NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
En Phil!
Wat voor soep? Erwtensoep?



Hier is het ook koud, volgende week wordt het hier winters.



Boog, Phil, hoe gaat het verder?
Rrrrrronnie!
Alle reacties Link kopieren
Cis! Kom hier!
Einde ochtendgymnastiek? Gelukkig.



* vraagt zich af of er ook smiley's zijn die uitputting laten zien *
Ghe Ron, daar word ik verlegen van. Hoe is het in Timboektoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 18 november 2010 @ 11:00:

Einde ochtendgymnastiek? Gelukkig.



* vraagt zich af of er ook smiley's zijn die uitputting laten zien *



Van het aanbod komen deze het dichst bij als ik aan uitputting lijd:

Alle reacties Link kopieren
Hier goed Cis, Hoewel het ontzettend stormt met zwiepende regen en zo. Het heeft ook wel weer wat.

Hoe is het bij jou?
Wahahah, tijd voor een middagdutje dan.



* spreekt zichzelf streng toe, geen middagdutjes, strak schema vandaag *
Hey meisjes!! (en Boog )



Au, fijn dat je weer even langswipt, alles onder controle?
Nog steeds storm? Oe.

Hier alles kalm, de mist is weg, het is droog en frisch.
Sunshine! Hoe gaat het met jou?



Hier alles ok. Bijna weekend en daar verheug ik me op.
Oh, en ik wil ff zeiken over m'n foon. Die bezorgt smsjes twee dagen na dato. So uncool.
Bijna weekend, ik vier het nu al een beetje, ook al moet ik morgen werken



Fijn dat het oke gaat! Wat gaan jullie vandaag doen?



2Ree, ik moet vaak lachen om je postings!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Ik kom alleen maar even zwaaien en moet weer rennen .....
quote:Aubrey schreef op 18 november 2010 @ 11:08:

Oh, en ik wil ff zeiken over m'n foon. Die bezorgt smsjes twee dagen na dato. So uncool. Heel soms kan dat handig zijn, alsof zo'n foon weet dat het even niet uitkomt
Haai Naomii. Rustig aan..



Ik moet mijn tanden nog poetsen, is dat niet vunzig?! *ga dat NU even doen*
Morgen werken, Zonnie? Dat is uitzonderlijk voor jou, of niet?



Vandaag ga ik huisvrouwtje spelen. Zoals ik al zei, strak schema gepland; badkamer, wc, slaapkamer, woonkamer, boodschappen doen. Lekker spannend.



Maar door Ronnie's ochtendgymnastiek ben ik helemaal geinspireerd geraakt.



Hoi Naomii!
Alle reacties Link kopieren
Ochtendgymnastiek... , maar ik heb wel de afwas al gedaan!

Hallo iedereen!
Knap Phil, afwas doen is altijd zo'n vervelend karwei.
Alle reacties Link kopieren
Ach, in elk geval een actieve start van de dag. Een spannende dag: afspraak met iemand die ik ken uit mijn vorige land én naar concert.

Goed dat jij huisvrouw bent vandaag Aub, klinkt als een drastische aanpak!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ook Zon en Naomii! Wat is iedereen actief vamorgen. Is dat wel goed?



Laat ik nu eens erg sloom zijn. Ik moet mijn werkkamer opruimen, dat ga ik nu maar doen dan hè? geloof ik.
Echt Phil?!

Wat leuk voor je! Heel veel plezier!



Voor ik het vergeet, SP, dank voor je berichtje dat Ben weer single is. Ze leek me een leuke meid. Jammer voor hen.



Enne...nu ben ik er echt vandoor anders behoeft mijn strakke schema aanpassingen en ik wil straks echt klaar zijn. Tot laters!
Alle reacties Link kopieren
Succes allebei, Aub en Ree!
Ook raar, ik zou mijn tanden poetsen, maar heb even stof gezogen?!

Ik werk ook altijd op de vrijdag Au. Niet echt een topdag om te werken, maar wel een dag waarop ik alle "troep" weg kan werken.



2Ree, ruim maar lekker op die werkkamer, muziekje erbij en niet alles willen bewaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven