December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
VOOR STIJN

Hallo dames, met dit geouwehoer is het natuurlijk helemaal niet meer bijtehouden hier!! Maar wel gezellig hihi!

Mette, het is niet te hopen dat ze er nou ook weer spruw boven op krijgt...

Floddertje, hoe was het bij de homeopaat? fijn dat je zo snel kon komen!

Oef, ook al een ziek ventje...ik hoop dat hij op tijd weer de oude is voor het feest!

Hihi dat zij ik ook al toen H vroeg wie het zou winnen qua huis! Ik heb ook ons nieuwe huis uitgezocht terwijl H in eerste instantie voor een ander ging! Dat gaf hem wel weer moet zo'n praktijkvoorbeeld!

Wat goed dat jullie gaan stoppen met roken! Zet hem op!!!

Nurse, het lijkt er inderdaad op dat ze het doorslapen gaat snappen!

Ik dacht vanmiddag al wat zie ik voor lichtflitsen, maar toen was jij de lamp zeker aan het testen

wat ouderjaarsavond betreft, als je schoonouders er geen problemen mee hebben en je zit toch zo dichtbij dan kan het toch wel. Zij beseft het toch nog niet echt denk ik.

Tinus, altijd leuk zo'n opmerking van een collega! Ik heb laatst ook weken een rothoest gehad...het is vanzelf weer over gegaan!

Amber is ook nog nooit echt ziek geweest, ze is nu al wel weken verkouden (echt al heel lang) en daar ook wel eens wat jengelig door, maar niet echt ziek.

ga zo maar eens wat aan het eten doen: andijviestampot!!! Jammie!

Ik moet trouwens het weekend werken, heb geen zin

Marloes

STijN GEFELiCiTEERD met je 1e VERJAARDAG

wat een gezelligheid hier vandaag, dat beurt (hoe schrijf je dat eigenlijk ?) mij wel op!!!

@Oef

wow slapen van 7 tot 7....hoop dat dat hier ook ooit gaat gebeuren..

@Floddertje

wat klote zeg....hoe was t bij de homeophaat gegaan?

@Kidon

ik vind t nog wel leuk hier, maar sinds de zwangerschap mis ik mijn ouders best wel veel. Er is nog nix helemaal zeker....eerst kijken of we werk voor G. kunnen vinden (heb al gereageerd voor hem op 2 banen waar hij heel erg enthousiast over was). als we volgende week in NL zijn. Gaan we info vragen wat we allemaal moeten regelen etc. Ik hoop dat we geluk hebben.

hihihihi nee ik heb t Melinda nog niet verteld, vooral ook omdat t nog niet zeker is en ik wil niet dat ze zich zoals mij gaat voelen.

Met melinda gaat t verder wel goed die zegt de hele dag:

tsss, lalalalala, bababa tsssssssss, tigitigizigi, amamamamamama, papapapapapap, lalalalala en dan weer tsss hahahahaha echt grappig en ze gebruikt der handjes ook daar bij. als ze weet dat iets niet mag zegt ze al uit zichzelf: ujjujuju en wijst met der vingertje. Melinda krijgt ook nog n late fles.

Hoe is het verder zo daar? wel lekker dat je moeder ook op Ibiza woont. Tsja, dat kunnen mijn ouders niet maken, want mn broer woont ook in het buitenland...

@Marloes

hihihihihi in 3 min.....

oehhhhh, ik hoop dat die vrouw t hoge woord heeft en de broek aan heeft in huis

@Mette

oooooooooooh nee, dat hoop ik toch echt van niet hoor...dikke voor jullie. fijn dat de koorts is gezakt.

@Oef

neeeee, Brian begint ook ziekjes te worde idd hopen dat je de tandjes de schuld kunt geven

@Nurse

hahahaha t groene monster heeft ook weer gesproken

hier gaat ff kut, maar daar komen we wel weer uit.

hhhhhmmmzzz wij zijn met nieuwjaar in NL en denk niet dat we wat gaan doen, maaaaaaaaaar tsjah, ik zou zeggen datgene wat je gevoel je zegt...en het is maar 5min bij elkaar vandaan....

@Tinus

leuk zeg zon opmerking..

@Ainne

veel plezier dit weekend....

verder @Iedereen

n hele dikke

en alle zieke kindjes heel veel beterschap (F)

Ik heb nix bijzonders te melden, dus laat t hier ff bij.

Liefs

GUCCi

quote:Mette Mare schreef op 07 december 2007 @ 16:17:

O ja, Oef wat is de titel van dat boek? Lijkt mij ook leuk!deze is t: link
verder groot drama weer hier. oe je zou m eens moeten horen huilen op dit moment... Peet is bij m en ik heb de babyfoon ff zacht gezet. Kan er niet zo goed tegen.

Paracetamol zit er weer in maar slapen lukt niet echt. Koort, geen pukkeltjes oid, geen snotneus geen idee wat t is. Tandjes of oren denk ik...
he oef, da's balen.. Veel beterschap en nog een goede nachtrust toegewenst..

En stijn: gefeliciteerd!!! Lig je alweer lekker te slapen?? Heb je een leuke dag gehad?? Droom nu maar lekker van slagroomtaarten, balonnen en cadeaupapier.. morgen mag je nog een beetje je verjaardag vieren!!!

Arme nova.. Ga anders snel met haar langs de huisarts om op spruw te laten checken, hoe eerder je erbij bent hoe beter. En met die antibiotica...

en floddertje, hoe was het bij de homeopaat??

gucci, spannend allemaal.. Wat voor een baan zoekt G eigenlijk??

oef, leuk dat beginnende praten!! Leuk boek trouwens. Ik heb ooit het boek babygebaren gekocht, maar merk dat ik er weinig mee doe... Op zich is de theorie ook wel leuk, maar ja, dan moet je het zelf ook doen en je kind meedoen..

en waarom geef je Brian geen 240 mg paracetamol.. want dat mag hij vanaf maandag ook. je doseert medicatie grotendeels op gewicht, maar om het de ouders makkelijker te maken, houden ze de leeftijden aan. Maar juist bij de overgangsmomenten is het belangrijker om naar het kind te kijken.. Want een baby van 11 maanden die al bijna 10 kg weegt mag de helft minder paracetamol dan een peuter van 1,5 die bijna 10 kg weegt, da's niet echt logisch..

zo, hier weekend, maar ik ben het hele weekend weg, snik snik. Ik ga een training geven. Ik had eerst geen zin, maar gister was ik aan het voorbereiden en ik ga het toch wel erg leuk vinden.. Voor het eerst in jaren een training geven terwijl ik niet zwanger ben of borstvoeding geef, weer een aparte ervaring... De groep is leuk, dus ik ben benieuwd...

oja, ik had het geloof ik nog niet verteld, maar onze wasmachine is weer kapot!!! Vorige maand ook al, en nu weer (en hij is pas 9 maanden..) Vandaag heeft manlief maar een leenmachine gehaald, die konden ze pas volgende week brengen en zo lang kunnen we echt niet zonder.. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat...
Ik ga morgen kerstshoppen met mijn moeder in Maastricht. Door mijn werk georganiseerd. Wel een end vanuit Noord-Holland Noord naar Maastricht met de touringcarbus, maar we hebben er veel zin in.

Floddertje,

Ik wil de avondfles misschien introduceren omdat Boyd nog steeds snachts een voeding krijgt van mij als hij huilend wakker wordt. Als ik de avondfles geef, slaapt hij misschien de hele nacht door.

Maar vannacht heeft hij de hele nacht doorgeslapen, dus misschien snapt hij nu hoe het moet en houdt hij dit ritme aan. We zien het wel.

Salontafel: Boyd snapt nog niet dat hij niet bij de salontafel mag komen en hij is soms zo watervlug dat hij heel snel een glas van tafel mikt. Even knipperen met je ogen en hij is er bij. Dus daarom houden we de tafel maar leeg.

Als hij gaat snappen dat dingen niet mogen (uiteraard zijn we daar nu al mee bezig met openhaard en knopjes radio) dan gaan we de salontafel wel aanpakken.

Als kinderen overdag niet genoeg slaap krijgen, worden ze juist snachts veel onrustiger omdat ze oververmoeid zijn.

Mette

Jammer dat het tandenpoetsen niet lukt. Gister en vanavond deed ik het weer alleen met Boyd en het ging weer hartstikke goed. Maar ja, dat kan over een paar dagen ook ineens weer over zijn met hem. Laat Nova maar lekker sabbelen op de tandenborstel, vindt ze dat wel leuk? Dan leert ze het gevoel van de borsteltjes in haar mond.

Nurse

Slaapt Roxanne onder een dekentje dan? Dat gaat bij Boyd echt niet lukken, die ligt in alle kanten van het bed. Zelfs met zijn bolletje helemaal tegen de spijltjes aan. Zou mij toch niet echt lekker liggen als ik zelf tegen de achterwand van mijn bed zou liggen.

Ben je aan het afbouwen van de nachtfles door iedere nacht wat minder te geven? Dat pikt ze?

Tinus

Ondanks dat Boyd snachts nog komt voor de voeding, sturen we hem gewoon uit logeren bij opa oma. De vorige keer was hij ook snachts overstuur wakker geworden bij hun, ook na de fles. Maar dat hebben wij ook soms thuis. Dus het ligt niet aan de omgeving, maar misschien droomt hij dan eng ofzo.

En opa oma vinden het leuk dat hij komt logeren en de nachtelijke huilpartij hebben ze er "graag" voor over.
Joni veel plezier morgen! Zeker een eind rijden maar wel heel gezellig!

Sannie ja das waar ook die 240mg.

Bedankt voor de informatie. Ik ga morgen even naar de apotheek.

Balen van je wasmachine zeg.

Ik heb wel eens iets gelezen over een cursus-baby gebaren maar ik wist niet dat er ook een boek van is. Lijkt me toch wel heel leuk om te lezen.

Flodder hoe was t vanmiddag bij de homeopaat?
Homeopate; heel verhaal. Kort komt het er op neer dat het goed zou kunnen dat Floortje het puntje van de staart mee krijgt van alle broncien problemen in de familie van P. Daar zou onrust door kunnen ontstaan. Moeder van P heeft veel klachten, broer van P had altijd veel klachten, zijn kinderen hebben klachten, de oma van zijn moeder heeft ooit tbc gehad......Ze had het over een gen die overdraagbaar is. Daar heb ik korrels voor mee gekregen die ik op moet lossen in water.

Ze heeft Floortje goed geobserveerd en zag dat Floortje geen seconde stil zit en heel actief is. Niet verkeerd hoor, ook een sterk karakter maar zou de diepte in het leren tegen kunnen houden. Bv vindt Floortje het al heel lang leuk om herrie te maken met 2 blokjes ipv dat ze het blokje onderzoekt. Een doorsnee baby zou het voelen, proeven, bekijken en uitvinden. Floortje doet dit eigenlijk niet waardoor ze ook sneller verveeld en afgeleid is. Allemaal erg herkenbaar dus ik stel me open op en we shell see.......
Nou ja daarom Joni voor dat je die fles weer introduceerd, dat hebben we bij Floortje ook gedaan en kan juist ook meer onrust geven omdat je ze wakker maakt. En je ziet het bij Floortje; het is geen garantie :-)

Ze zouden echt zonder moeten kunnen. Misschien die nachtvoeding afbouwen met minder poeder of minder cc. Aan de andere kant, vind jij het vervelend ? Hij komt dus ook niet elke nacht....

Veel plezier morgen !!

Het viel de homeopathe ook op dat Floortje best veel drinkt. Niet alleen de extra voedingen maar ook sap. Ik had een flesje mee en ze dronk steeds heel gulzig. En ontraadde koemelk. Weet alleen even niet meer waarom. Maar ik geef toch soja groei dus dat was prima......

En beetje rustig in huize OEF ??

Ik ga trouwens zondag met P naar Tialf, sprint kijken !!

Nurse; jeetje dat je daar nu al over na denkt, oud en nieuw. Kijk lekker hoe het gaat toch ?? T is nog zo ver weg. Wie weet wil je helemaal alleen met je gezinnetje zijn dan. Gek he, je hebt dan niet samen een dochter maar je hebt een gezin !! Leuk, leuk, leuk !!
ja het is hier weer rustig. Brian is ieder uur even wakker en moet dan huilen maar met enig geduld is hij wel weer te troosten.

Zojuist nog wel 39.6 met paracetamol maar goed dat gaat nog net denk ik.

Peet is vroeg naar bed gegaan en doet de nacht en dan ga ik morgenochtend vroet weer met Brian aan de gang. Ik ben toch wel benieuwd waar hij nou die koorts van heeft. Kan gewoon een griepje zijn.

Jeetje Tinus dat Manu nog nooit koorts heeft gehad. Wel lekker zeg. Goede weerstand blijkbaar. Brian heeft al een aantal keer koorts gehad, best hoog ook steeds. maar ik denk dat hij gewoon snel koortsig wordt. Sommige mensen hebben dat eerder dan andere.

Ik begin me wel een beetje af te vragen hoe dat nou moet zondag. Er komen echt veel mensen en dat zien we helemaal niet zitten met een zieke Brian. Maar ja als ik morgen iedereen ga afbellen en hij is zondag niet ziek.. ook jammer. En daarbij ik vier ook mijn verjaardag daar komen ook mensen voor. pff eerst maar even afwachten hoe het morgenochtend gaat.

Flodder klinkt vreemd genoeg allemaal heel bekend die beschrijving van Floortje. Dat doet Brian ook met die blokjes tegen elkaar slaan en snel afgeleid zijn. Ook dat vele drinken trouwens.

Is dat allemaal niet normaal dan?

ik hoop dat de homeopatie jullie verder kan helpen
Nee, nee, hier nog niets, wilde me alleen eventjes melden en morgen lees/reageer ik wel weer..

Las vluchtig over het 'praten' van onze kindjes..

Roxanne lult de oren van je kop! haha! Papa of papapapapa, mama of mamamamama, iets in de trant van 'hond' als ze de hond ziet (of een beer oid op de tv,) is standaard: ''Hondttjeeeuuhhhhhhh''

En op de vragen

Koetje? zegt ze: ''Boeeehhh''

Schaapje?:''Beeehhhhh''

Varken?: probeerd ze te knorren maar doet dit vanuit dr keel, vanuit je neus is nog best moeilijk...echt heul schattig, dat wel!!!

Als je dr naar vraagt zoekt ze ook het dublo-dier/ kuffel of ander stuk speelgoed op dat bij het geluid/naam hoort... ook zegt ze aap tegen dr knuffel-aap en verder brabbeld ze dr op los... ze probeerd ons na te doen en na te zeggen in ieder geval, knip-ogen, blazen, neus/oren aanwijzen..

Jee, als ik t zo op schrijf doet ze al best heel veel..... het baby gaat dr echt af hè....

Nou, dames ik ga naar bed, morgen piep ik wel weer langs.

Iedereen een goede nachtrust gewenst.

Dikke kus!
Dames......

Om 7:50 zijn mn vliezen gebroken , vk komt zo, wilde ik graag omdat dr nogal wat bloed bijzit. Heb al wat last van krampjes her en der

Ik ga dus aan de gang!

Heb dr zin in!

Duimen jullie voor me? (en voor de baby en voor M. dat ik lief voor hem blijf ) M. is nu Roxanne aan t verzorgen en die brengt ie naar mn ouders... mén wat een timing!

Dikke kus!
even vanaf de tribune aangezien er verder nog niemand is:

Go nurse, go nurse, go nurse
yeah Nursie!!!

Succes meid

YIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

oehh, kreeg helemaal een kriebel!

HEEEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES LIEVE NURSIE!!!

oooo hoe zal brusje gaan heten????

SPANNEND SPANNEND!!!!

Dikke dikke knuffels, ik zal aan je denken meissie! (en aan je vent )

xxx
oeh spannend ben meteen helemaal wakker!

Brian is trouwens echt wel ziek hoor.. .snif.. Hij had vanmorgen 39.9 sneu.
*oe ik ben helemaal blij van dit nieuws!*

Nurse; werp je wel even voor 17.00? Dan heb ik nl Sint bij m'n ouders

Kus!!
hai Mette!

leuk wakker worden voor ons zo!
Ach gos, die Brian toch..

Heb je al die zetpillen voor een jaar en ouder?

Die helpen even beter voor de koorts, en aangezien het best hoge koorts is..

Ik ga echt duimen dat het een 24uurs virus is, en dat jullie morgen lekker jullie feestje kunnen vieren

Ik ga even een broodje eten, dus Nurse niet binnen nu en 10 min. baren, want dan mis ik het
hahah Mette

Ja ik zit in de starthouding voor de drogist/apotheek. Ben bang dat morgen niet echt zn leukste dag wordt... nou ja dan stel ik het gewoon uit. En vreten Peet en ik alle lekkere dingen samen op.

Mijn ventje krijgt een echte verjaardag! desnoods pas volgende week.
Jeetje was is er veeeeeeeel geschreven gister!!!! Moet gewoon 3 bladzijden terug! Nou maar even een tweede schermpje openen.

Flodder nee lijkt me niet dat je de slaap moet minder overdag als ze maar 1 slaapje heeft.

Nurse mooi dat het afbouwen goed gaat! En te strak ingestopt?? Nou ja zeg hahaha het is ook wat. Wij gebruiken geen dekens want mevrouw ligt bijna altijd helemaal bovenin met haar hoofd tegen het hoofdeinde aan. Kan het bed dus niet kort opmaken want dan ligt ze niet onder de deken en soms ligt ze dus helemaal aan het voeteneinde met haar hoofd daar tegenaan dus dan zou ze een heel eind onder de dekens terecht komen dus durf dat er maar niet op te wagen. Ben soms weleens bang dat ze het niet warm genoeg heeft maar weet nog niet zo erg hoe ik dat ga oplossen.

Jeetje wat een nacht van donderdag op vrijdag zeg! En dan ratelen met dr speen langs de spijlen!! Wat een kleine smiecht is het toch Dat lijkt me geen succes maar ze slaapt dan dus echt heel weinig als ze overdag ook al niet zoveel slaapt.

Kidon de verjaardag was super gezellig Davina was alleen halverwege dr feestje erg moe maar toen ik haar in bed stopte wilde ze mooi niet slapen hahaha het feestnummer. Dus maar weer mee naar beneden genomen. Ze vond de taart wel erg lekker gelukkig dus ik had niet voor niets in de keuken gestaan hihihihi. Verder heeft ze ook allemaal heel leuk speelgoed en boekjes gehad. En ja wij waren hier ook helemaal kapot na afloop hihihihi. Wat goed dat Dylan al stapjes los zet! Davina heeft zich super goed gedragen in Thailand ging onwijs goed en we kregen dan ook wel geregeld commentaar zo van "zoooo die kun je nog ergens mee naar toe nemen". Dan eerst keken ze altijd zo van oh kut een baby en dan kwamen ze er achter dat het eigenlijk wel meeviel (de buitenlanders dan he) de Thai zelf waren helemaal weg van haar dat was ook zo leuk om te zien. ze moesten haar allemaal even aanraken en opde foto met haar. Dus was in het begin wel een beetje druk voor onze kleine meid. Het was al met al een super vakantie en ik zou zo terug willen. Alleen zou ik voorlopig niet meer zo'n lange vliegreis willen maken daar wachten we nog maar even mee. Dan moet ik bloedverdunners spuiten en dan zal het allemaal wel goed gaan maar toch nu maar even niet. Je hebt trouwens aardig je best gedaan wat een lap tekste hihihi gezellig hoor

Marloes heb gelijk maar even de tekst gecopierd hahaha ben mijn best aan het doen dus zou inderdaad vervelend zijn als het dan poef weg is En ja het was inderdaad een erg feestelijke jurk en hij stond haar ook zo super! Ze was inderdaad erg netjes met taart eten. Ik vertelde het verhaal op het kdv zei 1 van de leidsters ja we hebben haar wel goed opgevoed hihihihihi. En wat die kijkers betreft is het meestal wel de vrouw die dit soort zaken wint

Mette wat zielig dat Nova gister verdrietig was! Ik hoop maar dat ze vandaag wat vrolijker is! Wel fijn dat de koorts aan het zakken is!

Nou Davina houdt dr eigen al de hele tijd zoet bezig in de box! Lekker hoor meestal is ze de box vrij snel zat!

Oef/Mette nou ik moet eerlijk bekennen dat ik zo geen duidelijke tekenen zou weten te noemen om te zien Davina ziek word. Maar ja ze is het ook nog niet zo vaak geweest I guess. Had wel even zoiets van Ohoh Davina vermaakt dr eigen nu in ene ook prima alleen in de box hihihihihi maar ze is niet echt tam aan het spelen ofzo want de speeltjes vliegen wel alle kanten op en de helft van ark van Noach bewoners liggen op een hoopje buiten de box hahaha.

Nurse dat je eraan denkt om een lamp te verwisselen hahaha slim hoor! Wij hadden gewoon een extra lamp dus ik lag in de spotlight met mijn doos toen ze moest hechten hahah nou ja wisten we iig zeker dat ze alles goed kon zien zo. Fijn dat je zo lekker geniet van je mannetje thuis! Ben dr wel een beetje jaloers op hoor!

En over de nieuwjaars plannen het is maar net waar jullie je prettig bij voelen denk ik zo. Heb je vertrouwen dat je schoonmoeder Roxanne kan troosten mocht ze bang zijn? Dan lijkt het me geen probleem en Roxanne heeft verder toch nog geen besef van dat het nieuwe jaar is begonnen voor haar is het nog gewoon een andere dag dus ook daar geld hoe je er zelf tegenoverstaat.

Oef ik hoop maar dat de koorts is gezakt vandaag! En dat jullie morgen gewoon een gezellige verjaadrag hebben!

Jeetje Nurse wat een bouwlamp! Denk je niet dat je je gaat ergeren aan dat felle licht tijdens de bevalling? Wij hebben trouwens die spotlight pas aangezet voor het hechtwerk maar hopelijk heb je hem daar niet voor nodig!

Zow laatste pagina jeetje wat een klus zeg!!! Maar dan ben ik tenminste weer bij! Had nu ff de tijd omdat manlief nog lekker in bed lag. Ben wel een beetje brak overigens want ik was gister aan het lezen en toen zei manlief ga je zo slapen lieverd? Het is al half 2 Oeps was de tijd een beetje vergeten .......

Oef succes met stoppen!!!! Je kan het!

Tinus jeetje nog nooit koorts! Nou Davina al weleens hoor nooit echt heel hoog gelukkig. Nou ja 1 keer toen was het echt in een half uur itjd naar de 39,5 gegaan en was ze heel duf dus toen zijn we wel even naar de weekend post geweest met haar voor de zekerheid.

Marloes Andijviestamppot lekker hoor!!! Hoe smaakte hij? Bah het weekend werken nee ben blij dat ik dat niet hoef.

Gucci gaat het niet zo lekker lees ik dat nou? Dikke in dat geval! Hopelijk trekt het snel bij allemaal

Oef hopelijk is Brian snel na je berichtje lekker gaan slapen! Ik kan er zelf ook altijd zo slecht tegen dat gehuil vind het altijd zo zielig!

Sannie leuk die babygebaren! Heb er weleens van gehoord en leek me erg interessant maar wel een hoop werk dus hier doen we er maar niet echt aan. Veel succes met je training dit weekend!

En sterkte met je wasmachine zo irritant als die stuk gaat (zeker als dat gebeurt op je uitgerekende datum )

Joni heel veel plezier met kerstshoppen vandaag! Jullie zullen alwel in de bus zitten is inderdaad een heel eind! Maar lijkt me wel erg gezellig.

Floddertje nou hopelijk helpen die korreltjes! Ik herken ook wel wat in je verhaal Davina zit ook nooit stil altijd druk was ze in de buik ook al zo erg. Maar in tegenstelling tot Floortje neemt ze wel weer de tijd om dingen te onderzoeken ze is toch ook wel nieuwsgierig alleen is ze inderdaad over het algemeen ook snel verveeld.

Jeetje Nurse Roxanne die zegt al veel woordjes. Ik was laatst een beetje verbaasd dat ze pas onlangs zelf gaat zitten maar nu is me duidelijk waar ze alle energie in heeft gestopt! Knap hoor!

Wooooowwwwww lees net dat Nursie aan de gang gaat spannend!!!!!!!!! Zet'm op meid jeetje wat leuk!!!!!!!! Oooohhwww ben zo benieuwd! oooh leive meid toch! Hou ons maar goed op de hoogte alleen heb ik vandaag geen internet want manlief neemt de computer mee naar de vliegclub in verband met theorielessen whaaaaaahhhh dat kan echt niet hoor!!!!! Nou ja mijn ouders hebben internet dan ga ik hun wel lastig vallen.
Oef sterkte met Brian balen dat ie ziek is!

Nursie zzzzzoooooo spannend heel veel succes meid!!!

Zo en nu moet ik echt de laptop terug geven aan manlief want die loopt hier al een tijdje geirriteerd te zuchten enzo hihihihi wil graag zijn lappie terug hebben geloof ik.

oooh helemaal kriebels in mijn buik nu.
Zo Nursie; ik heb m'n broodje op, thee weggeslobberd, dus de uitdrijving mag gaan beginnen

Ideaal trouwens dat je braken rond 8 uur. Hoefde je Rox iig niet midden in de nacht wakker te maken enzo. Goede planning van brusje Past zich nu al goed aan!

Ik zie je nog in de wie hier staan met je dikke buik, grappig dat die straks weg is..

KUN JE WEER ROKEN, ZUIPEN EN AAN DE FILET

(of ging je nou bv geven, niet toch?)
quote:Mette Mare schreef op 08 december 2007 @ 09:12:

KUN JE WEER ROKEN, ZUIPEN EN AAN DE FILET

he is brusje er nou NOG niet. Jeetje wat duurt dat lang zeg.

Nou op naar de apotheek

Laterz!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven