3000 + deel 74!!!!!!
donderdag 18 november 2010 om 19:51
quote:mocy schreef op 18 november 2010 @ 19:48:
Als de prijs hetzelfde is als je huidige huis, doen. En ingeschreven blijven en kijken wat er op jullie pad komt.
Bedenk wel dat verhuizen en inrichten/verven etc. ook geld kost.
We hoeven alleen laminaat in de woonkamer, keuken en slaapkamers boven te leggen. Beneden ligt al laminaat. De wanden zijn strak en keurig netjes gestuct.
Verhuizen zouden we laten doen i.v.m. piano en andere zware spullen.
Ik denk dat we wel zo'n 2500 euro kwijt zullen zijn om te verhuizen en ingericht te zijn. Maar dat heb ik nog wel in mn ouwe sok zitten
Als de prijs hetzelfde is als je huidige huis, doen. En ingeschreven blijven en kijken wat er op jullie pad komt.
Bedenk wel dat verhuizen en inrichten/verven etc. ook geld kost.
We hoeven alleen laminaat in de woonkamer, keuken en slaapkamers boven te leggen. Beneden ligt al laminaat. De wanden zijn strak en keurig netjes gestuct.
Verhuizen zouden we laten doen i.v.m. piano en andere zware spullen.
Ik denk dat we wel zo'n 2500 euro kwijt zullen zijn om te verhuizen en ingericht te zijn. Maar dat heb ik nog wel in mn ouwe sok zitten
donderdag 18 november 2010 om 19:55
Ik kwam vanmiddag thuis: klein kraantje druk bezig voor huis. Hele stoep was open gemaakt. Dus ik had zoiets van Wat is er gebeurt??
Bleek dat de gemeente heeeeeel snel was met een vraag van mij en buuf. 2,5 week geleden gebeld met de vraag of er ook een afvoerput tussen onze tuinen geplaatst kon worden, omdat het altijd overloopt bij veel regen. Dinsdag is er iemand geweest om te kijken, en nu is de put al aangelegd!
Soms kunnen die ambtenaren wel snel!
Bleek dat de gemeente heeeeeel snel was met een vraag van mij en buuf. 2,5 week geleden gebeld met de vraag of er ook een afvoerput tussen onze tuinen geplaatst kon worden, omdat het altijd overloopt bij veel regen. Dinsdag is er iemand geweest om te kijken, en nu is de put al aangelegd!
Soms kunnen die ambtenaren wel snel!
donderdag 18 november 2010 om 19:57
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 19:52:
We redden het nu wel.. zonder al te veel moeite... maar ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je leven in 1 dag tijd op zn kop kan staan.Dat is ook zo Bi. Maar om daarnaar constant te moeten leven is ook niet reeel. Je schrijft zelf dat het gaat zo dus dan ook in het evt. nieuwe huis, het is geen onbezonnen actie . En mocht er onverhoopt iets misgaan, dan zie je wel weer en dan komt er ook wel weer een oplossing. Je weet: een mens...etc.
We redden het nu wel.. zonder al te veel moeite... maar ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je leven in 1 dag tijd op zn kop kan staan.Dat is ook zo Bi. Maar om daarnaar constant te moeten leven is ook niet reeel. Je schrijft zelf dat het gaat zo dus dan ook in het evt. nieuwe huis, het is geen onbezonnen actie . En mocht er onverhoopt iets misgaan, dan zie je wel weer en dan komt er ook wel weer een oplossing. Je weet: een mens...etc.