NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 12:21:

Lekker nummer Phil, Prachtige bank ook trouwens. Ik kan me het ontzettend goed voorstellen dat je daar zin in hebt Phil! Lekker weer je eigen huis!

Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!

(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).

Heerlijk is dat hè, die postbode

Vanochtend lag bij mijn mijn nieuwe palette in de brievenbus....heb alleen nog geen kans gezien hem open te maken. Ben zo benieuwd!
quote:Philein schreef op 18 november 2010 @ 12:23:

[...]

Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 12:23:

[...]

Tja Zwup, het kan het kan. Lastig. Wel balen.Ach, als het goed is gaat het morgen wel door......ik zie wel waar dit zeer bijzondere schip strandt.
4 op een rij
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:31:

[...]

Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.

Oeps, hoe kom ik daar nou bij?!

Gevalletje beroepsdeformatie ofzo. Sorry!

En balen voor je ja.
Maakt niet uit.....Glitter had altijd veel cliënten, dus daar kan het ook door komen. En in principe zou het bij mij ook nog wel waar kunnen zijn

Heb trouwens maar even voorgesteld dat we het in drieën delen en heb al een klein claimpje gelegd om mijn voorkeursdeel natuurlijk
Wat in drieën delen Zwup?
Ow sorry, de presentatie. De bestaat uit drie delen, dus vind ik dat we gewoon allemaal een deel gaan maken en dus ook presenteren
Oh, de presentatie.

Wat is het onderwerp?
*
Bijzonder, ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen. Interessant!
FF tussendoor: zakelijke blouse Phil. (je kunt altijd nog een extra knoopje open doen)
quote:Philein schreef op 18 november 2010 @ 12:53:

Bijzonder, ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen. Interessant!2 researchartikelen met elkaar vergelijken....
Goedemiddag
quote:Aubrey schreef op 18 november 2010 @ 12:55:

FF tussendoor: zakelijke blouse Phil. (je kunt altijd nog een extra knoopje open doen)Ghehe. Nu zeg je me wat. Die knoopjes moet ik altijd uiterst goed in de gaten houden.
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:

Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?

Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Nee, is niet raar/erg.....
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:

Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?

Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?

zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.

ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.
ik zwaai alleen vandaag.

te moe en weinig tijd.

dag!
Heb ik al gezegd dat ik helemaal blij ben met mijn studieprogramma???
Engel

Nee Love, vertel eens ... ben je blij?
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ
Ik ben ook weer blij. Vandaag een verhelderende les gehad in dat ene vak.
Kom alleen even gedag zeggen.

Philein, Wbt je blouse dat ligt er aan wat voor afspraken je vandaag hebt.
Hey SP, kom net schrijven dat ik er klaar voor ben. Ik sta op het punt de deur uit te gaan voor een casual afspraak in zakelijk setje (nog vrij gewoon hoor).

Heb al twee weken in jurkjes en rokjes rondgelopen, even wat anders.

Tot later!
quote:angel1971 schreef op 18 november 2010 @ 13:32:

[...]

zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.

ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven