3000 + deel 74!!!!!!
donderdag 18 november 2010 om 20:15
Gisterochtend maakte ik PuberT wakker, hij moest om 7 uur de bus hebben. Hij lag nog ver onder zn dekbed en met een heel lief stemmetje zei hij: Mam... mag ik blijven liggen?
Ehhhh... wat denk je zelf?
Uiteindelijk is hij met mij meegereden naar mn werk (vlakbij de metro) en was nipt op tijd op school.
Grapjas!
Ehhhh... wat denk je zelf?
Uiteindelijk is hij met mij meegereden naar mn werk (vlakbij de metro) en was nipt op tijd op school.
Grapjas!
donderdag 18 november 2010 om 20:17