vreemdgaan

17-11-2010 22:48 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Had vandaag een discussie met een collega. Hij is ong 2 jaar getrouwd, kindje en baby op komst...en hij gaat dus vreemd. Niet zomaar 1 keer, maar hij en zijn 'minnares' spreken minstens 1x in de week af, vaak ook seks of soms alleen zoenen..anyway, ik vind dat dat wat over hem zegt, misschien ook over zijn relatie. Hij zegt echter dat hij onwijs gelukkig is met zijn vrouw, maar gewoon lol heeft met minnares..en zolang zijn vrouw het niet weet vind hij het geen probleem. nou wil ik geen moraalridder zijn maar wat vinden jullie?
Kutstreek van hem, egoistisch. Maar ook zijn zaak. Lastig om dan neutraal te blijven, dat wel.
Niet mee bemoeien..

Jij en hij denken duidelijk anders over het fenomeen relatie.

Mijn idee is het ook niet hoor, en als ik zo'n collega had die in geuren en kleuren dit verhaal aan me zou vertellen zou ik hem ook met opgetrokken wenkbrauwen aan kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij is niet onwijs gelukkig met zijn vrouw!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:monroe schreef op 17 november 2010 @ 22:48:

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Had vandaag een discussie met een collega. Hij is ong 2 jaar getrouwd, kindje en baby op komst...en hij gaat dus vreemd. Niet zomaar 1 keer, maar hij en zijn 'minnares' spreken minstens 1x in de week af, vaak ook seks of soms alleen zoenen..anyway, ik vind dat dat wat over hem zegt, misschien ook over zijn relatie. Hij zegt echter dat hij onwijs gelukkig is met zijn vrouw, maar gewoon lol heeft met minnares..en zolang zijn vrouw het niet weet vind hij het geen probleem. nou wil ik geen moraalridder zijn maar wat vinden jullie?

Bizar dat hij dit met een collega bespreekt.

Voor je het weet is het het hele bedrijf door en komt het vast ook bij zijn vrouw terecht
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ohnee bemoei me er ook niet mee....het heeft mij gewoon aan het nadenken gezet over vreemdgaan...en benieuwd hoe hier door jullie over wordt gedacht...En ik veroordeel hem ook niet, vind hem eigenlijk heel tof...maar toch denk ik (maar dat zeg ik hem niet expliciet) dat hij meer issues met zichzelf heeft dan hij wil toegeven...
quote:monroe schreef op 17 november 2010 @ 22:48:

..en zolang zijn vrouw het niet weet vindt hij het geen probleem. nou wil ik geen moraalridder zijn maar wat vinden jullie?
Dat moet toch een keer uitkomen als hij het zo openlijk bespreekt? En ik denk niet dat hij gelukkig is in zijn relatie...
Calvijn...ik ben heel integer:)
Dit zegt inderdaad iets over hem, en naar mijn mening ook over de liefde voor en zijn relatie met zijn vrouw.
Lullig dat zijn collega het wel weet en zijn vrouw niet..
O getver zenga, citeer je net een zin met belachelijke taalfout...'vindT hij'...:(
Ja ik vind het ook wel rot, want zijn vrouw komt best vaak langs en dan maak ik ff een praatje met haar...Ze is zo lief, en nu dus nog zwanger ook...dat vind ik wel pijnlijk...
Hier gaat vast geen heftige polemiek ontstaan nie
Niks meer van te zien monroe

Lijkt me inderdaad een hele pijnlijke situatie. Echt verschrikkelijk egoïstisch van je collega!
Naast dat het hoogverraad is, vind ik het ontzettend pijnlijk dat hij dit met een collega deelt terwijl zijn vrouw niet op de hoogte is.
The time is now
Ik vind het ook niet OK, maar ik zou denk ik ook tegen hem zeggen dat ik er liever buiten blijf en dat het dus een gevalletje TMI is.
Thanx zenga:)

Murdoch, nee idd mr dat was ook niet mijn bedoeling. Toch zijn er ook mensen die zeggen dat vreemdgaan goed kan zijn vr je relatie...het spannend houdt ofzo..ik ben het daar echter niet mee eens..
Als er op deze manier van je gehouden wordt heb je geen vijanden nodig...
Ik denk dat hij best heel gelukkig kan zijn met zijn vrouw en zijn relatie. Er zijn mensen die hebben nooit genoeg. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet heel blij zijn met wat ze wel hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja bllij voor zichzelf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2010 @ 23:25:

Ik denk dat hij best heel gelukkig kan zijn met zijn vrouw en zijn relatie. Er zijn mensen die hebben nooit genoeg. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet heel blij zijn met wat ze wel hebben.Geen geweten in ieder geval, dat scheelt.
quote:Murdoch schreef op 17 november 2010 @ 23:27:

[...]

Geen geweten in ieder geval, dat scheelt. Als je geweten je kwelt, dan ga je ook niet " vrolijk " vreemd, natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2010 @ 23:28:

[...]

Als je geweten je kwelt, dan ga je ook niet " vrolijk " vreemd, natuurlijk.Daarom zou ik het niet kunnen, ik zou er geen plezier van hebben en aangezien ik een rasegoist ben hoeft het dan dus niet, dan blijft er alleen een hoop gehannes over. Te egoistisch om vreemd te gaan. Stom geweten.
Hoe ik erover denk? Ik heb al eens op een ander topic geroepen dat hij al bij 1 kus met een ander zijn koffers kan pakken.

Aangezien ik niet genoeg koffers heb, zal ik zijn spullen naar buiten smijten. Lijkt me duidelijk hoe ik over vreemdgaan denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven