NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 13:02
vrijdag 19 november 2010 om 13:09
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 11:40:
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen yep Heel vervelend!
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen yep Heel vervelend!
vrijdag 19 november 2010 om 13:09
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 11:13:
Au, leuk zo'n spontane borrel! Die zijn meestal het leukst. Kruip nog even je bedje in joh! Tis nog veel te vroeg.
Frankie, eerste werkdag? Succes!
Zwupple, heb je vandaag met je werkgroepje afgesproken? Probeer ze alsjeblieft niet te vermoorden Veel succes/sterkte i.i.g.!
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?
Au, leuk zo'n spontane borrel! Die zijn meestal het leukst. Kruip nog even je bedje in joh! Tis nog veel te vroeg.
Frankie, eerste werkdag? Succes!
Zwupple, heb je vandaag met je werkgroepje afgesproken? Probeer ze alsjeblieft niet te vermoorden Veel succes/sterkte i.i.g.!
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?
vrijdag 19 november 2010 om 13:10
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 11:40:
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen
Ja, dat ken ik Love.
Kan je de komende dagen wel een beetje rustig aan doen?
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen
Ja, dat ken ik Love.
Kan je de komende dagen wel een beetje rustig aan doen?
vrijdag 19 november 2010 om 13:11
vrijdag 19 november 2010 om 13:12
vrijdag 19 november 2010 om 13:15
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 13:11:
Oh Twis, ik dacht dat je al weg was en wilde het niet zo lang laten staan Nee, dat snap ik heel goed! Alleen jammer dat ik het niet op tijd gelezen heb. Je mag me ook altijd mailen op 2x mijn nick @live.nl Mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
Oh Twis, ik dacht dat je al weg was en wilde het niet zo lang laten staan Nee, dat snap ik heel goed! Alleen jammer dat ik het niet op tijd gelezen heb. Je mag me ook altijd mailen op 2x mijn nick @live.nl Mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:18
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:09:
[...]
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?
Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.
Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!
[...]
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?
Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.
Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:20
vrijdag 19 november 2010 om 13:21
quote:Sophiepapa schreef op 19 november 2010 @ 13:19:
Goede middag allemaal!
Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Ik hou niet van anekdotes Maar jullie hebben neem ik aan behoorlijk veel meegemaakt in jullie studententijd, dus zo moeilijk is het toch niet om een mooi verhaal te vertellen?
Goede middag allemaal!
Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Ik hou niet van anekdotes Maar jullie hebben neem ik aan behoorlijk veel meegemaakt in jullie studententijd, dus zo moeilijk is het toch niet om een mooi verhaal te vertellen?
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:26
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:18:
[...]
Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.
Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!
Nee, voor zo ver ik kan nagaan is dat wel waar. Anders is het wel verdomd goed liegen en ik denk niet dat dat het geval is. Maar meer over hoe de rest zou gaan, qua wat we samen konden doen en hoe we het zouden verdelen enzo. Eentje hield eerst namelijk bij hoog en bij laag vol dat we wel heel erg lang samen aan het werk zouden moeten. Heb ik even fijntjes proberen uit te leggen dat me dat niet verstandig leek, maar ze wilde me niet geloven. Na een uurtje waren ze allemaal weer weg
Heerlijk, je nagels laten doen. Wat gaat er gebeuren?
[...]
Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.
Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!
Nee, voor zo ver ik kan nagaan is dat wel waar. Anders is het wel verdomd goed liegen en ik denk niet dat dat het geval is. Maar meer over hoe de rest zou gaan, qua wat we samen konden doen en hoe we het zouden verdelen enzo. Eentje hield eerst namelijk bij hoog en bij laag vol dat we wel heel erg lang samen aan het werk zouden moeten. Heb ik even fijntjes proberen uit te leggen dat me dat niet verstandig leek, maar ze wilde me niet geloven. Na een uurtje waren ze allemaal weer weg
Heerlijk, je nagels laten doen. Wat gaat er gebeuren?
vrijdag 19 november 2010 om 13:28
quote:Sophiepapa schreef op 19 november 2010 @ 13:19:
Goede middag allemaal!
Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Gewoon met een kopje thee vanmiddag op de bank een tijdje voor je uit gaan staren en je hersenen laten kraken.Dan komt er vast wel iets.
Goede middag allemaal!
Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Gewoon met een kopje thee vanmiddag op de bank een tijdje voor je uit gaan staren en je hersenen laten kraken.Dan komt er vast wel iets.
vrijdag 19 november 2010 om 13:29
Niet zoveel Zwup, ik liet er altijd een verstevigingslaag aanbrengen (gel) omdat mijn nagels van nature zo broos en slap zijn, maar nu ik weer aan het werk ben, is alles verneukt en afgebroken. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen (nieuwe gellaag zetten bijv.), maar ben bang dat ik weer terug moet naar mijn lelijke nagelstijdperk.
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:30
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 13:28:
Goed zo Zwup, dat noem ik nu 'even doorpakken'.
Yup
Is het trouwens gemeen dat het moeilijkste gedeelte bij het meisje terecht gekomen is die er het meeste moeite mee zal hebben?
Aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig, maar aan de andere kant vind ik het geen reden om het zelf te gaan doen. Als je dit studeert moet je toch ook gewoon de capaciteiten hebben om dat te doen?
Goed zo Zwup, dat noem ik nu 'even doorpakken'.
Yup
Is het trouwens gemeen dat het moeilijkste gedeelte bij het meisje terecht gekomen is die er het meeste moeite mee zal hebben?
Aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig, maar aan de andere kant vind ik het geen reden om het zelf te gaan doen. Als je dit studeert moet je toch ook gewoon de capaciteiten hebben om dat te doen?