3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo wel ff wat dingen doen, afwassen en mezelf wassen, stink een uur zonder wind.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 november 2010 @ 20:11:

[...]





Ik vind dat Freak wel weer eens aan de beurt is!Freak? Die heeft dit topic toch geopend?
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is ook zo, Appel



Ik kijk wel even GTST tussendoor.. het is spannend!!
Alle reacties Link kopieren
als je dan tussendoor, hier ook maar eens post, Bietje
Ja Friezzzz. sjeuuu wat ben je streng vandaag!!





(het is reclame)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de 3000e want ik ben jarig
Alle reacties Link kopieren
net nog bij Pa en ma geweest. Pa zal de verzekering maar even bellen ivm mijn wastafel. Wil toch een nieuwe hebben
Alle reacties Link kopieren
En mijn oma ook
Alle reacties Link kopieren
en mijn neef ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:12:

Ik kijk wel even GTST tussendoor.. het is spannend!! Wil je weten hoe het afloopt, heb het vanmorgen al gezien!
Alle reacties Link kopieren
En een vriendin van mijn vriendin ook!
Gisterochtend maakte ik PuberT wakker, hij moest om 7 uur de bus hebben. Hij lag nog ver onder zn dekbed en met een heel lief stemmetje zei hij: Mam... mag ik blijven liggen?



Ehhhh... wat denk je zelf?



Uiteindelijk is hij met mij meegereden naar mn werk (vlakbij de metro) en was nipt op tijd op school.



Grapjas!
Alle reacties Link kopieren
Gefeli friez!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er drie jarig hoera, hoera.

Dat kun je wel zien dat zijn chooc, chooc dr oma en neefje van friez!

Dat vinden zij allen zo prettig jaja, en daarom zingen zijn blij..





blablabla
Alle reacties Link kopieren
Jij ook Choco met oma en vriendin van vriendin
Nee ik wil niet weten hoe het afloopt Appel





Nou ehh...



Gefeliciteerd Oma van Chooc

Gefeliciteerd Neef van Friezz

Gefeliciteerd vriendin van vriendin van Chooc



Wat een feest!
Alle reacties Link kopieren
Friez, wat is er met je wastafel dan?



Haha Bi, niet geschoten is altijd mis.



Choco kan toch openen?
Alle reacties Link kopieren
Lekker he Moos ee, boxspring.



MOgelijke rel op het burengluren topic. Ik vertrouw die 2 niet.
Bij die Andrelon reclame moet ik altijd aan Minny denken... met de paarse vlinders



Minny... als je ooit nog eens stiekem meeleest
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 18 november 2010 @ 20:16:

Er zijn er drie vier jarig hoera, hoera.

Dat kun je wel zien dat zijn chooc, chooc dr oma vriendin van vriendin van choco en neefje van friez!

Dat vinden zij allen zo prettig jaja, en daarom zingen zijn blij..





blablabla
Alle reacties Link kopieren
Ik had toevallig wel een leuk idee voor een nieuwe openingspost.....
Alle reacties Link kopieren
ik ben er weer

voor even tot ik naar een verjaardag ga
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:16:

Wat een feest!En Jantje is pa geworden.
Alle reacties Link kopieren
eten was lekker
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven