NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 20:46
No, wat irritant! Verspreiden ze die nota's niet over het jaar heen? Ik krijg altijd een rekening als ik weer een stukje heb opgebruikt. Zit nu aan het einde volgens mij.
Heb je leuke dingen op het oog?
Twis, ga je me entertainen?
Brrrr.....ik heb het koud.
EM....ik denk dat je even *zen* moet denken. Ik neem niet aan dat mensen hier dingen neerzetten waarvan ze echt niet willen dat anderen het kunnen lezen. Bovendien zijn wij nou ook weer niet zo belachelijk interessant dat we massaal gegoogled zullen worden.
donderdag 18 november 2010 om 21:38
donderdag 18 november 2010 om 21:40
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:32:
Dat kan niet Twis, want ik ben aan het online shoppen.
Kheb alleen n probleempje met mn cash flow, dus als jullie nog wat over hebben kunnen jullie het op mn rekening storten.
Mijn dank zal groot zijn.
Ben ook een beetje blut. Snap niet zo goed waar mijn loon blijft
Help No en Twis de winter door!
Dat kan niet Twis, want ik ben aan het online shoppen.
Kheb alleen n probleempje met mn cash flow, dus als jullie nog wat over hebben kunnen jullie het op mn rekening storten.
Mijn dank zal groot zijn.
Ben ook een beetje blut. Snap niet zo goed waar mijn loon blijft
Help No en Twis de winter door!
I am surrounded by morons
donderdag 18 november 2010 om 21:56
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 21:44:
Nee hoor Zwup, alleen die nota is naar, nouja, als dat het enige is heb ik eigenlijk niks te klagen he.
Je kunt echt binnen no time voor het oog schoonmaken, allemaal niet te moeilijk doen en dan lekker slaapies doen.
Dat is waar No
Hahaha, ja dat gaat het ook worden.....de grote hoe kan ik zoveel mogelijk zooi in hoekjes gooien zodat niemand het ziet opruimpoging Moet ook alleen nog mijn bed verschonen
Nee hoor Zwup, alleen die nota is naar, nouja, als dat het enige is heb ik eigenlijk niks te klagen he.
Je kunt echt binnen no time voor het oog schoonmaken, allemaal niet te moeilijk doen en dan lekker slaapies doen.
Dat is waar No
Hahaha, ja dat gaat het ook worden.....de grote hoe kan ik zoveel mogelijk zooi in hoekjes gooien zodat niemand het ziet opruimpoging Moet ook alleen nog mijn bed verschonen