NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 11:56
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 10:55:
Goedemorgen!
Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!
En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links
En drrraai maar met die ogen
En schud je hoofd Heel goed!
adem in..... adem uit.....
Heeeeeel goed!
Einde piano muziek
Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?
Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!
Ik vind je leuk Reetje
Goedemorgen!
Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!
En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links
En drrraai maar met die ogen
En schud je hoofd Heel goed!
adem in..... adem uit.....
Heeeeeel goed!
Einde piano muziek
Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?
Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!
Ik vind je leuk Reetje
donderdag 18 november 2010 om 12:02
LS, hallo! het klinkt ook of je er ontzettend veel zin in hebt! En het is toch ook ontzettend fijn als je datgene kunt doen wat je graag wilt? Daar word je absoluut gelukkig van. Kun je je 2 studies wel goed combineren dan? Ben wel benieuwd welke studie het is trouwens.
Hallo Frank! Erwtensoep maken in de morgen....ok.....ik vind het knap. Mag ik een bordje? aaaahhhh? (geen vette stukjes graag, wel rookworst graag)
Hallo Frank! Erwtensoep maken in de morgen....ok.....ik vind het knap. Mag ik een bordje? aaaahhhh? (geen vette stukjes graag, wel rookworst graag)
donderdag 18 november 2010 om 12:07
Tsja, absoluut interessant.
Weet je waar ik me zo op verheug: dat ik weer in mijn eigen huis zit (duurt nog even..) en kan doen en laten wat ik wil. Vooral bijvoorbeeld dit nummer echt ontzettend hard draaien.
Echt heel hard dan he.
(ook wellicht een goede voor alle schoonmakers en opruimers onder ons)
Weet je waar ik me zo op verheug: dat ik weer in mijn eigen huis zit (duurt nog even..) en kan doen en laten wat ik wil. Vooral bijvoorbeeld dit nummer echt ontzettend hard draaien.
Echt heel hard dan he.
(ook wellicht een goede voor alle schoonmakers en opruimers onder ons)
donderdag 18 november 2010 om 12:19
quote:Lovestar schreef op 18 november 2010 @ 11:56:
Ik ben zo blij!!!!!
Heb net mijn verzoek tot inschrijving gedaan bij de UvA en heb er zo'n zin in om daar te gaan studeren
Niet te geloven dat een mens zo blij kan worden van studeren Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?
Ik ben zo blij!!!!!
Heb net mijn verzoek tot inschrijving gedaan bij de UvA en heb er zo'n zin in om daar te gaan studeren
Niet te geloven dat een mens zo blij kan worden van studeren Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?
donderdag 18 november 2010 om 12:20
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:19:
[...]
Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?
Hahaha!!! Ondertussen heb ik net een post gedaan waarin ik zei dat ik aan mijn huidige universiteit blijf en dat ik aan de UvA vakken ga volgen.
Maar nog steeds zo leuk!!!!!!!!!!
[...]
Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?
Hahaha!!! Ondertussen heb ik net een post gedaan waarin ik zei dat ik aan mijn huidige universiteit blijf en dat ik aan de UvA vakken ga volgen.
Maar nog steeds zo leuk!!!!!!!!!!
donderdag 18 november 2010 om 12:21
Lekker nummer Phil, Prachtige bank ook trouwens. Ik kan me het ontzettend goed voorstellen dat je daar zin in hebt Phil! Lekker weer je eigen huis!
Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!
(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).
Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!
(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).
donderdag 18 november 2010 om 12:21
donderdag 18 november 2010 om 12:23
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Tja Zwup, het kan het kan. Lastig. Wel balen.
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Tja Zwup, het kan het kan. Lastig. Wel balen.
donderdag 18 november 2010 om 12:23
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.