December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
We zijn eindelijk klaar met de tractaties en het versieren van de woonkamer... Echt heel leuk hoor om daar samen mee bezig zijn.

Ik denk dat ik zaterdagavond wel even verslag kom doen... Morgen en zaterdag hebben we visite.

Mijn kereltje is nu echt geen baby meer Vind het toch wel een beetje moeilijk hoor...

Nou meiden, allemaal lekker slapen! Behalve Nurse dan... 7 december is een hele mooie datum hoor om een kindje te baren

Veel liefs
Indian Rose gefeliciteerd met Stijn!!!!!!!! Maak er een leuk weekend van! Leuk he dat versieren enzo? Vond ik ook zo leuk. Vind het ook wel jammer dat het nu alweer voorbij is hahaha.
Indian gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn!

Hele fijne dag!
Stijn:

Snap er niks meer van. Floortje is wakker geweest van 01.30 tot 04.30 uur !!!! Dat kan toch niet goed zijn ??
jeetje flodder das wel lang. Hoe is het nu met haar oortjes? Heeft ze daar nog pijn aan.

Heeft ze dan honger oid?

Brian is vanacht ook heel veel wakker geweest, ik denk wel een keer of 6. Volgens mij van de storm of zo

YEAHHH! STIJN 1 JAAR!

van harte gefeliciteerd met je 'grote' mannetje ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben! Sorry, geen kaartje van ons; omdat Nova ziek is zijn we al de hele week aan huis gekluisterd..

Flodder; jeeee, is ze dan aan het huilen of wilt ze spelen? Men wat zal je brak zijn.

Joni; tandenpoetsen is hier drama, wat we ook uit de kast trekken, ze vindt het niet leuk.

xxx
STIJN: gefeliciteerd!!! Ook alweer baby-af... ach en wee

Flodder en Oef: He jekkes, allebei een butnacht dus!! Het spookte vannacht wel heel hard hè, buiten, dus dat kan best de reden zijn. Maar sjemig zeg, 3 uur achter elkaar wakker... slopend!

Floddertje: wat jij zei over afbouwen van de nachtfles bij Floortje gaat bij ons niet op. Manuel krijgt al sinds hij 4 maanden is geen nachtvoeding meer en ik ga er ook echt niet aan beginnen! Pech gehad!! Eerder dan 6u krijgt ie geen fles.

Gek genoeg ging het bij ons nu een nachtje goed. Ik heb Manuel wel een paar keer een kreetje horen slagen/horen hoesten ofzo, maar hij heeft niet gehuild en hij werd pas wakker toen ik uit de douche kwam.

Ik ga snel aan het werk. Tot later!
Jeetje Flodder het lijkt wel alsof ze gewoon haar ritme aan het omgooien is ofzo! Weet wel dat ik dat vroeger ook een keer had gedaan alleen was ik toen al wat ouder. En maar aan mijn moeder vragen waarom mijn vriendjes niet kwamen spelen. Tsja lieverd die liggen 'snachts allemaal te slapen ........... Misschien helpt het om eens te proberen om haar overdag langer wakker te houden en haar te dwingen in een normaal ritme te komen?
Oh sorry, dacht dat je daar naar vroeg.......zal wel in de war zijn

Floortje haar oren zijn schoon en buisje zit goed. Pijn kan ze niet hebben.

Storm stond niet op haar raam en alles zat dicht. Lijkt me ook niet. Heel veel huilen. Even stil, weer huilen, kermend. Ik weet niet meer zo goed. Komt het dan omdat we die flessen aan het afbouwen zijn ???? Ik wil er iets mee doen dat weet ik wel maar wat ???? Echt gezond voor je relatie is het ook niet merk ik...........
Even snel,. heb net gereageerd op Hangmoeders (eindelijk!) en nu loopt Joeri's badje vol, dus hopelijk heb ik na zijn fruit (als hij in bed ligt) weer even de tijd om hier te babbelen!

Hier is Joeri vannacht ook meerdere malen wakker geweest, ik denk ook van de storm en van de wind! Nu snel verder! Bad is klaar en Joeri si er klaar voor!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 07-12-2007 09:24
Reden: even het plaatje weggehaald, was veuls te groot!
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mainecoon; om die reden slaapt ze al maar 1 keer per dag. Gister heeft ze van 12.15 tot 15.15 uur geslapen en ging er 19.30 uur weer in. Lijkt mij niet te veel eerlijk gezegd. En als ze minder slaapt overdag red je de dag bijna niet met haar.
hahaha Knor, lekkere enthousiaste taart :-)
zoow knor das een grote taart.

Hee flodder ik ga s goed met je meedenken, misschien kunnen we met zn allen een oplossing vinden. Het kan zoveel zijn. Misschien voelt ze zich wel alleen.

Hoe laat had ze dr flesje gekregen?

en nee is niet echt een boost voor je relatie nee haha
oeps....beetje groot...deze beter?

Sorry hoor, wel lief dat jullie zo mee denken !!
sorry voor wat?

Brian ligt er trouwens weer in sinds half 8 (na boterham en fles). Slaapt nu al 2 uur.
HIERPERDEPIEP! STIJN 1 JAAR! JAHOEEEEHHH

Hier nog niets, totaaaaaaal geen activiteit... ja, iets meer harde buiken maar verder niets, nope, nada...

Roxanne sliep gelukkig gisteravond toch nog snel... wat bleek, ik had dr te strak ingestopt en ze kon niet gaan liggen zoals ze wilde

Hahaha! ja, je kunt maar ergens boos om zijn

Ga nu snel een boterhammetje eten, we zijn net op met zn alle, ze heeft weer heerlijk doorgeslapen, afbouwen vd nachtfles gaat hier ook erg goed!

Vanmiddag kom ik mn zwangere kop nog wel even om de hoek steken.

xx
nou sorry voor mijn korte tegenspraken. Ik typ snel snel tussen de bedrijven door en heb geen tijd om steeds overal zo diep op in te gaan. Wilde dat dat kon !!

Eerst kwam ze denk rond 00.30 ofzo (ging pas om 00 uur slapen dus ben het een beetje kwijt) Beetje laten rommelen. Begon 01.30 uur te huilen. Eerst even laten huilen kijken of ze in slaap zou vallen. Daarna even troosten, speentje, aai over haar bol. Toch maar klein flesje gemaakt (uur verder) en wilde deze niet echt. Weer huilen, stil, huilen, stil. Weer fles (heeft vriend gedaan weet tijd niet) Wilde deze beter. Daarna wakker, met speen langs de tralies ratelen, tegen hoofdeind slaan, kletsen, huilen enz. Sliep rond 04.30 uur weer. Tenminste, dat is de laatste tijd die ik op de wekker zag.

Nurse; jammer, jammer........Spannend hoor !!
denk dat ik mijn moeder bel. heeft een vriendin die homeopaat is. weet maar nooit.........
Floddertje: Ooooh ik heb echt met je te doen! Zoiets moet toch ook gewoon een reden hebben, lijkt me. ben je weleens bij een osteopaat geweest? Je zou eigenlijk alles moeten uitsluiten, maar dan ben je zoveel onderzoeken en stress verder dat je daar ook niet blij van wordt. Ik denk met je mee hoor!
Sjees Flodder, wat frustrerend!

Ik begrijp je heel goed dat je het nu even niet meer weet!

Ik zou het ook niet weten wat je moet doen. Ik zou zeggen, laten gaan, maar ja, hoe lang moet je dat gaan volhouden?

En eet ze overdag wel goed? Is het niet te koud/warm/licht/donker?

Joeri was vannacht ook wakker en volgens mij had hij het te koud (wind waaide om en rond het huis, oud huis, tochtte waarschijnlijk her en der door)

Hij was zowat om de 10 minuten wakker, uiteindelijk een fles gegeven, lekker warm, en toen sliep hij weer door...

Ik denk dat hij het dus te koud had, vanaaf rits ik de mouwtjes aan zijn slaapzak, misschien dat dat helpt...

Zo, nu even snel douchen....ben nu nog alleen wakker in huis, Joeri slaapt weer en vriendlief nog...
Stijntje:
Zooooo daar ben ik weer!

Even goed kijken hoor er is een hoop geschreven hier.

Allereerst Indian van harte met je "mannetje" STIJN!!! 1 jaar, alweer een dreumes erbij!! Hieperdepiep.....HOERA!!!!!

Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en dat Stijn het goed gaat trekken allemaal, het is toch heel veel indrukken voor zo'n kleintje hoor! En ja ik vond dat versieren de avond ervoor ook speciaal. En alles komt weer als een film voorbij, geboorte, mijlpalen en da's best emotioneel vind ik.

Flodder, Jeetje mina, wat heb ik met jou en die kleine meid te doen. Is dit al langer zo, want dat begreep ik er niet uit. Ja alles is hier al zo'n beetje geroepen. Inderdaad, het kan van alles zijn, honger, koud/warm, tanden, kramp. Maar het is niet goed voor je eigen gestel ook. Probeer anders te rusten als zij rust of zelf iets eerder naar bed zodat je een paar uurtjes bijtrekt.

Dikke knuffel voor jou en je meisje.

Ainhoa en Mainecoon, hoe waren de verjaardagen??? Ik heb alleen op de laatste pagina gelezen dus misschien mis ik wel weer een hoop, ga zo nog even terug lezen. Ik weet wel dat ik aan het einde van de dag KAPOT was. Zijn de meiden verwend?? En hoe hebben ze het gedaan? Vonden zij de taart wel lekker??

Gucci, wat las ik nou (gister) ga je terug naar NL?? Waarom? Heb je heimwee? Vind je het niet meer leuk in Spanje?? Ik wil echt niet meer terug, maar goed ik zit hier heel lekker, vooral in mijn nieuwe huisje en mijn moeder woont hier, da's weer een andere situatie. Hoe is het met Melinda? Heb je haar al verteld dat jullie terug gaan naar NL? Ik zag een tijd geleden in dat programma Baby's wil is wet dat je kinderen (hoe klein ook) moet uitleggen bij dit soort grote beslissingen wat jullie gaan doen en waarom, anders komt het rauw op hun dak en daar kunnen ze dan last van krijgen. Ik heb het daarom met Dylan elke keer gezegd en uitgelegd waarom we gingen verhuizen, hem steeds meegenomen zijn nieuwe kamer laten zien en ik moet zeggen hij heeft geen dag last gehad. Nou we horen het hier wel hoe het verder gaat met je. Kan je wel naar de volgende meeting, word stil in Spanje hahahaha

Joni, ja ik reageer nu weer wat meer inhoudelijk, maar moet er wel echt de tijd voor nemen, dit is een druk forum en er wordt veel geschreven het is bijna niet bij te houden. Maar ik doe me best en ik wist nog te herinneren dat jij het een tijdje moelijk had ook ivm een nieuwe baan enzo, dus was benieuwd hoe het met je ging. Ik dacht ook dat ik gelezen had dat Boyd een paar stappen los had gedaan, wie was dat dan? Dylan doet steeds 3 stappen los, naar de bank of tafel en gaat dan snel zitten. Ook danst hij bij elk muziekje dat hij hoort, heel grappig. Dat tandenpoetsen gaat niet zo fijn ook niet met de spiegel, maar toevallig was ik gister zelf bij de tandarts en die zei; als ze met de borstel spel is genoeg en af en toe een fluor tabletje is voldoende het gaat om de fluor die ze binnen krijgen.

Dus ik ben ook weer gerustgesteld, hij heeft inmiddels 8 tanden en een kies!!!

Nurse, jammer dat het nog niet begonnen is, maar ja je kunt het niet pushen he? Voel je je wel goed?? Op die stekende pijn na dan? En hoe was Sinterklaas avond, heb je het nog vol kunnen houden?? En hoe vond Roxanne het?? Jeetje, volgend jaar om deze tijd zit je met twee kinders Sinterklaas te vieren, gezellig!!! Wie weet wel met een 3e in je buik, lol!!!

Knor, ja zie je, dat heb ik ook met Dylan gehad, dan had het gewoon te koud, ja lekker een goeie slaapzak aan doe met mouwen, gaat het vast beter.

Oh, ja ik ben echt een sukkel met dit soort dingen maar waar haal jij toch steeds die leuke plaatjes vandaan en belangrijker hoe zet je ze erop?? Zo leuk steeds!

Mainecoon, ik heb op je site gekeken en zag dat je in Thailand was geweest, wat STOER!!!!! Hoe deed Davina de reis op zich?? En hoe heb jij dat ervaren?? Ik vond de foto's prachtig!! Heel erg leuk, dank je voor de link. Je houdt het mooi bij!

Ach mette, ik zou je bijna vergeten terwijl ik veel aan je gedacht heb. Hoe gaat het met Noof?? Is de koorts al wat gezakt?? En hoe is het met hoesten?

Wat lief van je ouders dat ze wat lekkers zijn komen brengen op Sintavond was het toch nog een beetje feest voor jullie. Ik hoop, (en heb de secret) dus ga ervan uit dat het vanaf nu goed gaat met jullie als gezin, dus geen ziekenhuis bezoekjes meer!! Maar ik wil je nog wel even een dikke knuffel vanaf hier geven!!

Tinus, gelukkig voor jou en Manuel dat het vannacht beter is gegaan. Kan je weer even bijtanken. Hoe was jullie Sintavond?

Ok, even over de laatste fles, die krijgt dylan nog steeds en hij drinkt m soms helemaal op en soms voor de helft. Maar ik denk dat kindjes het zelf wel aangeven als ze nog trek hebben, toch? In ieder geval gaa het hier nog goed, je kan toch ook steeds wat minder geven? En dan op die manier afbouwen??

Hier voor de rest met Sinterklaas zelf niets gedaan s'avonds, wij doen aan kerst. Maar s'middag wel naar de Nederlandse vereniging geweest, wan die hebben dan een hulp sinterklaas hier die de kinders kado's geven. Ja logisch natuurlijk want Sint komt uit spanje en is nu in Nederland, Thank god voor de hulp sinten!! Dylan vond Sint maar niks, ging huilen en wilde dus voor geen pepernoot op schoot. Dus maar even naast hem gezeten maar dat vond ie ook niks.

Ach het was wel lachen al die nederlanders bij elkaar, wat dat betreft is Ibiza ook maar klein dus dan zie je al die bekende koppen weer eens.

Nu ga ik nog maar wat doen, ik ben geloof ik wel bij, als ik wat vergeten ben, sorry maar ben voorlopig uitgelult, hahahahhaha

XX
had gisteren al een heel stuk zitten typen, druk ik op de verkeerde toets...alles weg Had toen geen zin/ tijd om opnieuw te beginnen dus hierbij een nieuwe poging.

Begin wel bij gisteren, want anders moet ik wel heel ver terug!

Wij hebben ook een gezellige paskjesavond gehad! Als het aan Justin had gelegen was alles binnen 3 minuten uitgepakt, dus we hebben af en toe maar even aan de rem getrokken.

STIJN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!

Tinus, hoe is het vannacht gegaan?? balen dat het steeds zo beroerd gaat.

Wij laten Amber altijd eerst even huilen, soms valt ze dan al weer vanzelf in slaap, anders gaan we naar haar toe, leggen haar recht en geven een kus engaan dan weer. Als dat nog niet werkt halen we haar er uit en mag ze of bij ons (als het niet te vroeg meer is, want slapen doet ze dan niet) of we gaan naar beneden. Als het erg vroeg is proberen we haar na wat drinken nog terug te leggen, maar anders blijven we maar op...

Leuk dat het goed ging bij de kapper!

lekker dat je nu wel een goed nachtje hebt gehad!

Ainne, geniet lekker van het weekendje weg!

Gucci, ik hoop dat het snel lukt om voor G werkt te vinden, zou echt super zijn!

Nurse, stuur Roxanne dan eens snel uit logeren!

Maincoon, jeetje dat is wel een echte feestjurk!

Dat doet ze wel netjes zeg met die taart!

Basu, lekker dat de nachten er weer opzitten!! Mijn hobby zal het ook nooit worden...hoef lekker begin februari pas weer!!

Oef, lekker dat de fles er af is, nu hopen dat hij ook snel echt gaat doorslapen!

Floddertje, super is dat he zo'n giebelend meisje!!

Jeetje wat een nacht, daar wordt je inderdaad niet vrolijk van!!

Ik hoop dat die vriendin van je moeder wat kan doen inderdaad...

Zo ben weer bij!

Vanmorgen en woensdag zijn er weer kijkers voor het huis geweest! Die van woensdag gingen 2 huizen bekijken en dan een beslissing nemen. Nou wil die vrouw ons huis en die man de ander...dat is dus nog even spannend wat het gaat worden. Van vandaag nog niks terug gehoord, maar dat zou ook wel snel zijn.

Marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven