NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 november 2010 @ 12:45:

Haai Twissie

Mail je die site van 2Ree nog even door? ik ben zo benieuwd..Ik moet Ronnie nog even terugmailen, want de link doet 't niet. Zodra ik de goeie heb, mail ik 'm meteen naar je door.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Phil! Ik wilde je reactie net gaan lezen en toen was het ineens weg!
I am surrounded by morons
Middag dames!
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 11:40:

Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....



Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen yep Heel vervelend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 11:13:

Au, leuk zo'n spontane borrel! Die zijn meestal het leukst. Kruip nog even je bedje in joh! Tis nog veel te vroeg.



Frankie, eerste werkdag? Succes!



Zwupple, heb je vandaag met je werkgroepje afgesproken? Probeer ze alsjeblieft niet te vermoorden Veel succes/sterkte i.i.g.!







Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over



Geniet jij van je vrije dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 11:40:

Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....



Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen



Ja, dat ken ik Love.



Kan je de komende dagen wel een beetje rustig aan doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 11:46:

Ik ben heel verdrietig Twis. Heb gister wel een mooi concert gezien.



En jullie, de tijd vandaag ook om al die klusjes te doen? Ik wil ook de was gaan doen, maar weet niet hoe de wasmachine werkt. dat ga ik even uitvogelen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi EM, Zon en Zwup.



Oh Twis, ik dacht dat je al weg was en wilde het niet zo lang laten staan
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 november 2010 @ 12:45:

Haai Twissie

Mail je die site van 2Ree nog even door? ik ben zo benieuwd..



Ja! Ik wil het ook weten Twissie!



Heb je ooit mijn mailadres gehad? Anders dan gooi ik hem hier nog wel even neer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 13:11:

Oh Twis, ik dacht dat je al weg was en wilde het niet zo lang laten staan Nee, dat snap ik heel goed! Alleen jammer dat ik het niet op tijd gelezen heb. Je mag me ook altijd mailen op 2x mijn nick @live.nl Mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
I am surrounded by morons
Hey Phil!
Alle reacties Link kopieren
Dat is lief van je Twis, ik ga de was eerst eens ophangen (als het klaar is?).
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:09:

[...]









Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over



Geniet jij van je vrije dag?



Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.



Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goede middag allemaal!



Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:12:

[...]





Ja! Ik wil het ook weten Twissie!



Heb je ooit mijn mailadres gehad? Anders dan gooi ik hem hier nog wel even neer.Volgens mij ooit wel gehad, maar nu i.i.g. niet meer, dus plemp 'm nog maar even neer.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 19 november 2010 @ 13:19:

Goede middag allemaal!



Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Ik hou niet van anekdotes Maar jullie hebben neem ik aan behoorlijk veel meegemaakt in jullie studententijd, dus zo moeilijk is het toch niet om een mooi verhaal te vertellen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:18:

[...]





Dus diegene heeft gelogen over zijn zieke opa/oma? How sick is that! Wel fijn dat je gekregen hebt wat je wilt.



Mijn vrije dag is relaxed. Uitgeslapen tot maar liefst10.15u Nu beetje rommelen in huis, internetten en straks even mijn nagels laten doen. Een doffe ellende momenteel!



Nee, voor zo ver ik kan nagaan is dat wel waar. Anders is het wel verdomd goed liegen en ik denk niet dat dat het geval is. Maar meer over hoe de rest zou gaan, qua wat we samen konden doen en hoe we het zouden verdelen enzo. Eentje hield eerst namelijk bij hoog en bij laag vol dat we wel heel erg lang samen aan het werk zouden moeten. Heb ik even fijntjes proberen uit te leggen dat me dat niet verstandig leek, maar ze wilde me niet geloven. Na een uurtje waren ze allemaal weer weg



Heerlijk, je nagels laten doen. Wat gaat er gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Zwup, dat noem ik nu 'even doorpakken'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 19 november 2010 @ 13:19:

Goede middag allemaal!



Vanavond heb ik een diner en het is ook de bedoeling dat je komt met een anecdote. Ik weet er nog geen!Gewoon met een kopje thee vanmiddag op de bank een tijdje voor je uit gaan staren en je hersenen laten kraken.Dan komt er vast wel iets.
Alle reacties Link kopieren
Niet zoveel Zwup, ik liet er altijd een verstevigingslaag aanbrengen (gel) omdat mijn nagels van nature zo broos en slap zijn, maar nu ik weer aan het werk ben, is alles verneukt en afgebroken. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen (nieuwe gellaag zetten bijv.), maar ben bang dat ik weer terug moet naar mijn lelijke nagelstijdperk.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 13:28:

Goed zo Zwup, dat noem ik nu 'even doorpakken'.



Yup



Is het trouwens gemeen dat het moeilijkste gedeelte bij het meisje terecht gekomen is die er het meeste moeite mee zal hebben?

Aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig, maar aan de andere kant vind ik het geen reden om het zelf te gaan doen. Als je dit studeert moet je toch ook gewoon de capaciteiten hebben om dat te doen?
SP!



* op zoek naar chocolade *
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 13:28:

Goed zo Zwup, dat noem ik nu 'even doorpakken'. Jij ging toch de was ophangen? Hup hup!
I am surrounded by morons
Het regent toch ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven