NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren




Wat is het hier druk op de vroege ochtend.



Ik heb op dit moment een heel fijn practicum



Wat voor wilde plannen hebben jullie voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen ochtendmenschen!



Ik kom alleen ff zwaaien, net n grote pan verse erwtensoep gemaakt en nu naar bodyworlds!



Tot laterz...







Ik ben zo blij!!!!!

Heb net mijn verzoek tot inschrijving gedaan bij de UvA en heb er zo'n zin in om daar te gaan studeren



Niet te geloven dat een mens zo blij kan worden van studeren
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 10:55:

Goedemorgen!

Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!



En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links

En drrraai maar met die ogen

En schud je hoofd Heel goed!

adem in..... adem uit.....

Heeeeeel goed!



Einde piano muziek



Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?

Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!





Ik vind je leuk Reetje
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 11:01:

[...]

Van het aanbod komen deze het dichst bij als ik aan uitputting lijd:

Alle reacties Link kopieren
Leuke plannen Phil! Veel plezier.



Zon, stofzuigen, tandenpoetsn, het is ook haast neit uitelkaar te houden hè?



Ok, ik ga verder met oopruimen.
Hey Zwup, Frankz en LS!



Zon, ik dacht dat morgen zaterdag zou zijn, excuus, ik ben confuus.
Waha Ronnie, dan ga ik nu met de tandenborstel de wc schrobben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Frankz en Love!

Wat is Bodyworlds (ik google sowieso wel even) en Love, leuk dat je zo'n zin hebt in de studie!
Alle reacties Link kopieren
LS, hallo! het klinkt ook of je er ontzettend veel zin in hebt! En het is toch ook ontzettend fijn als je datgene kunt doen wat je graag wilt? Daar word je absoluut gelukkig van. Kun je je 2 studies wel goed combineren dan? Ben wel benieuwd welke studie het is trouwens.



Hallo Frank! Erwtensoep maken in de morgen....ok.....ik vind het knap. Mag ik een bordje? aaaahhhh? (geen vette stukjes graag, wel rookworst graag)
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 18 november 2010 @ 12:00:

Waha Ronnie, dan ga ik nu met de tandenborstel de wc schrobben.Zolang je maar niet met de pleeborstel je tanden schrobt Cis
Alle reacties Link kopieren
Ooh dat ja! Kijk mij gaan op mijn paard over 274 jaar! Yiahooo!



Alle reacties Link kopieren
Ik ga NU verder met opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweef tussen gatverdamme en interessant Phil.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, absoluut interessant.





Weet je waar ik me zo op verheug: dat ik weer in mijn eigen huis zit (duurt nog even..) en kan doen en laten wat ik wil. Vooral bijvoorbeeld dit nummer echt ontzettend hard draaien.

Echt heel hard dan he.

(ook wellicht een goede voor alle schoonmakers en opruimers onder ons)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 18 november 2010 @ 11:56:





Ik ben zo blij!!!!!

Heb net mijn verzoek tot inschrijving gedaan bij de UvA en heb er zo'n zin in om daar te gaan studeren



Niet te geloven dat een mens zo blij kan worden van studeren Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?
Suf dat ik zo blij kan worden/zijn van de gedachte aan studeren in de toekomst



Het is geen hele nieuwe studie.....Maar ik ga vakken volgen aan de UvA die aansluiten bij mijn huidige studie.
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:19:

[...]

Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat je wilde gaan veranderen van Uni. Wat ga je daar doen?



Hahaha!!! Ondertussen heb ik net een post gedaan waarin ik zei dat ik aan mijn huidige universiteit blijf en dat ik aan de UvA vakken ga volgen.



Maar nog steeds zo leuk!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?



Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?
Alle reacties Link kopieren
Lekker nummer Phil, Prachtige bank ook trouwens. Ik kan me het ontzettend goed voorstellen dat je daar zin in hebt Phil! Lekker weer je eigen huis!



Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!

(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch juist goed Love, je kijkt ernaar uit en dat is een goed teken! En verstandig ook, als het aansluit bij de studie die je nu doet. Ik denk altijd maar zo: beter nu doen, misschien komt er 'later' niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 18 november 2010 @ 12:20:

[...]





Hahaha!!! Ondertussen heb ik net een post gedaan waarin ik zei dat ik aan mijn huidige universiteit blijf en dat ik aan de UvA vakken ga volgen.



Maar nog steeds zo leuk!!!!!!!!!! Gaaf Love
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:

Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?



Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Tja Zwup, het kan het kan. Lastig. Wel balen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:

Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?



Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik vandaag voor de meisjesachtige look (jurkje) zal gaan of de zakelijke (blousje). Hmm. dilemma's..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven