De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Hahahaha, ik dacht dat ik narcistisch was, Gelukkig is er altijd baas boven baas in de vorm van Evi en Ephe. (Dat leest als Hepie en Hepie, hahaha).
Am Yisrael Chai!
Harry Potter is cool. En Apeldoorn is een takke end weg
Ik wilde net komen vragen wat je van de film vond

Ik vond 'm ook cool, ga zo denk ik maar het Hogwarts-kasteel van Lego bestellen.

Half 1 thuis? Valt nog mee.
quote:Pompadoer schreef op 17 november 2010 @ 17:47:

Interessant idee, nooit geprobeerd.

Ik stuurde mezelf vroeger wel kaarten, ik vond er laatst nog een terug.

Liefe Pompadoer,

Deze berge zijn de Piere Piery Pyrrenen. Mooi he. We hebben een heel lueke vurkansie het zwembat is groot.

Kusje van PompadoerDat is lief..!
quote:fashionvictim schreef op 17 november 2010 @ 20:04:

Hahahaha, ik dacht dat ik narcistisch was, Gelukkig is er altijd baas boven baas in de vorm van Evi en Ephe. (Dat leest als Hepie en Hepie, hahaha).
PVV'er Sharpe heeft zijn zetel ingeleverd. Hij is bang dat zijn ex(en) met rotzooi over hem komen aanzetten. En hij doet huilie huilie, want hij is de 'aanvallen op zijn integriteit' zat.

Mooi. Wij zijn zijn gebrek aan integriteit zat.
En hij heeft zich verkeken op de manier waarop je als PVV'er onder een vergrootglas wordt gelegd.
Wat ik dan weer tof vind is dat Bert de Vries zijn CDA-lidmaatschap heeft opgezegd omdat hij vindt dat het CDA te rechts is geworden en het een blamage vindt dat het CDA in een kabinet met PVV zit. Sommige CDA-ers hebben kennelijk nog principes.
Am Yisrael Chai!
En ben ik de enige die nu vreselijk benieuwd is naar de dirt die de exen van Sharpe hebben?

Zou Rutger al voor hun deur liggen?
Am Yisrael Chai!
Oh, mijn sensatie en roddelzucht is alweer bevredigd door mijn vrienden bij de Televaag:

Ex-vriendin doodsbang voor Sharpe

EINDHOVEN - Nadat gisteren naar buiten kwam dat het zojuist opgestapte Kamerlid James Sharpe in het verleden een oud-topatleet heeft mishandeld, blijkt nu dat de PVV'er ook bij zijn ex-vriendin zijn handen niet kon thuishouden. De vrouw laat weten doodsbang voor de 'gewelddadige' Sharpe te zijn...

De vrouw, die anoniem wil blijven, vertelt aan het AD hoe zij en het Kamerlid meer dan 20 jaar geleden een relatie hadden. "Met zijn donkere uiterlijk en lengte van 1,90 meter was hij op school dé man. Ik wilde met hem trouwen."

Alles ging goed tussen de twee, totdat Sharpe, die volgens de vrouw haar in eerste instantie het hof maakte, zich 'opeens stikjaloers' begon te gedragen. "Ik was een hoer. Uiteindelijk kreeg ik een beuk met zijn knie in mijn buik. Hij zei dat hij hoopte dat ik nooit meer kinderen kon krijgen."

Langzaam maar zeker verandert 'de lieve James' in een ziekelijk jaloerse en bezitterige man, zegt de vrouw. "Het was een verstikkend gevoel. Die angst voor hem, ik sidderde gewoon. We maakten dodemansritjes. Dan dreigde hij al schuimbekkend dat hij tegen een boom zou rijden."

Uiteindelijk deed de vrouw aangifte van mishandeling, maar de politie kon volgens haar niets doen. "Er was geen bewijs. Zo slim was hij wel, hij sloeg nooit in mijn gezicht. Altijd op mijn bovenarm of hij greep me bij mijn keel."

De vrouw werd banger en banger. "Ik liep met gebogen hoofd over straat, doodsbenauwd dat hij zou opduiken." Toch bleef ze erin geloven. "Het was de angst. Als ik ermee dreigde om weg te gaan, kwam hij weer aanzetten met een roosje."

Uiteindelijk kreeg Sharpe - nadat het gezinsleven van de vrouw langzaam ontwricht raakte door de relatie tussen de twee - interesse in een ander meisje. "Het fysieke geweld was tot daar aan toe, het geestelijke geweld heeft me nog jarenlang parten gespeeld."

Gelukkig hoefde ze dan weer geen hoofddoek op, van Sharpe.
Am Yisrael Chai!
AD wordt ook hoe langer hoe meer trash.
Die laatste zin is van jou, FV? Of stond dat zo in de Televaag?

Leedvermaak is een slechte eigenschap maar ik zit bij elke nieuwe onthulling te gniffelen. Ik gok dat we tussen maart en mei naar de stembus mogen.

Mijn woord van de dag is 'slachroomtaard' ('hoe grijg ik me kindere dikker' heet het topic, of iets in die trant).
Ja,laatste zin is van mij. Ik vind het gewoon grappig, al die mannetjes met de mond vol over al die zielige onderdrukte moslimas, terwijl ze zelf als hobby vrouwen meppen hebben. Ga je je toch afvragen of Krisztina Wilders zelf ook af en toe tegen een deur aanloopt, thuis.

Goed woord van de dag!
Am Yisrael Chai!
Als die laatste zin van de Telegraaf was geweest had ik spontaan een abonnement overwogen.

Ik vind het trouwens wel geestig dat uitgerekend WNL en PowNews Wilders in het nauw brengen. Hoewel dat natuurlijk nu ook staatomroepen zijn die uit de ruif van de grachtengordelelite eten.

Is deze ex-vriendin nu eigenlijk de ex-vrouw waar Sharpe voor vreesde? Of is er nog ergens een voormalige echtgenote die onthullingen te onthullen heeft?
Ik wil ook meer trash. Ik hou niet zo van ramptoerisme, maar om in de sfeer van Harry Potter te blijven: "Je hebt niets te vrezen als je niets te verbergen hebt' (dit werd gezegd door iemand die het ras zuiver wil houden, dus wat dat betreft sloot het wel aan bij de huidige politieke situatie) wil ik graag alles weten.
Het is alleen zo jammer dat de pvv-stemmer meer vertrouwen in Wilders heeft gekregen. Zouden ze zichzelf herkennen in frauderende, agressieve mannetjes?
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:31:

Ik heb wel huisregels:

* Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

Uhm... ik denk het niet. Dit bezoek is eenmalig.

* Op het plakken van plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

Doe ik.

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje".

Wie de neuk?

Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.

Nou, by all means, please don't bother me!

Ik wil wel op mijn gemak kunnen defeceren.

Bedankt voor de gastvrije ontvangst pop. Je OP is om door een ringetje te halen! Genoeg pleepapier ook. Mis alleen een fonteintje.

Ga je op deze manier elke kletstopic af, Frankie?
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 10:29:

Het is alleen zo jammer dat de pvv-stemmer meer vertrouwen in Wilders heeft gekregen. Zouden ze zichzelf herkennen in frauderende, agressieve mannetjes?Het hele punt is dat de men stemt op Wilders, en niet op de partij. Pim Fortuyn was ook wel overeind gebleven als hij nog geleefd had.
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 10:34:

[afbeelding]

Ga je op deze manier elke kletstopic af, Frankie?

In dat geval;

Ik post eigenlijk alleen maar even om die drol te laten passeren. Posten we allemaal even mee? Wat een onsmakelijkheid tijdens mijn theepauze.
..
Als je dan zo nodig het moeilijke woord defaeceren wil gebruiken, doe het dan goed.

Het is net zoiets als schijten als scheiten scheifen.
Ik post mee, evi.

Mensen stemmen idd op het poppetje. Lezen het partijprogramma niet eens, en hebben geen idee waar ze hun stem aan geven. Ik snap dat niet, hoe kan je kwaad zijn op bepaalde dingen in de maatschappij en dan niet even zelf uitdokteren hoe het zit? Ik zie erg vaak dat dezelfde mensen die pvv stemmen, ook de mensen zijn die 'de overheid' niet vertrouwt. op z'n geenstijlst: de alu-hoedjes. Ik snap dan niet dat ze hun tijd niet beter besteden dan het uitzoeken wat adjuvans allemaal voor kwalijks is in een vaccin, maar flabbergasted zijn als -nog een keer - in de krant komt dat Dion Graus al jaren geleden een vrouwenmepper was. En dat hun grote blonde roerganger zich daar dus mee inlaat.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven