal manager".
Balen dus. Geen rijbewijs, de filialen die het dichtstbij zijn, zijn een half uur fietsen. Geen probleem als ik om 9 uur moest beginnen. Dat zou ik redden. Maar je moet ook regelmatig om 7 uur al aanwezig zijn. ( Het ov is hier vandaan een ramp. ) Maar goed, ik laat me niet gelijk uit het veld slaan. Eerst maar eens met de rayon manager praten.
Mss was er een misverstand tussen hem en de vrouw die het gesprek deed ofzo.
Ook was het een baan die op internet stond als: 24 tot 28 uur in de week.
Ze vroeg hoeveel ik wilde werken. Nou -eh- rond de 28 uur pw Waarop zij zei dat die functie voor minimaal 32 uur is. Nogmaals , maar niets laten merken, gewoon gezegd dat 32 uur ook prima is.
Dus nou ja, al met al, erg goed gesprek maar wel wat onduidelijkheden nog.
Nu ben ik weg. Mijn broer komt even buurten
Totdat de filiaalmanager zei: "dan hoor je in de loop van de week in welk filiaal je gaat werken, want hier in boro-town is geen plek"
Ik solliciteerde op een baan in boro-town, er stond letterlijk : "voor ons filiaal in Boro-town zijn wij op zoek naar een assistent filiaal manager".
Balen dus. Geen rijbewijs, de filialen die het dichtstbij zijn, zijn een half uur fietsen. Geen probleem als ik om 9 uur moest beginnen. Dat zou ik redden. Maar je moet ook regelmatig om 7 uur al aanwezig zijn. ( Het ov is hier vandaan een ramp. ) Maar goed, ik laat me niet gelijk uit het veld slaan. Eerst maar eens met de rayon manager praten.
Mss was er een misverstand tussen hem en de vrouw die het gesprek deed ofzo.
Ook was het een baan die op internet stond als: 24 tot 28 uur in de week.
Ze vroeg hoeveel ik wilde werken. Nou -eh- rond de 28 uur pw Waarop zij zei dat die functie voor minimaal 32 uur is. Nogmaals , maar niets laten merken, gewoon gezegd dat 32 uur ook prima is.
Dus nou ja, al met al, erg goed gesprek maar wel wat onduidelijkheden nog.
Nu ben ik weg. Mijn broer komt even buurten
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
woensdag 17 november 2010 om 09:50
( Overigens heb ik wel een tijdelijke oplossing: Mijn moeder die op de vroege dagen op zou willen passen. Maar die vertrekt in Maart weer naar haar "eigen" land. Tot oktober is ze daar meestal. Dus dan heb ik een gat. Maar goed, komt tijd komt raad. Toch ? )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
woensdag 17 november 2010 om 09:53
He! krijg nou wat.
Een kletsgroepje met forummers waar ik het nooooit van had verwacht.
Ik ben .
Ik ga eens een beetje lezen, kijken of ik ook mee wil schrijven in het hol van de leeuw, pittigere forummers.
tenmiste... als het niet verplicht is hier altijd te moeten rondhangen en je in en out kan wanneer je wil.
Een kletsgroepje met forummers waar ik het nooooit van had verwacht.
Ik ben .
Ik ga eens een beetje lezen, kijken of ik ook mee wil schrijven in het hol van de leeuw, pittigere forummers.
tenmiste... als het niet verplicht is hier altijd te moeten rondhangen en je in en out kan wanneer je wil.
woensdag 17 november 2010 om 10:07
Ohw nou gaat al goed bij de eerste pagina's.
Er wordt getoverstaft, er mag toch WEL over konijnen gepraat worden( waarvoor dank meds) , er staat al direct een plaatje op pag. 1, tief op wordt toch niet gezegd, ik zie een tostirecept voorbij komen( hoe libelle is dat), maar zie mv ook al om de hoek kijken dus vrees voor meer recepten. Damaris gooit er al oneliners in.
Oh en op spelfouten wordt je afgefikt? nou,lekker dan... voor mij .
* gaat zo even verder lezen.
Er wordt getoverstaft, er mag toch WEL over konijnen gepraat worden( waarvoor dank meds) , er staat al direct een plaatje op pag. 1, tief op wordt toch niet gezegd, ik zie een tostirecept voorbij komen( hoe libelle is dat), maar zie mv ook al om de hoek kijken dus vrees voor meer recepten. Damaris gooit er al oneliners in.
Oh en op spelfouten wordt je afgefikt? nou,lekker dan... voor mij .
* gaat zo even verder lezen.
woensdag 17 november 2010 om 10:17
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 19:42:
[...]
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.
Na enig verder lezen blijkt dat jullie eruit gekomen zijn, maar deze moest ik er even uithalen. Vond hem zo onderkoeld en droog.
Ik hoop wel dat we dit soort discussies niet al te vaak meer krijgen, want óf je begrijpt de OP direct of niet. Dat betekent niet dat je het met alle details eens hoeft te zijn, was ik ook niet, maar je snapt de look and feel, of niet.
Dat is nu net het hele punt. Je voelt je thuis of niet.
[...]
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.
Na enig verder lezen blijkt dat jullie eruit gekomen zijn, maar deze moest ik er even uithalen. Vond hem zo onderkoeld en droog.
Ik hoop wel dat we dit soort discussies niet al te vaak meer krijgen, want óf je begrijpt de OP direct of niet. Dat betekent niet dat je het met alle details eens hoeft te zijn, was ik ook niet, maar je snapt de look and feel, of niet.
Dat is nu net het hele punt. Je voelt je thuis of niet.
woensdag 17 november 2010 om 10:37
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 10:17:
[...]
Ik hoop wel dat we dit soort discussies niet al te vaak meer krijgen, want óf je begrijpt de OP direct of niet. Ach. Als hier "pittige vrouwen" komen (zoals hierboven werd gezegd) dan kun je ook kritische vragen verwachten. Dat hoeft nog geen "discussie" te zijn. Gewoon elkaar even goed begrijpen en de neuzen dezelfde kant op krijgen. Dat kan binnen een paar minuten. Wij waren er inderdaad al klaar mee, t is dat het nu weer aangehaald wordt.
[...]
Ik hoop wel dat we dit soort discussies niet al te vaak meer krijgen, want óf je begrijpt de OP direct of niet. Ach. Als hier "pittige vrouwen" komen (zoals hierboven werd gezegd) dan kun je ook kritische vragen verwachten. Dat hoeft nog geen "discussie" te zijn. Gewoon elkaar even goed begrijpen en de neuzen dezelfde kant op krijgen. Dat kan binnen een paar minuten. Wij waren er inderdaad al klaar mee, t is dat het nu weer aangehaald wordt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.