De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Ga lekker naar bed! Dansende letters zijn een teken dat je niet voor je beeldscherm moet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met terugwerkende kracht heel trots op mijn balworp. Mooie loepzuivere bal!
Alle reacties Link kopieren
Geen kamerlid, mag ik hopen. Dan loopt hij zijn tijd te verlummelen met die hond



Ik ga zo naar bed. Maar ik moest hier even mijn gal spuien.
Alle reacties Link kopieren
Wat een droeftoeter. En dan mag je geen vooroordeel hebben over eigenaren van Staffords (en meer van zulks).

Goed dat je foto's hebt genomen en aangifte gaat doen!
Snap ik, snap ik, maar misschien kan je de volgende keer beter twee ballen bij je hebben. Een voor de hond, en een voor het baasje? In z'n zak? Of op z'n oog?
Alle reacties Link kopieren
WTF, goed van je dat je aangifte gaat doen en heb je foto's van die man of van jezelf?

Nou ik kan er niet over uit dat er dus echt zulke leipo's rondlopen.



En nog een WTF, ik zie net de afschrift van mijn creditcard, man heeft iets gekocht ergens, maar er was storing dus hij heeft buiten geld opgenomen met zijn CC.

Kosten voor de geldopname fokking 56,-.... Das ook weer fijn.

Had ik een mooie lego pakket voor kunnen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zien ik nou??? Zit nou een deel van mijn favoriete forummers in een KLETSGROEPJE, godbetert?



Ik weet niet wat ik erger vind: dat jullie een kletsgroepje zijn begonnen, of dat jullie mij daarvan niet eens op de hoogte hebben gesteld.



Even een glitterbeer zoeken, be right back.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Ephe! Wat erg!



He bah, lekker naar bed, een hersenschudding kan je heel lang last van houden.



Gatverdamme zeg, wat een eikels lopen er toch rond.
Am Yisrael Chai!
MisSis! Hai!
Ephe, misschien moet je het berichtje even weghalen. Als je aangifte gaat doen, kan dat ook in het nieuws terechtkomen, en dan kunnen mensen gaan zoeken, en... en.. enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hee Sissy!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dagenlang gewacht tot iemand zou zeggen " Waar is BGB? " . Maar nee, hoor.

Nou, ik heb net al schaamtevol toegegeven dat ik mezelf kapot geneer in de Wibra, kan deze schaamtevolle actie er ook nog wel bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eph, heel veel beterschap en succes met de aangifte. Wat een heftige ervaring. En je hebt goed gereageerd door foto's te nemen. Chapeau.



Miss Sis, gaarne rectificatie.



Bianc, welkom. Ik geloof niet dat we daaraan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2010 @ 13:13:

Ik heb dagenlang gewacht tot iemand zou zeggen " Waar is BGB? " . Maar nee, hoor.

Nou, ik heb net al schaamtevol toegegeven dat ik mezelf kapot geneer in de Wibra, kan deze schaamtevolle actie er ook nog wel bij.Ik zag je in het Wibra topic en dácht het, telt dat ook? Ongelogen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga geen mensen vragen hoor. Eerlijk is eerlijk, ik heb Miss Sis ook niet gevraagd hier te komen kletsen. Maar ik heb het wel genoemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 18 november 2010 @ 13:33:

[...]





Ik zag je in het Wibra topic en dácht het, telt dat ook? Ongelogen.Ja, dat telt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Beste topicgebruikers,



Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.



In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.



Laten we er samen weer een fijn topic van maken!



Groetjes,

Sisserieke
Alle reacties Link kopieren
Tjee zeg, ik zit er nog eens over na te denken. In je gezicht gestompt te worden. Door een vent. Midden op straat. Om níks. Ja, om iets wat zijn rothond doet.



Wat een verziekte toestand.



Eph, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Sterkte meid.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 13:47:

Beste topicgebruikers,



Na enig beraad met Hogerhand kom ik tot de conclusie dat ik jullie enige rectificatie verschuldigd ben. Jullie snappen wel dat ik niet op privacy-gevoelige informatie in kan gaan, maar na enig onderzoek van mijn kant, kom ik tot de conclusie dat mijn stelling dat niemand mij op de hoogte heeft gesteld van dit belangwekkende topic, berust op een verkeerde aanname mijnerzijds. Ik ben erg geschrokken van de snelheid waarmee ik deze verkeerde aanname omzette in feitelijkheden.



In de toekomst zal dit soort situaties niet meer voorkomen. Ik kan momenteel niet ingaan op de manier waarop ik hiervoor zal zorgen, maar vertrouw erop dat jullie weten dat dit voornemen oprecht is.



Laten we er samen weer een fijn topic van maken!



Groetjes,

Sisserieke







Dit overtreft de glitterbeer wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zit nog steeds de f5en voor die glitterbeer anders..



Ik moet koken, nu al... heb er geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Sissy!



Sjonge Ephe, ik ben nog steeds in shock. Hoop dat je snel opknapt en van de schrik bekomt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Eph, wat een rot verhaal.



Ik hoop dat je nu lekker in je bedje ligt..
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Zo dan. In je gezicht gestompt worden. Brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Boro al nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo naar. Echt.



Jaren geleden in Rotterdam eens zoiets gezien. Een groep jongens liep ruw door een mega drukke koopgoot ( Vlak voor kerst. ) Een "meisje" - jaar of 20 - zei er wat van. En whamm.. .ze kreeg een kopstoot. Brak haar neus. In de commotie was die groep stoere jongens al gevlucht.



Wat heb ik me naar gevoeld die dag. ( En hoe onwijs veel naarder moest zij zich voelen. Of Eph. :( ) Ik snap dat niet hoor.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven