NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:32:

Dat kan niet Twis, want ik ben aan het online shoppen.

Kheb alleen n probleempje met mn cash flow, dus als jullie nog wat over hebben kunnen jullie het op mn rekening storten.

Mijn dank zal groot zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hai Zon.

Ik kreeg weer een nota van de ziektekostenverz. Nu voor het eigen risico van dit jaar. Zit al aan de max dus of ik even 165 euro kan betalen. Ik kan toch veel leukere dingen doen voor dat geld.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren




No, wat irritant! Verspreiden ze die nota's niet over het jaar heen? Ik krijg altijd een rekening als ik weer een stukje heb opgebruikt. Zit nu aan het einde volgens mij.



Heb je leuke dingen op het oog?



Twis, ga je me entertainen?



Brrrr.....ik heb het koud.



EM....ik denk dat je even *zen* moet denken. Ik neem niet aan dat mensen hier dingen neerzetten waarvan ze echt niet willen dat anderen het kunnen lezen. Bovendien zijn wij nou ook weer niet zo belachelijk interessant dat we massaal gegoogled zullen worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou Zwup, eigenlijk hoop ik dat al die meelezers massaal gaan storten.
Cum non tum age
Dat is k*t Noa. Ik had dat eind vorig jaar en begin dit jaar zat ik weer aan mijn eigen risico vanwege het testen op de ziekte van pfeiffer.
Alle reacties Link kopieren




Cum non tum age
Dat is ook wel zo, Zwup. Maar ik ga het voor mezelf iig wel minder doen.



Vanavond op tijd naar bed. Hoop dat ik een beetje kan slapen. Niet echt soepel gegaan de laatste paar dagen.
Een borstonderzoek is inderdaad toch iets landelijks? Of geldt dat alleen vanaf 50 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben pas 35 Zon, dus die vlieger gaat niet op.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
EM, gaat het goed met je?



En Zwup, hoe is het met jou?



Twis, ik doe mn best hoor. Bloemen staan nog mooi te zijn trouwens.
Cum non tum age
ja, of er moeten goede redenen zijn, zoals voorkomen van .. in de familie.
Gaat wel goed, thanks. Ben dus alleen ontzettend moe. Maar ja, bijna weekend!
Alle reacties Link kopieren
No, heb je bericht gemist, maar maak uit de rest op de het niet echt leuk is



Met mij alles wel ok. Lange en vermoeiende dag gehad. Ik wil nu naar bed maar ik moet eerst nog als een razende roelie even opruimen hier. Morgen geen tijd meer voor
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:32:

Dat kan niet Twis, want ik ben aan het online shoppen.

Kheb alleen n probleempje met mn cash flow, dus als jullie nog wat over hebben kunnen jullie het op mn rekening storten.

Mijn dank zal groot zijn.



Ben ook een beetje blut. Snap niet zo goed waar mijn loon blijft



Help No en Twis de winter door!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 20:32:

Hoi hoi!!



Forum is hier niet traag. Twis, hoe ziet die entertainment eruit?Nou, ik heb wel zin in je poffertjes
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 20:46:

Twis, ga je me entertainen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:48:

Nou Zwup, eigenlijk hoop ik dat al die meelezers massaal gaan storten.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
4 op een rij



Of nou ja, eigenlijk 5
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Zwup, alleen die nota is naar, nouja, als dat het enige is heb ik eigenlijk niks te klagen he.



Je kunt echt binnen no time voor het oog schoonmaken, allemaal niet te moeilijk doen en dan lekker slaapies doen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 21:04:



Twis, ik doe mn best hoor. Bloemen staan nog mooi te zijn trouwens.Wat een kwaliteit zeg
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 21:41:

[...]





Nou, ik heb wel zin in je poffertjes Ik begrijp dat je me gewoon loopt te fucken nu?!! Hoe zien die van jou eruit dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 21:46:

[...]





Ik begrijp dat je me gewoon loopt te fucken nu?!! Hoe zien die van jou eruit dan?Ook poffertjes!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 21:42:

[...]





Twis, dat kan niet hè
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 21:44:

Nee hoor Zwup, alleen die nota is naar, nouja, als dat het enige is heb ik eigenlijk niks te klagen he.



Je kunt echt binnen no time voor het oog schoonmaken, allemaal niet te moeilijk doen en dan lekker slaapies doen.



Dat is waar No



Hahaha, ja dat gaat het ook worden.....de grote hoe kan ik zoveel mogelijk zooi in hoekjes gooien zodat niemand het ziet opruimpoging Moet ook alleen nog mijn bed verschonen
Gelukkig zijn poffertjes vaak wel lekker Twis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven