3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
vrijdag 19 november 2010 om 12:23
Hoi meiden.
Graaf net naar het werk, minigravin bij de buren. Lekker tijd voor mij. Had ik het geweten had ik mijn boek mee naar beneden genomen. Nu ben ik lui en heb ik geen zin meer om naar boven te gaan.
Marmotje, wat een rotnieuws. Niet aantoonbaar maar wel chronisch.
Luun, you doos! Zonde van je FV. Hoeveel heb jij er nu?
Sgaaapie, hoe is het bij de tandarts?
Appel, ik kan me je aversie tegen Evy voorstellen. Al is de buitenlucht wel heerlijk natuurlijk en het is gratis. Sportschool is leuk en een prima alternatief maar doe het dan wel! Zorg voor die stok achter de deur. Ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten om ook weer naar die sportschool te gaan.
Wij wonen hier nu 2 jaar en we hebben spijt van onze douchecabine. Nu zeggen we, hadden we maar voor een inloopdouche gekozen. Wat moet ik hier nou mee. Ik vind het erg zonde van een badkamer van 2 jaar om daar nu al wat in te gaan verbouwen. En wat zijn de kosten en hoelang gaat het duren. Ik vind het echt stom van ons. Wij denken altijd goed na voordat we wat willen en in dit geval hebben we eigenlijk direct een inloopdouche afgewezen. Waarom? Ik weet het niet......
Graaf net naar het werk, minigravin bij de buren. Lekker tijd voor mij. Had ik het geweten had ik mijn boek mee naar beneden genomen. Nu ben ik lui en heb ik geen zin meer om naar boven te gaan.
Marmotje, wat een rotnieuws. Niet aantoonbaar maar wel chronisch.
Luun, you doos! Zonde van je FV. Hoeveel heb jij er nu?
Sgaaapie, hoe is het bij de tandarts?
Appel, ik kan me je aversie tegen Evy voorstellen. Al is de buitenlucht wel heerlijk natuurlijk en het is gratis. Sportschool is leuk en een prima alternatief maar doe het dan wel! Zorg voor die stok achter de deur. Ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten om ook weer naar die sportschool te gaan.
Wij wonen hier nu 2 jaar en we hebben spijt van onze douchecabine. Nu zeggen we, hadden we maar voor een inloopdouche gekozen. Wat moet ik hier nou mee. Ik vind het erg zonde van een badkamer van 2 jaar om daar nu al wat in te gaan verbouwen. En wat zijn de kosten en hoelang gaat het duren. Ik vind het echt stom van ons. Wij denken altijd goed na voordat we wat willen en in dit geval hebben we eigenlijk direct een inloopdouche afgewezen. Waarom? Ik weet het niet......
vrijdag 19 november 2010 om 13:52
vrijdag 19 november 2010 om 15:51
quote:lunaan schreef op 19 november 2010 @ 14:59:
Veel plezier Marmotje
Vilma Gefeliciteerd lieverd. Wat ga je doen, (doosjes inpakken i/d fabriek )
Enne Vin, ik heb nu nog maar 10 FV -cash en ik had er 40
Ik ga met het hondje op stap, tis hier heerlijk (zomers) weer
:rofl;
Nee, nee ik ga de hele fabriek inpakken (dossierverwerking)
allemaal bedankt voor de felicitaties trouwens,
En Luun, twinsista, veel plezier op je wandeling
Waar blijft Freak eigenlijk?
Veel plezier Marmotje
Vilma Gefeliciteerd lieverd. Wat ga je doen, (doosjes inpakken i/d fabriek )
Enne Vin, ik heb nu nog maar 10 FV -cash en ik had er 40
Ik ga met het hondje op stap, tis hier heerlijk (zomers) weer
:rofl;
Nee, nee ik ga de hele fabriek inpakken (dossierverwerking)
allemaal bedankt voor de felicitaties trouwens,
En Luun, twinsista, veel plezier op je wandeling
Waar blijft Freak eigenlijk?
vrijdag 19 november 2010 om 15:51
Vilma wat goed! Je had het helemaal niet meer verwacht geloof ik. Gefeliciteerd!!!! Heb je er zin in? In al die doosjes inpakken....
Luuntje, wat weinig? Ik heb er nog 90. Maar ja, het is net als met echt geld. Als ik het van mijn spaarrekening af moet halen voor iets dan vind ik het ineens niet meer belangrijk en laat ik het geld lekker staan. Vind het zo zonde om er geld van af te halen. Wellicht zit ik nu daarom nog in een woonkamer met oude baggermeubelen.
Marmotje! Nogmaals fijn weekend. Relax en geniet.
Hoe is het met je Sgaaaapie? Knap je al wat op?
En hoi Bankje! Hoe is het met jou?
Luuntje, wat weinig? Ik heb er nog 90. Maar ja, het is net als met echt geld. Als ik het van mijn spaarrekening af moet halen voor iets dan vind ik het ineens niet meer belangrijk en laat ik het geld lekker staan. Vind het zo zonde om er geld van af te halen. Wellicht zit ik nu daarom nog in een woonkamer met oude baggermeubelen.
Marmotje! Nogmaals fijn weekend. Relax en geniet.
Hoe is het met je Sgaaaapie? Knap je al wat op?
En hoi Bankje! Hoe is het met jou?
vrijdag 19 november 2010 om 16:01
Of ik met iets bezig ben? Ghe. Jazeker, ik ben bezig om de toestand van totale ontspanning te bereiken.
Helaas nog niet gelukt hoor maar ben er niet ver vandaan. Dat mamageroep probeer ik te negeren maar lukt niet erg...... De troep die ze maakt probeer ik ook te negeren maar lukt ook niet erg.... Maar afgezien daarvan is het heerlijk relaxen vandaag.
Helaas nog niet gelukt hoor maar ben er niet ver vandaan. Dat mamageroep probeer ik te negeren maar lukt niet erg...... De troep die ze maakt probeer ik ook te negeren maar lukt ook niet erg.... Maar afgezien daarvan is het heerlijk relaxen vandaag.
vrijdag 19 november 2010 om 16:22
Vilma, you're kidding he, je bent toch echt niet van die nep peuken aan 't roken he?
We hadden afgelopen zomer een gast, die die dingen verkoopt, en ook zelf rookt...En dat stonk...!!!!
Lekker Vin, middagje voor jezelf, enne die troep ligt er morgen ook nog hoor
En ik heb zo weinig geld, omdat ik paardjes voor Luun, en Lola heb gekocht. *cry*
We hadden afgelopen zomer een gast, die die dingen verkoopt, en ook zelf rookt...En dat stonk...!!!!
Lekker Vin, middagje voor jezelf, enne die troep ligt er morgen ook nog hoor
En ik heb zo weinig geld, omdat ik paardjes voor Luun, en Lola heb gekocht. *cry*
vrijdag 19 november 2010 om 16:26
:zwaai-vreugdevol: naar Luun!
Ja, tuurlijk, de elektrische sigaret, ik vind het een uitkomst en deze stink niet, dat doet de alabastine wel, hahahahaha
Maar ik ga maar weer van dit forum af, want krijg bijna ruzie met een domme muts elders dat ik begin te verlangen naar een primitieve papieren sigaret
Ja, tuurlijk, de elektrische sigaret, ik vind het een uitkomst en deze stink niet, dat doet de alabastine wel, hahahahaha
Maar ik ga maar weer van dit forum af, want krijg bijna ruzie met een domme muts elders dat ik begin te verlangen naar een primitieve papieren sigaret
vrijdag 19 november 2010 om 16:27
quote:lunaan schreef op 19 november 2010 @ 16:24:
Mijn hondje is stom, ga ik naar het strand, kom ik allemaal gezellige zwerfhondjes tegen. Maar nee, madam wil daar niet mee spelen hoor...Truttebol..
Nee, dat moet je anders zien.
Hondje is slim, want heeft geen zin in vlooien en andere parasieten, hahahahahahahahaha
Mijn hondje is stom, ga ik naar het strand, kom ik allemaal gezellige zwerfhondjes tegen. Maar nee, madam wil daar niet mee spelen hoor...Truttebol..
Nee, dat moet je anders zien.
Hondje is slim, want heeft geen zin in vlooien en andere parasieten, hahahahahahahahaha