NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Heb gedaan wat ik moest doen vandaag, yeah.



Ik heb trouwens een verjaardagskado gekregen dat ik niet leuk vind, is het erg dat ik dat gezegd heb? Vind het zonde van het geld van de gevers, want het is nog best duur ook.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Vind dat heel lastig, No. Heb daar vaak over nagedacht. Aan de ene kant wil je de gever niet krenken, maar als een duur cadeau achterin een kast belandt is dat natuurlijk vreselijk zonde.



Zag Bart net op tv!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal btw!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel gezegd. Ik kan het ws wel ruilen.



Loopt Bart nu niet in de buurt rond?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Zullen we gaan rond fietsen en heel hard "Bart" roepen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
We kunnen ook daar voor de deur gaan staan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het, denk ik, niet zo erg vinden als iemand mijn cadeau niet zo leuk vindt. Liever dat dan dat het in een hoek gegooid wordt.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Phil, you've got mail!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat spreken we af, No?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Geef me een uurtje, ben nl. niet thuis.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je dan?
I am surrounded by morons
Goedemorgen, ook zo lekker geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het oppassen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 19 november 2010 @ 20:06:

Ik ben aan het oppassen.O god, is dat verstandig?
I am surrounded by morons
Op kinderen, No? Leuk.



Ik lig uitgeteld op de bank. Heb een megapizza op, heb GTST opstaan en ben benieuwd naar TVOH. Hoe braaf.
Ik ga me afmelden en me wagen aan een real life



Daag lieverds!
Alle reacties Link kopieren
EM ik wou dat ik tot 10 uur vanmorgen had kunnen slapen. (Lees ik word oud, lag pas om half 4 in mn nest na het concert van Prince) Vanmorgen om 7 uur ging de wekker helaas weer.



Heb zin om net als Aub op de bank te gaan hangen... denk dat het er zo wel van gaat komen. Eerst even bankhangkleding aantrekken.
Veel plezier, LS!
Alle reacties Link kopieren
Helleu, even bijlezen.
Bye Love!
Hoop dat het leuk is geweest dan, Glitzz
Alle reacties Link kopieren
Oh dat was niet veel:

No, wat goed en eerlijk van jou wat betreft dat cadeau. Prima toch. En oppassen? Leuk? Hou je van kinderen of is het een 'moetje'

Aub, lekker op de bank, heb je je huis weer op orde? Ik ben ook onderweg naar de Voice. Benieuwd.

Glitterz, misschien stonden we wel naast elkaar gisteravond, gaaf was het he!?

Twis, thanks, mail back, maar wel op je 'oude' mail' foutje!

LS, fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Love!



Hoi Au, Glit en Phil!



Ik ga me zo ontzettend verlekkeren aan Bart. Gelukkig is die inhalige Naomii er niet.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Wie moeten er nog meer zingen straks?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, Phil, ik kijk alleen voor Bart
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven