Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Weet je wat ik niet snap, bij Libelle, is dat aan de rechterkant die lijst toch wat er als laatste is aangeklikt/gepost is?

Net als bij ons de Top 10 van de reacties.

Maar ik zie daar alleen maar puzzels en plaatjes plakken en nog meer puzzels, geloof alleen maar puzzels.

Heel apart die Libella's.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Boro schreef op 13 november 2010 @ 17:08:

Ik heb Zanne getoverstaft. Gewoon omdat het kan.

( )

En VC ook.Tsss, jij was toch allang een heksje?
De meeste libella's die leuk zijn, zitten tegenwoordig heel ergens anders een enkeling vertoeft ook hier net als ik al een poosje.
Welke moderators zijn dan weg bij Libelle? Ik keek net alleen bij het topic wat ze verwijderd hadden en daar zag ik nog mod.1 en mod.2 vandaag reageren. Nou weet ik niet hoeveel mods ze hebben eerlijk gezegd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik was wel benieuwd naar al die ophef na het lezen van de OP,

ik wist alleen niet dat "onze" Naomi daar ook een mod was.

Maar ja, er zijn zoveel dingen die ik niet weet.
Is er nog wat nieuws over de Libelle en leeft Anne Wil nog?
Ik was al helemaal klaar om naar de Libelle te gaan, maar de bries is zo te zien al lang weg.

Als je wilt ga ik zo met je mee naar Libelle
gezellig. Ben je goed bewapend?
quote:MEFS schreef op 16 november 2010 @ 22:52:

gezellig. Ben je goed bewapend?Zeker, daar is Farc-Tanja een watje bij vergeleken
quote:Vilma schreef op 16 november 2010 @ 22:55:

[...]

Zeker, daar is Farc-Tanja een watje bij vergeleken
kon het niet laten (kom wel eens op het l-forum..)

Bestemd voor:

Jr. Sitemanager: Hester Ozinga

Internetredacteur: Marije Smelt

Community Manager: Naomi Sprenger

Hoofdredacteur Libelle: Franska Stuy

Beste makers van libelle.nl,

Ondergetekende vraagt uw dringende aandacht voor het volgende:

Al geruime tijd wordt er op het forum van Libelle een beleid gevoerd dat steeds rigider wordt. Het forum heeft een bewogen geschiedenis, maar naar mijn stellige mening is het niveau gedaald tot een, voor mij, onaanvaardbaar peil. Hoewel ik begrijp dat modereren op de pijler politiek & maatschappij niet eenvoudig is, vind ik het onbestaanbaar dat om reden van het onvermogen van de moderators om goed te modereren a: de complete pijler uit de lucht wordt gehaald

b: de forummers omtrent de herstart van deze pijler in het ongewisse worden gelaten

c: vragen over het forumbeleid niet worden beantwoord

d: elke vraag die de moderators onwelgevallig is wordt "afgestraft" door verwijdering van de posting én een waarschuwing of een ban van oplopende duur.

e. een onvoorstelbaar aantal forummers dat al jaren zonder problemen deelnam,nu met bans om de oren wordt geslagen en veelal de wijk heeft genomen naar andere fora.

Deze opstelling getuigt van een volkomen minachting van de forummers, uw achterban. Dit forum, maar ook het tijdschrift, bestaat bij de gratie van haar forumleden en haar lezers. Dat het er op een pijler soms heftig aan toe gaat vraagt deskundig modereren, níet het "afstraffen" van de forummers. De verantwoordelijkheid voor het onvermogen van de moderators dient m.i. te worden gedragen door de redactie, níet door de "klant".

Ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van dit forum. Ik heb er jarenlang veel plezier aan beleefd en vind het jammer dat het op deze wijze om zeep wordt geholpen.

Ik verwacht op deze open brief een even open antwoord. Ik ben van mening dat de gebruikers van uw forum recht hebben op een eerlijk antwoord op eerlijke vragen. Aan u de kans te laten zien dat u wel respectvol wil omgaan met de forumleden.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Waarom heeft dat harnas tepels?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
gaaaaaaaf een libelle-rel !
quote:tyche schreef op 17 november 2010 @ 19:02:

Waarom heeft dat harnas tepels? Tja... Ik ben goed geschapen.
Wat voor gedonder is er nu weer bij Libelle?

Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.

De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.

Maar schijn bedriegt....
1
anoniem_34094 wijzigde dit bericht op 18-11-2010 22:06
Reden: 3 x is wat veel
% gewijzigd
2
anoniem_34094 wijzigde dit bericht op 18-11-2010 22:06
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:Vilma schreef op 17 november 2010 @ 20:50:

De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.

Maar schijn bedriegt....

Want.....?
quote:Vilma schreef op 17 november 2010 @ 20:50:

Wat voor gedonder is er nu weer bij Libelle?

Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.

Maar schijn bedriegt....Tja, soms LIJKT het gras groener aan de overkant en dan blijkt bij aankomst het net zo droog en dor te zijn als de plek waar je eerder was.....
quote:quattro35 schreef op 17 november 2010 @ 23:53:

[...]

Want.....?gekloot gequoot

zoals Flowerpowerwoman al heeft uitgelegd.
Is er geen Kinderen-pijlert op Libelle ?
Gras groener aan de andere kant?

Het is toch hetzelfde soort gras, van het merk Sanoma?

Zo te lezen in de oh-oh-open brief waar mensen denken recht te hebben op een antwoord, kampt men in Libelland met hetzelfde gezeik.

Zware kutklus voor Sanoma. Tijd voor rigoureuze stappen.
Ik zie wel wat "bekende" avatars. Horen die bij forumsters die hier ook schrijven ?
@Moppetoet, hoe bedoel je?

Er zijn wel wat Libella's die hier ook posten zoals Tjaa van GS en nog een waar ik de naam van kwijt ben.

Ik heb een permanente ban opgelopen bij Libelle, maar mij zien ze nog wel eens terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven