Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Wat is er toch een hoop speelgoed , zelfs voor babies. Was zo overrompeld dat ik een simpele gekleurde stoffen bal heb gekocht : van pippel en woes ( ofzo )

ben wel benieuwd wat jullie hebben / kopen en wat favorieten zijn. Ha handig ! Jullie hebben ook nog peuters. M heefr al dat v tech en ander kleurig plastic en geluidseffecten spul nooit gehad. Maar het is ook dat als ik door de bomen het bos niet zie ik gewoon niet koop. Als ik daarintegen een leuke tip krijg sta ik best open.

Maxi cosi hangers, box slingers, speelkleden, nijntje dingen.... Er is gewoon zoveel.
Wat grappig Viool, A heeft die Woezel en Pip bal ook en die is redelijk favoriet! Net als de w en p maxicosi slinger. Ik vind w en p niet heeel leuk maar het valt wel in de smaak bij dame .

Ik heb nu een ketting van Dushi, die doe je als moeder om en kan baby mee spelen. Handig voor op schoot. Wel duur.
W&p nou het kan erger heb ik gezien

ik denk dat ootje er net nog niet in geinteresserd is

helaas heb ik wat mooi baby speelgoed dus in verhuisdozen liggen net als trip trap spullen en zo meer.

Ik heb een foto voor a meisje op hyves

hm man net aan telefoon, vriendin van man was langsgeweest op garage en iedereen had het meteen heel de dag over haar( heel sexy strakke blonde sportschool dame met hoge hakken en navelteuitjes ) en wat ze wel allemaal wilden en man zegt nou ik doe zoveel met haar

samen maar zo heb ik nog niet gekeken

nouja voel ik me toch jaloers - volgens mij kom ik aandacht tekort

ik was trouwens 69 kilo. Dus bijna weer 65.

En dat is + mijn bv maten. Volgens mij best netjes
Zeg als ik nou een werkstuk zie waaraan ik misschien 1 hoofdstuk goed vind en de rest slecht dan mag ik toch wel zeggen ik vind dit echt slecht ??

Taalfouten en copy paste ( halve websites) en ook lay out van lik me vestje

auw !!! Doet pijn aan mijn ogen
echoooooooooooooooooooooooooo

man slaapt.... kinderen voorgelezen en met zn drieen in elk geval IN de slaapkamer. Schoenen gezet... maar ik hoor ze nog kleppen kleppen kleppen. Lekker handig als ik zelf wil slapen en die man van mij die ligt al lekker onder zeil.

Ootje sliep ook laat maar goed, vrijdagavond, dus ik ben daarna maar gewoon nog gaan voorlezen. Zo gezellig. Jammer dat dat niet zo lukt de laatste tijd maarja ik koester de momenten en ik heb ze lang genoeg voorgelezen..

Voor de jongens heb ik: AVI boekje over de sint, Suske en Wiske de nieuwste, Donald Duck pocket en voor mn man Suske en Wiske de een na nieuwste, voor Ootje de Woezel Pip bal.

Voor volgende week mochten ze voor elkaar 1 groter sintkado uitzoeken ( de twee oudsten) en verder doe ik zelf dit jaar denk ik niet aan sint, tenzij mn neven en nichten toch deze richting uit komen.

In elk geval mochten ze twee keer schoen zetten.

Nu kopje thee..... oor aan de deur... en dan hopelijk zwarte piet spelen en daarna mn bed in... Niet handig dat ik ze de schoen boven liet zetten. Maar beneden was ik bang dat ze ootje wakker zouden zingen
Leuke sintdingen viool! En natuurlijk zeg je iets van een slechte kwaliteit werkstuk, opbouwende kritiek kunnen ze van leren toch? Het heeft ook geen zin als je iets dat overduidelijk slecht is gaat staan bejubelen, of erger nog onverschillig bent.

Was RW gister jarig?? Had ik niet door, maar dan bij deze alsnog gefeliciteerd

Hier is sint nu in het dorp, jongens zijn erheen met vriend, ik ben thuis met slapende Lmeisje. Wel eerst hardgelopen vanmorgen, zo heerlijk is dat, de stille ochtendlucht in het bos.
Amalia, hoe is het met je ragout?

Ik heb een rare baby hoor. Vannacht was ze weer wakker, tussen 3 en 4 ergens, kwatiertje ofzo, toen even in slaap gevallen en weer een half uurtje. Snuiven, rommelen, snotteren, brabbelen, aan de dekens prutsen, enz. Gisterenacht had ik haar gevoed, vannacht niet en werd ze ook pas weer om half 8 wakker. Dus blijkbaar toch geen voeding nodig dan? Maar waarom is ze dan wakker, zo lang achter elkaar ook? Ze huilt dan niet trouwens, of nauwelijks, misschien 1 of 2 x klein kreetje en dan pakt ze haar sabbelvingers. Wat is dit toch?

Vanavond swingen
Veel plezier sardegna ! Swing ze in je mooie pak.

Ootje ligt snacht ook weleens wakker. M wilde dan meteen opgepakt en actie ! dus l en ootje doen het goed.

Ootje sliep weer door!

Ik heb geen ervaring met ragout. Vind het al wat dat je het zelfmaakt. Is het nou voor verjaardag? Ben je schorpioen ? Rw ook.

De kadootjes waren precies leuk! Man zat om 8 uur al te lezen en de rest was blij.

O haar bal is een succes.
Sardegna ik denk dat l meisje inderdaad geen nachtvoeding hoeft ( anders zou ze hard huilen toch ?? ) ik denk dat als ik ootje zo hoor brabbelen ik ook niks zou doen.
Ik weet het niet viool, lmeisje huilt eigenlijk nooit hard om een voeding, ook niet overdag, of als ze 's ochtends om half 8 wakker wordt (en dan heeft ze vaak de hele nacht niks op). Meestal gaat ze onrustig op mijn schouder/hand sabbelen als ze overdag trek heeft. Vaak ga ik haar na een uur of 4 maar gewoon voeden, ze is dan soms wel wat jengelig, maar niet als ik haar oppak (alleen bij neerleggen). Dus dat lijkt op 's nachts, in zekere zin, beetje pruttelen, af en toe een jengeltje. Ik lig zomaar anderhalf 2 uur wakker door dat onrustige gedoe van haar, en dan denk ik: even 10 min voeden als ze wakker wordt en dan verder slapen levert mij meer nachtrust op. Aan de andere kant, ze ontwent zo wel op een rustige-niet huilende- manier de nachtvoeding af. wat een onzekere twijfelkont ben ik eigenlijk, als ik m'n eigen verhaaltje lees zo
Goed dat de kadootjes een succes waren! Met suske en wiske of donald duck zou ik vriend (en grote L) ook blij maken, ha ha.

Jongens en meisje mogen vanavond schoenen en slofje zetten.

Ik heb me gisteravond trouwens ook aan 3 tegelijk in bad gewaagd (vriend is er op vrijdagavond nooit, werk en sport). Was erg leuk, alledrie de grootste lol.
Gezellig !!
Ragout... ik weet het nog niet. De gehaktballetjes brandde net ook al aan

Ik ben volgende week jarig, boogschutter dus.

Gister uit eten geweest met vriendin, gezellig!! Volgens mij heb ik aan een stuk zitten kletsen, eindelijk weer eens een uitje

A huilt ook nooit om eten. Vanmorgen 9.15 gevoed, zij weer naar bed, kwart voor 12 wakker ik dacht mooi op tijd voor zwemmen. Wij naar zwemmen, kwart voor 2 terug. Ze was een beetje pieperig, rode wangen dus moe. Ik wil haar in bed leggen en bedenk me opeens dat ze vanaf 9.15 niet meer heeft gedronken

Maar daar vraagt ze dus ook niet om!

Nou had ze om 3 en 6 uur ook gehad dus op zich had ze wel een voorraadje maar toch...

A is dus weer onrustig 's nachts. Geen peil op te trekken. Voor 3 uur voed ik niet over het algemeen, daarna wel want dan is de kans dat ze 's ochtends langer slaapt aanwezig.

Ach, ik kies eigenlijk voor het makkelijkste. Voeden is soms sneller, ligt een beetje aan haar huiltje. Kleine geluidjes = afwachten, brullen is pakken Bv is ook als troost toch?

Hier ook weer gevulde schoenen vanmorgen. Ik heb al 2x mens erger je niet gespeeld en een knikkerbaan in elkaar gezet En A heeft een bijtring. Ligt in de koelkast zag ik net, ik was m al kwijt ha ha. Zal oudste wel gedaan hebben.
En om half 6 (!) komt Sint hier aan dus daar gaan we heen. Liep vanmorgen met zwemmen ook al tegen hem op in buurtdorp dus L heeft dubbel geluk.
Een koele bijtring = logisch. Haha

Mn man legt ook graag een biertje koud.

Ik kom net een leuke kennis tegen, leuke meid is dat toch. Ze is zwanger! Volgende week ga ik met Ootje langs haar.

Jammer van je gehakrballen Amalia !
Waarom zijn mannen zo lomp, of de mijne ??

Opmerkingen over " nou als we scheiden .." of " ik kan lekkerder koken " ( okee leuk, maar kook jij dan voortaan dan zegt hij: ja ga jij dan mijn geld verdienen grrrr) en gister smst hij " ik ben met ... Naar de kroeg "( dat vrouwtje waar ik het over had ) hij loopt mij dan te pesten of te testen ofzo. Hii zei ook wel van ga je me inruilen ? Of : vind je me nog leuk ?

En ik had gister natuurlijk mn hakken en korte rokje uit de kast gehaald ( ja zo ben ik dan ook haha) en mn man : wat zie je er leuk uit

zeg!

Maar ik ga er toch wat van zeggen. Soms lijken we weleens concurrentie! Zo dom.

Tijd voor weekend weg
Volgens mij vind ie me juist leuk en weet hij het nieeeeet te brengen

( voorgeschiedenis: bij jongste zijn hij en ex binnen eerste maanden uitelkaar gegaan en vaak vraagt hij van vind je me nog leuk ??)

we kijken ushi en loesie, dat is maf
Ik snap het niet: welke man vindt een vrouw met een naveltruitje nou aantrekkelijk?? Dat is zo triest. Wie draagt zoiets?

Net intocht gedaan, in het donker, jongens pietenmutsen op en wat grijze en bruine oogschaduw op de snoetjes als roet. Schattig!! ik smolt helemaal . A op m'n buik in de BB, deed het harstikke goed. Even mopperen, maar toen ik haar wat hoger hield en ze alles kon zien vipond ze het weer goed .

En de jongens gingen uit hun dak
Amalia randstad! Neuspiercing & tatoo & naveltruitje.

Maar goed... Niet ten nadele van deze meid.. T is een lief mens. en haar " staat" het zelfs op 40ste nog zover je inderdaad zoiets kan hebben.

leuk Amalia de intocht. Lief dat A wilde meekijken. Pienter grietje ook. Hoop jij ook zo

dat ze later navelrtuitjes dragen ?! Dat zijn van die dingen, bijv wie had gedacht dat mn kinderen " marok " zouden praten ? Omdat dat hip is !?

Oja over dat nadoen, nou man gaat steeds meer dingen " samen met de jongens " krijgen.

Samen A team kijken, samen mannen onder elkaar en soms gaat hij MEE doen. Nou...nou..

Hopelijk pakken O en ik ze nog eens terug door het huis roze te verven ver van de scheetcultuur of.... Zou ze ook ??!! nou dan wordt ik gek hoor. Mn beste vriendin is ook zo'n boer. Ze ziet er lief uit maar is een bouwvakker.

En gaan A en de jongens hun schoen zetten ?

Wat krijgen ze er in ?

Ik wil leuke kleding maar wat voor ? Wat is nou een leuke aanschaf ? Amalia -Heb jij dat vestje nog te pakken gekregen ? Of wachten op

uitverkoop?

En Sardegna boogie boogie !

Blame it on the boogie.. Sunshine .. Moonlight...

oja ik waarschuw jullie you tube !

Over paar jaar nog erger.... En ze kijken massaal.. Op school.. Op visite als jij met de moedertjes bijpraat.. Zitten ze boven op een pc. Dus geniet nog even van een you tube vrij bestaan ( als je er zelf niet mee bezig bent )

jullie raden het al... Tussen de middag bij een vriendje spelen betekent doorgaans nieuwe filmpjes spotten.
Hallo allemaal,

Na een paar drukke dagen eindelijk jullie weer eens kunnen vinden. De dagen vliegen hier voorbij, en het word alleen nog maar drukker met sinterklaas, 4 verjaardagen en nog niet gewend zijn aan het nieuwe dagritme met school. Gelukkig gaat mijn meisje met heel veel plezier heen.

Sardegna hoe was je disco avond? Lekker aan het swingen geweest. Heerlijk hoor!

Ik las dat RW jarig was geweest. Een beetje laat, maar niet minder gemeend... nog van harte gefelicteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met je gezin.

Amalia, ik heb het vast gemist, maar ben je voor een speciale gelegenheid zo aan het kokkerellen? Of is dat alvast voor je verjaardag, want jij bent ook deze dagen jarig toch?

Gelukkig Viool, hier nog geen comp en you tube! Maar als ik eraan denk, dat dat straks allemaal gaat komen, dan vind ik dat nog niet zo leuk. Mijn oudste wordt komend weekend 4, en de ouders van mijn man wilden haar een comp van Hello Kitty geven. Daar hebben we (althans mijn man) nog maar even snel een stokje voor gestoken. Vinden we nu nog niet nodig, of zijn we dan erg ouderwets?

Donderdag is er besloten dat ik gewoon door mag gaan met de gesprekken in het ziekenhuis met de psychiatrisch verpleegkundige. Ben daar erg blij mee, want ik kijk erg uit naar de gespekken.
Uma ik heb even teruggelezen, maar ik zie dat jouw laatste bericht van 16 november was. Nou is dat helemaal niet erg, maar je berichtje was toen niet zo positief, je voelde je kut, om zo maar te zeggen. Hoe gaat het nu met je? Of moeten we ons zorgen maken dat het niet goed gaat?

Rikst ik las ook dat vorige week jouw mini alweer 3 weken was. Wauw wat gaat de tijd snel zeg. Gaat het goed met het minimensje?

Tieger hoe bevalt de nieuwe auto? Wat grappig te lezen hoe je indeling op de achterbank was. Realiseerde me ineens dat dat bij ons straks natuurlijk ook anders wordt. Ik heb me er verder nog niet in verdiept, maar zal dat in de kerstvakantie eens gaan doen. Of lieve gezegd, dat moet man dan even doen. Ik rij zelf toch geen auto.

Pinkel hoe is het bij jou? Ook erg druk zeker? Hoop snel weer wat van je te lezen.

En idd Amalia, van Aapje hebben we ook al een poosjej niets gehoord. Of is ze op hyves geweest? Ben daar zelf al een poosje niet geweest, vergeet ik steeds.

Mijn oudste had afgelopen vrijdag haar eerste weeksluiting op school. En ja hoor, mientje jank kon haar tranen weer niet ophouden. Ik sta momenteel echt iedere dag wel een x de zakdoeken te trekken ivm hoog oplopende emoties. Ook gisteren bij de sinterklaasintocht weer. Vrees het ergste voor de verjaardag van grote bengel, voor de verjaardag van die goedheiligman en voor de kerstdagen. Ben sowieso altijd een beetje emotioneel in december, maar nu dus nog erger!
Hoi bengel, fijn dat je je goed voelt bij de gesprekken. Hoe gaat het in/met je buik? Wennen, maar leuk ook toch, dat oudste naar school gaat.

Disco avond was super, we hebben goed staan swingen. Vriend is zelfs uit z'n broek gescheurd op de dansvloer, ha ha. Geen discopak uiteindelijk, wel kek glimbloesje met wappermouwen en ruches en wijde pijpenbroek met glimmers die ik al jaren in de kast had liggen.

Wat is het stil hier...

Meisje is ontregeld vandaag, ligt nu eindelijk eens even lekker in haar bedje te slapen. Ze werd helemaal chagrijnig van zichzelf, de lieverd.

En hele rare poep weer vandaag, groen met stukjes ?? nog geen tandje te bekennen hoor, maar aan die luiers en wangen (knalrood) te zien zou je het gaan denken
Haha goeie dat je vriend uit zijn broek scheurde. Heb je dat op beeld staan?

Ach misschien zijn de tandjes idd onderweg. Zielig is dat toch weer, als ze zichzelf zo in de weg liggen. Lekker vertroetelen dan maar hè!
Nee dat staat niet op beeld, hij was de fotograaf. Sfeerimpressie kiekje op hyves gedaan.
Oh ga ik kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven