lootjes surprise

20-11-2010 08:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb met lootjes trekken mijn moeder getrokken en ik weet echt niet wat voor surprise ik moet maken, het is een hele lieve moeder en ze wil gewoon leuke dingen(kadootjes) ik ben 24 jaar dus wel iets volwassens in iedergeval
En wij zouden het wel moeten weten?
tips bijv? weet ook niet wat ik moet kopen. koop meestal parfum of douche spullen maar wil eens wat anders dan alleen dat
- Sjaal

-Pyama

-Beautycase

- Nieuwe tas
pyama draagt ze nooit. in de winkel zal ik wat vinden maar wat voor surpise?
Wat is nou je vraag, wat voor cadeautjes je moet kopen, of wat surprise je moet maken? (overigens is voor de laatste vraag een Centraal Sinterklaas Surprise Topic, magnifiek idee )
Trouwens, maak gewoon verlanglijstjes. Dan weet je tenminste wat je voor iemand moet kopen, en weet je ook zeker dat diegene er blij mee is.

Maar goed, als je belooft dat jullie dat volgend jaar wél doen, wil ik nu wel wat cadeausuggesties doen... voor een lieve moeder dus...

- theedoos gevuld met thee

- badhanddoek

- ochtendjas

- make up tasje

- setje met douchespul en bodylotion van Kneip of Therme

- leuke sjaal

- sieraden

- kookboek

- leesboek

- tuingereedschap

- bloembollen

- vogelhuisje evt. met vogelvoer

- bloemenvaas of bloempot

- fotolijst met foto van jullie samen

- haar favoriete foto op canvas

Zoiets?!?!
je kent je moeder denk (en mag ik hopen) beter als wij dus heeft ze hobbys ofzo...als ze van breien houdt dan maak je een reuze brei naald ofzo ...zo moeilijk kan het niet zijn toch :-) succes
Hmm gewoon leuke dingen is natuurlijk wel heel breed. Heeft ze hobby's, welk budget, wat vind jij iets volwassens enz enz... Heeft ze afgelopen jaar gekke of bijzondere dingen gedaan, is er iets waar je haar een beetje mee kunt pesten in een surprise?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Vib?
Een surprise is iets persoonlijks, dus het heeft geen enkele zin om dat op een forum te vragen! Sluit me helemaal aan bij milobiyu.
bedankt voor de tips. misschien kan ik er wel iets mee
Geef je douchegel dan maak je als surprise een beautycase, geef je een kookboek dan maak je een enorme pan, geef je een koffie of theepakket dan maak je een keukentje...... Zoiets??
Er zijn heel veel sites te vinden met surprise-ideeën. En anders maak je toch een stoomboot ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven