December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Marloes; spannend joh, ik duim voor je dat de vrouw haar man heeft weten over te halen!

Flodder; ik hoop dat vriendin van je moeder iets voor jullie kan betekenen Dit is zo slopend voor jullie..

Kidon; Wat een gezellig lang stuk!! Ik vroeg trouwens af, waar jij precies in mijn woonplaats gewoond hebt, want ik zag nl ook een bekende van mij bij jouw hyvesvrienden staan!

Knor; ook al zo'n butnacht.. Die mouwen heb ik er ook alweer een tijdje aangeritst.

Nurse; al een beetje gewend aan je vent in huis Volgens mij is het wel heel goed voor jou dat hij er is, dan kan hij je buitensporige nesteldrang binnen de perken houden en Rox tillen als dat nodig is!

Oef; Zoo die lag lekker te tukken zeg! Hoelaat was hij dan wakker vanmorgen?

Nou met Nova gaat het qua koorts weer wat beter, maar ze is zo verdrietig vandaag. Ze wilt niks..

Ik ben bang dat er weer spruw aan zit te komen; tijdens haar fles begint ze ook ineens te huilen en het eten gaat ook nog helemaal niet. En ze is er toch al gevoelig voor door die afwijking in haar immuunsysteem, en door die abkuur zal het mij niet verbazen. Ze ligt nu in bed na heel veel gehuild te hebben, en Nova huilt nooit als we haar naar bed doen. Dus ze zit nog niet lekker in dr velletje

xx
O ja, nog even,

Patries; hoe is het met jullie?

xx
heb om 15.00 uur afspraak bij homeopaat.
oh goed flodder misschien kan die helpen.

Ik dacht net nog of het niet krampjes zijn? Dat gekreun komt me bekend voor nl. Brian had ook veel jeuk van eczeem daar ging hij ook van kreunen maar dat heeft Floortje toch niet?

Mette ja hij lag inderdaad lekker te tukken maar iedere keer als hij zoveel slaapt blijkt hij ziek te zijn. En jawel hoor, 2,5 uur geslapen. Mega-sjaggie en koorts. Ik hoop dat het gewoon zn tandjes zijn of zo. En dat ie zondag weer beter is.

Ach ik hoop niet dat Noofje nou weer spruw krijgt.
Oef; he balen, ik hoop en duim heeeeel hard dat het alleen tandjes zijn en dat hij zondag de birthdaybink uit kan hangen!!

Grappig dat je als moeder al vantevoren tekenen ziet als ze ziek worden. Brian dus het slapen, Nova gaat dan een dag van tevoren heel 'tam' spelen. Kan zich dan opeens uren vermaken in de box met maar 2 speeltjes ofzo, en eist geen aandacht op (zoals normaal ) en dan weet ik al hoe laat het is zeg maar.

Grappig dat je steeds beter je kind kunt 'lezen'.

Flodder ik hoop echt dat ze iets voor ons Floortje kunnen doen

xx
Hoi!

Roxanne ligt weer op 1 oor, mén wat doet ons meisje het toch goed!

Vandaag boodschappen weze doen met zn 3tjes daarna nog lekker t dorp in om een boterham te eten, ze is dan toch zo gezellig!

T slapen gaat ook goed, tussen 20:30 en 21:00 ligt ze dr in en slaapt tot een uur of 7:30, nu van de 7 dagen 2 keer geweest 's nachts voor de fles... niet verkeerd hè?!

*afkloppuuhhh!!!*

Met mij gaat het verder ook allemaal goed, heb alleen echt schrik dat de kleine niet uit zn eigen zou komen en ik naar t ziekenhuis oid moet.... wil zóóóó graag thuis bevallen....

Heb net in onze slaapkamer lamp een peer gedraaid van 150 watt, ja de vk zou maar eens iets niet kunnen zien

Ben dr al weer aan gewend dat M. ook thuis is... tis toch een nieuw/ander ritme vinden als je zo samen thuis bent... bijv: hij had 's ochtends de hond uitgelaten, tafel gedekt ect.

Euuhh, ja, wat doe ik dan in dat half uur dat ik dan 'over heb'?

Nou, dat weet ik inmiddels wel: lekker prullen op de badkamer en extra met ons meisje haffelen enzo.

Ik lees eens even terug, begin bovenaan deze pagina.

Floddertje:

Jeetje, das k*t! Dan heb je echt geen nacht, en idd het werkt natuurlijk ook niet lekker door op je relatie...

Wordt jullie zoontje trouwens niet wakker van zn zusje? lijkt me ook heel fijn (NOT!)... hopelijk weet de homeopaat raad...

Oef:

Ow, jullie ookal een onrustige nacht gehad? Was ie dan alleen wakker of ook huilen enzo?

Mette:

En als je nou een mega leuke tandenborstel gebruikt? Wij hebben ook zo'n roze, licht knipperende... erg grappig.. of zou jullie Noof daar anders over denken?

enne, dr is geen houden aan als mn nesteldrang op komt zetten, M. kan me dr dan ook niet van weerhouden om te poetsen/wassen of weet ik veel wat.. Pas zei hij ookal dat ie hoopte dat nadat de kleine geboren is het wel wat minder wordt want een schoon huis is hartstikke fijn maar het komt nu wel heel precies (te precies!) volgens hem

Fijn dat de koorts wat zakt van jullie moppie, wel lastig dat ze niets wilt... achgod, t zal toch niet weer spruw zijn?! dikke knuffel voor jullie!

Tinus:

fijn dat het een nacht goed is gegaan! dat geeft de burger weer moed denk ik of niet?!!

Storm:

Gek genoeg is Roxanne helemaal niet wakker geweest van de regen/ storm, terwijl het giga tekeer ging op dr raam....

Kidon:

Hey meid! leuk dat je je weer eens laat zien!

Wat lief dat Dylan ook danst bij alle melodietjes die hij hoort! hier ook zo'n fuif nummer!

8 tanden en een kies!? Roxanne ook!

Sinterklaas avond was wel gezellig geweest ondanks dat ik dr niet zo'n zin in had... Verder gaat het wel goed met mij/ ons... beetje ongeduldig, dat dan weer wel!

Ach, zag Dylan de Sint niet zo zitten nee? Tis ook eigenlijk maar een raar figuur als je je verplaatst in je kindje hè?

Marloes:

Agghhh ja das klote, een heel stuk typen en t dan kwijt zijn! ik kopieer me eigen ook gek als ik dr zo net als nu voor ga zitten!

Fijn dat jullie oakjes avond zo geslaagd was! haha! alles binnen 3 min uitgepakt....

Spannend hoe het af gaat lopen met jullie huis! hou ons op de hoogte!!

Gucci:

Hoiiii!!! alles goed?!

De rest:

Die ik vergeten ben oid, dikke knuf, kus of wat je dan ook zou willen

Hela! ik ben weer bij geloof ik hè?!

Owja, ik heb nog een GROEPVRAAG:

Wat doen jullie met nieuwjaar?

Vorig jaar zijn we thuisgebleven en zijn dr vrienden langsgekomen, die vrienden hebben nu sinds 24 augustus ook een kleine en nu hebben ze hun huis opengesteld voor de vriendengroep. T ziet dr naar uit dat iedereen dr heen gaat.

Mijn schoonouders blijven thuis, krijgen zelf wat volk over de vloer.

Tuurlijk moeten we even kijken hoe de baby is, wat voor kindje het is maar zoals we dr nu over denken willen we Roxanne naar mn schoonouders brengen, daar op bed leggen om een uur of 20:30 en dan met de baby naar onze vrienden toe en daar de baby op bed leggen en die weer later mee naar huis nemen.

Roxanne blijft dan bij mn schoonouders overnachten (we hebben dr nooit zo halverwege een nacht uit dr bed geplukt, en dat willen we dan ook niet doen, toen ze nog maar een paar weken was ging dit nog wel heel makkelijk dus hopen/ denken we dat dat bij de volgende kleine ook wel zal gaan)

Wat denken jullie dr van? is dit een goed iets?

Ik bedoel, zouden wij niet als ouders bij dr moeten zijn ivm evt. wakker worden van vuurwerk?

Zouden we dan zelf niet aan dr bedje moeten staan?

Kunnen we het wel maken om 1 januari wakker te worden zonder ons meisje in huis?

Weet niet hoor... graag jullie meningen!!

Nou, even een kleurtje toevoegen en dan posten.. moet nog een mail typen naar een vriendin, heb ik ook meldingsplicht bij
ja ik hoop ook dat hij zijn frisse fruitige en super-energieke zelf is zondag!

Inderdaad he, als je kind opeens zoo rustig is dan ga je de paracetamol bij wijze van spreken alvast maar weer opzoeken...

Hij had trouwens 39,7 net dus ik vraag me af of t tandjes zijn. Hij hangt nu uiterst verveeld in zn kinderstoel naar teletubbies te kijken maar ja verder wil hij niks.

Brian heeft zn eerste verjaardagskaart binnen! tnx Ainne! hij vond hem heeeeel mooi en is nu een kleinn beetje toegetakeld maar dat is wel geinig voor t plakboek...
hee nurse zat eropeens tussendoor.

zow 150 watt.. dat niet niks. Kijk je uit dat er niet opeens een 747 komt landen daar? hahha

Over oud en nieuw en Roxanne bij je schoonouders. Tja het ligt eraan hoe vertrouwd Roxanne daar is. als ze zou schrikken kunnen je schoonouders haar dan geruststellen? als dat zo is kan het prima volgens mij.

Tja en nieuwjaarsdag zonder Roxanne..mmm nou ja dan ga je die toch lekker vroeg halen? Met Brusje erbij ben je er toch op tijd uit.
Oh, nog even een toevoeging op mn groepvraag:

Waar we dan verblijven bij onze vrienden, dit is 5 min. rijden van mn schoonouders af, dus mocht het echt niet gaan zijn we zo bij dr...

Enne, ik was niet volledig met mn slaapkamerlampverhaal, dr zitten 2 peertjes in, eentje van 150 watt en eentje van 100 watt, beetje een bouwlamp idee nu... hihi...
Hey! en daar was Oef dr tussendoor! haha!

Bedankt voor je reactie! ik denk wel dat mn schoonouders dr zouden kunnen troosten... we hebben dr eigenlijk nooit echt ontroostbaar, mocht ze over dr toeren zijn 's nachts kun je dr altijd rustig krijgen met een fles desnoods....

Maar toch twijfel ik een beetje... maar je hebt gelijk, we kunnen dr vroeg gaan halen...

Misschien zelfs een lunch dr aan vast knopen als dank voor mn schoonouders...... hmmm nog niet zo gek!

en zoals je al las, mn lamp bestaat uit dr eentje van 100 en 150 watt.... hihihi... Kom maar op met die 747! :P
ja die lamp doet me opeens nog denken aan een tip

je hebt waarschijnlijk ook een zaklamp liggen? Wij hadden ook een hoofdlampje gekocht (paar euro bij de xenos of zo) dat is heel handig kan ze goed zien wat ze doet. Mijn vk toen vond het een superidee.
Krijg trouwens een heel sneu beeld van Brian al hangend in zn kinderstoel, verveeld kijkend naar die lijpe 'ohhh, oowww' teletubbies als een echte hangjongere

xx
haha ja hij begint nu ook wat vandalistische neigingen te krijgen. Het leuke kartonnen boekje is nu wel kapotgeramd.

Teletubbies: het lammetje was heel verdrietig...

Brian hahahaha

mmmmm paracetamol begint te werken
Jep! Zaklamp staat ookal klaar mét extra batterijen! Stond destijds toen ook op een lijst die ik had gevonden op t net... ja, de stroom kan natuurlijk uitvallen hè en dan heb je aan zo'n hoofdlampje oid ook niet veel.... dus check! staat klaar!
quote:Oef schreef op 07 december 2007 @ 14:54:

haha ja hij begint nu ook wat vandalistische neigingen te krijgen. Het leuke kartonnen boekje is nu wel kapotgeramd.

Teletubbies: het lammetje was heel verdrietig...

Brian hahahaha

mmmmm paracetamol begint te werken

Hahaha! Is ie dus in een beetje een evil bui

Ik ga een mok warme chocomel maken,

Succes dr mee!
Nurse: Vorig jaar hadden wij Manuel ook meegenomen met oud & nieuw (eerst langs de huisartsenpost, ventje was toen zooo verkouden!) en hij heeft in zijn kinderwagenbak de hele avond liggen pitten. Ook door het vuurwerk heen. Ik denk alleen dat we dit jaar maar (saaaaai) thuisblijven, want ik wil hem in ieder geval 's nachts niet wakker maken. Hopelijk gebeurt het ook niet door het vuurwerk. Als Manuel wakker wordt kan hij echt tekeer gaan, dus uit logeren sturen doen we hem (en opa en oma) maar niet aan.

Oef: Dat is sneu zeg, ziek op zijn verjaardagsfeestje!! Goed om te horen dat hij weer praatjes krijgt. Zegt hij eigenlijk ook 'ohoh'. Manu wel. De hele dag... Laatst in de supermarkt waren er twee van die giechelende tienermeisjes die hem Teletubbie noemden...

Marloes: Zo zou ff gaaf zijn als je huis nu al wordt verkocht!!!
Jaaa, die 150watt is ook heel handig voor de belichting van de webcam, kunnen we het allemaal goed zien

Oef; hahaha, wat een heerlijk kereltje is het toch!

Ik ga Noof naar bed werpen,

xx
haha ja die webcam blijven spontaan de weeen weg denk ik haha

Tinus wat leuk dat manu ohoh zegt. Brian kletst de hele dag normaal gesproken maar niks verstaanbaars. Nou ja hij zegd BA = bal (denken wij dan he?) en wijst overal naar en zegt oh (en wij jaaaaa lamp, jaaa poes, jaaa whatever). Ik heb echt een heel leuk boek over spraakontwikkeling gekregen. Heel grappig om te lezen dat de ontwikkeling bij Brian precies t boek volgt.

Marloes volgens mij is t dan verkocht hoor, als die vrouw het wil en die man het andere.. ik hoop t voor je.

Het kleine vandalistje ligt weer op bed, weer ingestort. Shit ik baal altijd zo dat die paracetamol zo kort werkt. 2 uurtjes maar en dan nog 4 uur wachten tot de volgende mag..
ik verveel me trouwens dood met een ziek kind...is wel te merken aan t aantal berichtjes hier he?
oh en nog een zinloos berichtje.

Weetje wat Peet en ik Brian voor zn verjaardag geven? 2 rookvrije ouders!

Jaa we gaan nou echt stoppen en ik ben nu gemotiveerd!
Oef: Wat STOER dat je weer gaat stoppen!! Ik steun je hoor! Goooo OEF!!

Hmm jammer dat het weer even over is met de paracetamol... Geef je hem er weer in voor je hem vanavond in bed kiept? Nu maar hopen dat ie vannacht een beetje wil slapen! Of slaapt hij juist heel goed als hij ziek is? Ik durf het bijna niet hardop te typen (huh) maar Manu heeft echt nog NOOIT koorts gehad!! Zelfs niet na een prikje. Wel de nodige verkoudheden en laatst diarree, maar verder is hij nooit echt ziek gelukkig... Ben benieuwd wanneer hij aan de beurt is.

Ja Manu zegt heel de dag 'oh oh' en dan vooral als hij iets expres per ongeluk op de grond 'laat vallen'. Hij zegt ook heel vaak: 'oooh' met zijn mond echt in de vorm van een rondje, heel overdreven maar zooo schattig!

Het zoontje van mijn vriendin zegt echt nog steeds geen woord en die is al anderhalf. Zo zie je maar wat een verschil weer... En gisteren mijn neefje, haha! Die kletst de ene keer lulkoek en dan ineens komt er weer iets verstaanbaars uit, zoals OK! Zo grappig!
Ik verveel me ook, Noof ligt er weer in, maar heb geeeeeen zin om iets in het huis te doen

Oef; goed hoor! Ben je nu al gestopt of doe je dat na jullie verjaardag zondag?

Tinus; Nog drie kwartier en dan... WEEKEND!!

xx
O ja, Oef wat is de titel van dat boek? Lijkt mij ook leuk!
Haha Mette... ik verveel me dus ook... inderdaad nog 3 kwartier en ik heb geen zin om nog aan een nieuwe klus te beginnen. Hmmm, eens bedenken of ik nog iets nuttigs kan doen hier.
Ik heb trouwens de laatste weken een heel naar hoestje. Zei mijn collega daarnet ineens: heb jij geen kinkhoest?!! HUH!! Dat maakt de hypochonder in mij wakker natuurlijk. En Manu hoest ook al twee weken. Nou, hij is ingeënt dus het zal wel meevallen denk ik. (en ik ook natuurlijk, 30 jr geleden) Leuk dat soort opmerkingen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven