NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Ik zou het gewoon aankaarten bij de docent. Mogelijk vertraging door de situatie. Als het waar is, niets aan de hand. Is het niet waar, dan is het een backfire richting de leugenaar en blijf je beschermd.
De afspraak staat inmiddels.....pffff....wat een gezeik.

Ik denk niet dat ik nu nog echt naar de docent kan gaan. Als we het optijd af hebben en het is een ok stuk, dan is er verder vrij weinig aan de hand. Of in ieder geval niet meer genoeg om stampij over te gaan maken.
Het punt in de situatie van Zwup is dat er geen openheid gegeven wordt over zaken. Natuurlijk hoef je niet tot in de detail verantwoording geven over wat je doet, waar en wanneer.

Ik denk alleen, wees concreet en helder naar de ander (lees: Zwup) toe. Zeg wanneer je wel of niet kan afspreken, of wanneer je kan afspreken voor het afspreken. Of verdeel taken en klaar!
Mooi gezegd Love

Ik vind het gewoon van die slappe excuses "ik had het druk en mijn grootouder lag in het ziekenhuis". Je hebt verdomme een blackberry! Mailen kost je 3 seconden. Dat kan je prima in de bus, auto, trein, tijdens het avondeten, weet ik veel wanneer doen.

Het geeft gewoon aan dat je niet een betrouwbare partner bent om mee samen te werken.
eens.

* gaat postzegels zoeken in de winkel *
Zo zo, alweer rustig hier. Heb toch aardig de tijd genomen.
Hoiiii E.M.! Zijn de postzegels binnen? Heb je mijn adres dan wel?!
Zon! Ik heb de postzegels netjes gehaald! En nog even een rondje gereden voor de fun. Zet je adres hier maar even neer, dan kijk ik over een paar uurtjes nog wel even!

PS wat wil je ontvangen van me?
Daar verdwijnt het uiteindelijk ook wel weer uit toch EM?
Huh, wat is er E.M.?

Ik wil een verrassing ontvangen van jou! En adres hier?...euhhhhh
What ya doing?
Ik had wat tekst en uitleg neergezet, Zwup. Nog niet gelezen dus? Als je denkt dat het belangrijk is: stuur even een mailtje naar de rest met wat ik gezegd heb.
Huh? Ik volg er niks meer van....

Jij zegt dat dingen die hier gepost worden in het caché van google blijven staan. Ik vroeg je of dat niet ook weer vanzelf weggaat op een gegeven moment.

Niks om geheimzinnig over te doen toch?
Als je het niet erg vindt dat mensen dit lezen en dus bewust gaan zoeken naar dingen die wij weer hebben weggehaald, dan maakt mij het niet uit.

Ik heb drie dagen geleden wat getypt en weggehaald en dat is nu nog via Google-cache te vinden.
Hallo allemaal.

Ik weet niet wat jullie de afgelopen dagen geschreven hebben. Als ik iets leuks gemist heb, wil ik het graag weten.
Cum non tum age
Hoi No!

Is het VF bij jou/jullie ook zo sloom? Word er niet goed van.
Hoi Noa en Twis!

Geen idee of het sloom is.
Hai Twis en EM.

Forum is hier ook erg traag.
Cum non tum age
Ik verveel me een beetje. Gaan jullie me entertainen?
Dat kan niet Twis, want ik ben aan het online shoppen.

Kheb alleen n probleempje met mn cash flow, dus als jullie nog wat over hebben kunnen jullie het op mn rekening storten.

Mijn dank zal groot zijn.
Cum non tum age
Hoi hoi!!

Forum is hier niet traag. Twis, hoe ziet die entertainment eruit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven