NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 22:22
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 22:20:
[...]
Ach zo, suffe hut hier.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....Mooi zo 2Ree. Kan je een tipje van de sluier oplichten wat je zoal maakt?
[...]
Ach zo, suffe hut hier.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....Mooi zo 2Ree. Kan je een tipje van de sluier oplichten wat je zoal maakt?
donderdag 18 november 2010 om 22:22
donderdag 18 november 2010 om 22:23
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:20:
Ik zou eigenlijk wel een baantje erbij willen. Of thuiswerk willen doen. Hebben jullie tips?Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?
Ik zou eigenlijk wel een baantje erbij willen. Of thuiswerk willen doen. Hebben jullie tips?Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?
donderdag 18 november 2010 om 22:24
No, wat lief van je vriend.
Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?
Ree, wat leuk dat de spullen zo bevallen.
Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand
Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?
Ree, wat leuk dat de spullen zo bevallen.
Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand
donderdag 18 november 2010 om 22:27
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 22:19:
[...]
Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.
Wat lief! Wat heb je gekocht? En je zou me idd nog vertellen wat de verrassing was, maar helaas hebben we elkaar niet meer gezien.
Wat doe je morgen eigenlijk? Zullen we weer ff koffie doen?
[...]
Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.
Wat lief! Wat heb je gekocht? En je zou me idd nog vertellen wat de verrassing was, maar helaas hebben we elkaar niet meer gezien.
Wat doe je morgen eigenlijk? Zullen we weer ff koffie doen?
I am surrounded by morons
donderdag 18 november 2010 om 22:29
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 22:24:
Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?
Nee hoor, hier wordt er uitgekeerd per 4 weken, dus de datum verschuift steeds. Het zij zo
Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand Zó herkenbaar!
Twis, wat een bijzondere betaaldatum van je bedrijf. Meestal is het toch rond de 23/24/25/26e van de maand ofzo? Of ben ik nog wat te naief in dat soort dingen?
Nee hoor, hier wordt er uitgekeerd per 4 weken, dus de datum verschuift steeds. Het zij zo
Goed....ik heb al heel creatief afwas gestapeld, spullen achter het douchegordijn gepropt en nu ga ik even alle was wegmoffelen in de wasmand Zó herkenbaar!
I am surrounded by morons
donderdag 18 november 2010 om 22:44
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 22:23:
[...]
Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?Nee, geen idee. Ik ben ook nergens goed in Heb ooit wel eens met een idee rondgelopen, maar dat zou financieel gezien een grote investering zijn.
[...]
Lastig voor mij vanuit een ander land Zon, Maar in welke richting moeten we denken; heb je al iets in gedachten? Moet het verder geen energie kosten of zet je een bedrijf op poten? Waar ben je goed in?Nee, geen idee. Ik ben ook nergens goed in Heb ooit wel eens met een idee rondgelopen, maar dat zou financieel gezien een grote investering zijn.
donderdag 18 november 2010 om 22:55
Zon, je bent vast wel ergens goed in.
Zit je te denken aan productiewerk, lekker gemakkelijk en geen gedoe of wil je een plan uitproberen. Wat natuurlijk erg leuk is mits je een geod idee hebt!
Vriendin van mij heeft ook garnalen gepeld. Ze bekeek dat lekker nuchter, maar had wel een heerlijk zwoele stem. Werkte goed voor haar.
Maar goed, je kunt natuurlijk ook garnalen pellen of zo.
Zit je te denken aan productiewerk, lekker gemakkelijk en geen gedoe of wil je een plan uitproberen. Wat natuurlijk erg leuk is mits je een geod idee hebt!
Vriendin van mij heeft ook garnalen gepeld. Ze bekeek dat lekker nuchter, maar had wel een heerlijk zwoele stem. Werkte goed voor haar.
Maar goed, je kunt natuurlijk ook garnalen pellen of zo.
donderdag 18 november 2010 om 22:59