3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
En Bi, je hebt toch eigenlijk geen keus, jullie moeten er toch uit op korte termijn?
Ik mis Floor... en haar wijze raad!

En Bam... met haar 'zet je voetjes weer op de grond' opmerkingen!





Jullie hebben ook goeie raad hoor, maar die twee knallen er altijd zo lekker tussendoor
Nee we moeten er niet uit Moos... we willen er uit door de op hol geslagen verhuurder.
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook weer.



Piet P zegt: misschien volgende week wel sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
Bi: ik zeg: doen! Als Bianco de prijs naar beneden kan krijgen.
quote:mocy schreef op 18 november 2010 @ 19:48:

Als de prijs hetzelfde is als je huidige huis, doen. En ingeschreven blijven en kijken wat er op jullie pad komt.

Bedenk wel dat verhuizen en inrichten/verven etc. ook geld kost.

We hoeven alleen laminaat in de woonkamer, keuken en slaapkamers boven te leggen. Beneden ligt al laminaat. De wanden zijn strak en keurig netjes gestuct.

Verhuizen zouden we laten doen i.v.m. piano en andere zware spullen.

Ik denk dat we wel zo'n 2500 euro kwijt zullen zijn om te verhuizen en ingericht te zijn. Maar dat heb ik nog wel in mn ouwe sok zitten
Alle reacties Link kopieren
Piet P is gek -)





Bianc, er zitten op het laminaat na alleen maar voordelen aan, doen dus!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog zo'n ouwe sok over, Bi??
Sneeuw?



Mijn gevoel zegt ook: Doen!

Mn verstand zegt: Niet afwijken van wat je van plan was -> goedkoper wonen!



We redden het nu wel.. zonder al te veel moeite... maar ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je leven in 1 dag tijd op zn kop kan staan.
Alle reacties Link kopieren
Oké Bi. Doen dus. Want je weet ook niet hoe lang het duurt voordat je een leuke huurwoning via de gemeente zal vinden.
Oke oke... ik doe het!





Althans.. ik laat het nu aan het lot over en ga geen "nee" zeggen.

Als de prijs naar beneden kan dan moeten we het gewoon doen!
Ik zit me suf te verzinnen wat ik nou nog meer voor nadelen had verzonnen... het waren er gisteravond echt veel meer!



*peinigt grijze massa*
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook doen Bi, als Bianco de prijs omlaag krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Je keijgt wel extra kosten, maar je krijgt er ook wel iets heel gaafs voor terug!
Alle reacties Link kopieren
Enne... sneeuw???
Ja das waar Appel... doen we dan een 3000-meet bij ons thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nie sneeuw nie!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam vanmiddag thuis: klein kraantje druk bezig voor huis. Hele stoep was open gemaakt. Dus ik had zoiets van Wat is er gebeurt??

Bleek dat de gemeente heeeeeel snel was met een vraag van mij en buuf. 2,5 week geleden gebeld met de vraag of er ook een afvoerput tussen onze tuinen geplaatst kon worden, omdat het altijd overloopt bij veel regen. Dinsdag is er iemand geweest om te kijken, en nu is de put al aangelegd!

Soms kunnen die ambtenaren wel snel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 19:55:

Ja das waar Appel... doen we dan een 3000-meet bij ons thuis? Jaaa!
Alle reacties Link kopieren
Das snel en dus fijn Friez!
So dan Friezzz... ze weten zeker dat er volgende week sneeuw komt
Alle reacties Link kopieren
nou idd, Appel. Ik schrok er van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 19:52:

We redden het nu wel.. zonder al te veel moeite... maar ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je leven in 1 dag tijd op zn kop kan staan.Dat is ook zo Bi. Maar om daarnaar constant te moeten leven is ook niet reeel. Je schrijft zelf dat het gaat zo dus dan ook in het evt. nieuwe huis, het is geen onbezonnen actie . En mocht er onverhoopt iets misgaan, dan zie je wel weer en dan komt er ook wel weer een oplossing. Je weet: een mens...etc.
Alle reacties Link kopieren
Wordt er vanavond nog een nieuw topic geopend??
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 november 2010 @ 19:58:

Wordt er vanavond nog een nieuw topic geopend??Tuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven