Entertainment alle pijlers

Maarten van Rossem

19-11-2010 17:54 63 berichten
Omdat ik 'm hilarisch vind en

Omdat hij mopperen tot een kunst heeft verheven

Omdat ik altijd even een klein sprongetje wil maken als ik zie dat hij te gast is in -het de laatste tijd zo ingekakte- DWDD

Maarten, jij verdient je eigen topic, heerlijke ouwe brombeer van me

Alle reacties Link kopieren
En in die aflevering van DWDD voelde broer Van Rossem zich zo thuis dat hij een shagje ging rollen en 'm ter plekke wilde opsteken.
Heerlijke man vind ik hem. (nou ja niet qua uiterlijk hoor )
Ah know`t, tha shunt
quote:DeKenau schreef op 19 november 2010 @ 17:54:

Omdat ik altijd even een klein sprongetje wil maken als ik zie dat hij te gast is in -het de laatste tijd zo ingekakte- DWDD

[afbeelding]Aaah, wat een scheetige foto van die oude brompot...
quote:DeKenau schreef op 19 november 2010 @ 18:00:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=ik9Ayd71gmM

deze?Ja, fantastisch!

Dit was een stukje onvervalste van Rossem materiaal, ik mis zus Sis nog. Wat heb ik gelachen toen ik dit in DWDD zag.

Ik ben een groot van Rossem fan! Laat die man gewoon iedere week opdraven in DWDD, desnoods een realitysoap die om de van Rossempjes draait.
Ben laatst aanwezig geweest bij een lezing van hem. Hilarisch, vreselijk moeten lachen, maar ik was ook onder de indruk van zijn kennis.
Leuke man ja.

Alleen zo jammer dat hij niet van douchen houdt en maar 1x in de 8 dagen een douche neemt.

Maar goed, dat is feitelijk alleen jammer voor zijn vrouw.

Alhoewel ik rechts ben en ik zijn meningen niet deel,vind ik het wel leuk als hij op de TV zijn zegje doet.

Ik zou wel graag zien,dat hij wat vaker in discussie gaat met politiek-anders-denkenden.
heben jullie een tijd geleden dat interview van hem in Linda. gelezen? dat was ook goed zeg!
Eigenlijk vind ik dat maarten Spanje ook een topic verdient. Wat is die gast grappig zeg!
Hebben jullie ook die kleine docu over hem gezien? Ik weet niet meer hoe die heet en kan hem zo snel niet vinden, maar dat was een erg leuke aflevering!
quote:Christiane04 schreef op 19 november 2010 @ 19:57:

Leuke man ja.

Alleen zo jammer dat hij niet van douchen houdt en maar 1x in de 8 dagen een douche neemt.

Maar goed, dat is feitelijk alleen jammer voor zijn vrouw.

Ik hoor hem de laatste zin meteen zeggen
Ik zie hem niet vaak op tv maar als ik hem zie vind ik hem wel leuk en droge humor. Ja wel een leuke kerel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Klontje schreef op 19 november 2010 @ 20:36:

Hebben jullie ook die kleine docu over hem gezien? Ik weet niet meer hoe die heet en kan hem zo snel niet vinden, maar dat was een erg leuke aflevering!Nee! maar die wil ik zien!
quote:quattro35 schreef op 19 november 2010 @ 18:06:

Ik vind hem een erg slecht commentator wat de USA aangaat. Hij laat zijn eigen mening en voorkeur veel teveel meespelen in zijn verklaringen/uitleg over wat er gebeurt in dat land. Daarom wordt hij ook zo vaak verrast door bijvoorbeeld Amerikaanse verkiezingsuitslagen. Hij begrijpt het land niet, hij kan zich niet verplaatsen in hoe veel "normale" Amerikanen denken.

Hij doet mijns inziens (wat dat betreft) zijn werk niet goed.

Charles Groenhuizen vind ik een oneindig veel betere commentator wat Amerikaanse aangelegenheden betreft.Hier ben ik het mee eens.
Hij lijkt me een geweldige Sinterklaas eigenlijk.

Nog beter dan Opstelten.
@Quattro35

Maarten is een commentator wat betreft de VS geen verslaggever. Als iemand commentaar geeft op iets, zit daar automatisch een mening in verwerkt. Verslaggeving dient zo objectief mogelijk te gebeuren (heb journalistiek gestudeerd). Kan natuurlijk wel dat je vindt dat hij ontwikkelingen in de VS verkeerd inschat.

Maar Maarten....helemaal geweldig die man. Lag helemaal blauw van het lachen afgelopen week bij DWDD. Wat is die man grappig en inderdaad, hij heeft mopperen tot een kunstvorm verheven, geweldig!
Typisch een man die ik graag als schoonvader zou willen hebben.
Helemaal eens met DeKenau!!

Ben ook dol op Maarten...
Maarten is idd geweldig! Ben ook benieuwd naar Sis.

Vond wel dat MvN behoorlijk denigrerend deed in het filmpje van de 2 broers.
quote:DeKenau schreef op 19 november 2010 @ 17:54:

[afbeelding]

Briljant, ik hoor 'm al mopperen omdat hij zijn eigen topic op Viva heeft

Ik vind 'm geweldig. Die uitzending met zijn broer bij DWDD, hilarisch.
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 november 2010 @ 18:27:

Ik vind Maarten van Rossem juist een omhooggevallen hautain mens.Geweldig toch?
quote:2Italy2 schreef op 19 november 2010 @ 18:53:

Hetzelfde type; Boudewijn Büch. Ik mis hem en vooral zijn programma's over de geschiedenis nog steeds. Ik ben een groot Boudewijn-fan.
quote:DeKenau schreef op 19 november 2010 @ 23:17:

[...]

Nee! maar die wil ik zien!Gevonden! Dit is h'm: link
Hier nog een enorme Maarten van Rossem-fan.

Rossem met een "e" is de enige echte spelling.

Ik heb drie boeken van hem. Hilarisch.

Jammer dat ik hem gemist heb bij DWDD. Uitzending gemist dan maar.

Hautain: helemaal niet ! Hij weet juist met één rake opmerking de als waarheid verkondigde wilde theorieen van mannen die zichzelf heel serieus nemen, zoals Ferry Mingele, onderuit te halen.

Niemand die de toestand in de wereld zó goed kan relativeren als Maarten: na 9/11 stond heel Nederland op de kop. Begrijpelijk, maar je kunt het ook overdrijven. Tunnels bewaakt, veel burgers durfden geen winkelcentrum of openbaar gebouw meer in. Journalisten vielen over elkaar heen met suggesties als: "ja maar, als ......en als dan dat ook......, dan zóu NL ook aangevallen kunnen worden". Eén rake opmerking van Maarten zette de hysterische journalisten te kakken: "denkt u nu werkelijk dat Bin Laden ook maar enig strategisch belang hecht aan de Afsluitdijk". Briljant !

Wisten jullie dat hij zijn eigen glossy heeft: Maarten!.

Tweemaandelijks. 26 november komt de nieuwe editie uit.

Interessante interviews, scherpe columns, boekbesprekingen en iedere keer mopperen Maarten, Vincent en Sis over een actueel onderwerp.
Maarten is geweldig! Ik heb nog een aantal vakken/colleges van hem gevolgd. Hij komt over als een zeurpiet maar het is echt een hele aardige vent!

Gaat er iemand nog 6 december naar zijn eindejaarsconference in Paradiso?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven