NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 12:30
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 12:21:
Lekker nummer Phil, Prachtige bank ook trouwens. Ik kan me het ontzettend goed voorstellen dat je daar zin in hebt Phil! Lekker weer je eigen huis!
Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!
(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).
Heerlijk is dat hè, die postbode
Vanochtend lag bij mijn mijn nieuwe palette in de brievenbus....heb alleen nog geen kans gezien hem open te maken. Ben zo benieuwd!
Lekker nummer Phil, Prachtige bank ook trouwens. Ik kan me het ontzettend goed voorstellen dat je daar zin in hebt Phil! Lekker weer je eigen huis!
Opruimen is hierbij beeindigd: de postbode heeft mijn nieuwe materialen gebracht! Ik heb dus wel betere dingen te doen! jeeeeuuuuhhh!
(ik lijk Zwup wel met haar nagellak, ghe).
Heerlijk is dat hè, die postbode
Vanochtend lag bij mijn mijn nieuwe palette in de brievenbus....heb alleen nog geen kans gezien hem open te maken. Ben zo benieuwd!
donderdag 18 november 2010 om 12:31
quote:Philein schreef op 18 november 2010 @ 12:23:
[...]
Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.
[...]
Weet niet wat voor een client, maar altijd oppassen met oordelen in dezen. Alhoewel het een ehh, vrij simpel excuus lijkt te zijn.Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.
donderdag 18 november 2010 om 12:35
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:31:
[...]
Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.
Oeps, hoe kom ik daar nou bij?!
Gevalletje beroepsdeformatie ofzo. Sorry!
En balen voor je ja.
[...]
Geen cliënt Phil, gelukkig. Gewoon samenwerken. Ik zal er ook niks van zeggen.....maar het geeft me nou niet veel vertrouwen in de persoon in kwestie.
Oeps, hoe kom ik daar nou bij?!
Gevalletje beroepsdeformatie ofzo. Sorry!
En balen voor je ja.
donderdag 18 november 2010 om 12:37
donderdag 18 november 2010 om 13:19
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Nee, is niet raar/erg.....
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?Nee, is niet raar/erg.....
donderdag 18 november 2010 om 13:32
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 12:21:
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?
zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.
ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.
Hmmm....lekker een pannetje erwtensoep. Deel je ook kopjes uit Frankie?
Grrrrr.....ik kreeg net bericht over mijn afspraak.....opeens lag grootmoeder/vader in het ziekenhuis. Is het heel erg dat ik dat niet helemaal geloof?
zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.
ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.
donderdag 18 november 2010 om 14:02
donderdag 18 november 2010 om 14:04
quote:angel1971 schreef op 18 november 2010 @ 13:32:
[...]
zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.
ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.
[...]
zwupje het zou echt zomaar kunnen dat er een gr moeder/vader in het zh lag,ik spreek uit ervaring.
ik zou het in het midden houden en niet uitsluiten dat het niet waar is.Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.