3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Dat is ook waar Moos.. maar zo leef ik al zo lang. Ons motto was altijd: Komt goed!

En daar wil ik vanaf, dat heeft ons al in te veel (financiele) ellende gebracht, vandaar dat ik nu zo over-voorzichtig ben.



Maar daar constant naar leven is ook nie goed nie.. en ook nie fijn nie!



Thanxxx





Friezz.... ik vind van wel!
Alle reacties Link kopieren
Sneeuw??



Zo Friez, dat is nog eens een voortvarende gemeente. Lekker toch.



Wij zijn al 4 jaar in conclaaf met de woningbouw over lekkage. Nog steeds is er niets gebeurd. Ze komen wel steeds kijken, maar iets doen.....Man heeft het nu hoog gespeeld en volgende week komen ze. Moet wel het hele balkon leeg......pffff.....
Is het een groot balkon Moos? Staat het vol?
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat toch wel lukken Friez?
Zoiets Moos?

Alle reacties Link kopieren
Staat je balkon zo vol dan Moos?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:02:

Zoiets Moos?

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe bed (Vin) is idd een boxspring geworden. Wel met mijn oude vertrouwde prachtige zwarte spijlen aan het hoofdeind eraan gemaakt door man (anders ging het niet door).
Dan is er geen tijd te verliezen Moos... HUP!! Aan de slag jij!!
Alle reacties Link kopieren
*
quote:BadAss schreef op 18 november 2010 @ 20:04:

[...]





Gewoon doen!



Thanxxx!

Alle reacties Link kopieren
Het is idd groter en er staat:

een tuinameublement (4 pers. compleet nog met de kussens erop die nu dus niet meer te gebruiken zijn, dat ruimt lekker op), 3 lege kratten bier, 2 ladders, veel potten met planten, grote zak aarde, lege potten en losse rommel.

En Bi, het ziet er wel netjes uit, niet zoals op die foto ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook doen! *maar ik zit in de verhuisstemming dus luister niet naar mij*
Nou ja Moos.. het is voor een goed doel. En dan kun je daarna gelijk je balkon winterklaar herinrichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ga het nu NIET doen. Ben moe van dat uur en van Evy.
Ik ga het gewoon afwachten... even kijken wat Bianco vandaag heeft afgesproken, hij is over een uurtje thuis.



Hij is er helemaal weg van en wil het zowiezo doen, ook als de prijs niet omlaag gaat.... "komt wel goed" zegt ie
Alle reacties Link kopieren
Dusss, na al dat geklets over choco pepernoten heb ik er verschrikkelijk veel zin in!



Ik ben even naar de supermarkt, tot zo
Hahaha tot zo Pop!
Alle reacties Link kopieren
nou dames, dan gaan we kijken of het lukt vanavond met het volmaken van dit topic. Moet het wel drukker zijn dan gisteravond!
Present!
Alle reacties Link kopieren
tot zo, Pop. Neem er gelijk 2 mee, dan hoef je morgen niet weer
Alle reacties Link kopieren
Wie wil openen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook present!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 18 november 2010 @ 20:11:

Wie wil openen?Ik vind dat Freak wel weer eens aan de beurt is!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 november 2010 @ 20:09:

Dusss, na al dat geklets over choco pepernoten heb ik er verschrikkelijk veel zin in!



Ik ben even naar de supermarkt, tot zo





Ik heb er ook zin in!

En ga dan ook NU een zak openmaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven