NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 18:06
vrijdag 19 november 2010 om 20:25
EM ik wou dat ik tot 10 uur vanmorgen had kunnen slapen. (Lees ik word oud, lag pas om half 4 in mn nest na het concert van Prince) Vanmorgen om 7 uur ging de wekker helaas weer.
Heb zin om net als Aub op de bank te gaan hangen... denk dat het er zo wel van gaat komen. Eerst even bankhangkleding aantrekken.
Heb zin om net als Aub op de bank te gaan hangen... denk dat het er zo wel van gaat komen. Eerst even bankhangkleding aantrekken.
vrijdag 19 november 2010 om 20:34
Oh dat was niet veel:
No, wat goed en eerlijk van jou wat betreft dat cadeau. Prima toch. En oppassen? Leuk? Hou je van kinderen of is het een 'moetje'
Aub, lekker op de bank, heb je je huis weer op orde? Ik ben ook onderweg naar de Voice. Benieuwd.
Glitterz, misschien stonden we wel naast elkaar gisteravond, gaaf was het he!?
Twis, thanks, mail back, maar wel op je 'oude' mail' foutje!
LS, fijne avond!
No, wat goed en eerlijk van jou wat betreft dat cadeau. Prima toch. En oppassen? Leuk? Hou je van kinderen of is het een 'moetje'
Aub, lekker op de bank, heb je je huis weer op orde? Ik ben ook onderweg naar de Voice. Benieuwd.
Glitterz, misschien stonden we wel naast elkaar gisteravond, gaaf was het he!?
Twis, thanks, mail back, maar wel op je 'oude' mail' foutje!
LS, fijne avond!