3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 17:27
zaterdag 20 november 2010 om 17:30
Ik kan me ook voorstellen dat een heel weekend met 2 nachten voor sommigen te veel is, zowel qua tijd als financieel.
Op 'vakantieveilingen' kun je soms ook voor weinig een groot huis scoren, maar dat is redelijk op korte termijn en het moet dan net maar in een omgeving zijn die ons uit komt.
Op 'vakantieveilingen' kun je soms ook voor weinig een groot huis scoren, maar dat is redelijk op korte termijn en het moet dan net maar in een omgeving zijn die ons uit komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 november 2010 om 17:55
Heel veel meetplezier lieve maisjes!
Ik vind de februari meet met de paddenstoel wel een heel leuk idee! Ik denk zelf dat dat beter te realiseren is dan een huisje. Want hoe zijn de kosten te verdelen als de helft wel- en de helft niet blijft slapen bijvoorbeeld?
En als we dan aan het einde van de ochtend al afspreken hebben we heel de dag de tijd (en de avond) zodat het geen gehaast hoeft te worden.
Oh... en Vin... wij kunnen dan natuurlijk samen rijden, en eventueel onderweg nog 2 mensen oppikken.
zaterdag 20 november 2010 om 18:49
quote:Bianca40 schreef op 20 november 2010 @ 17:55:
Heel veel meetplezier lieve maisjes!
Ik vind de februari meet met de paddenstoel wel een heel leuk idee! Ik denk zelf dat dat beter te realiseren is dan een huisje. Want hoe zijn de kosten te verdelen als de helft wel- en de helft niet blijft slapen bijvoorbeeld?
En als we dan aan het einde van de ochtend al afspreken hebben we heel de dag de tijd (en de avond) zodat het geen gehaast hoeft te worden.
Oh... en Vin... wij kunnen dan natuurlijk samen rijden, en eventueel onderweg nog 2 mensen oppikken.Iets ferrie simpel, de mensen die 2 dagen willen blijven betalen daarvoor, en de rest niet, die mogen langskomen, en betalen onze wijn als we uit eten gaan
Heel veel meetplezier lieve maisjes!
Ik vind de februari meet met de paddenstoel wel een heel leuk idee! Ik denk zelf dat dat beter te realiseren is dan een huisje. Want hoe zijn de kosten te verdelen als de helft wel- en de helft niet blijft slapen bijvoorbeeld?
En als we dan aan het einde van de ochtend al afspreken hebben we heel de dag de tijd (en de avond) zodat het geen gehaast hoeft te worden.
Oh... en Vin... wij kunnen dan natuurlijk samen rijden, en eventueel onderweg nog 2 mensen oppikken.Iets ferrie simpel, de mensen die 2 dagen willen blijven betalen daarvoor, en de rest niet, die mogen langskomen, en betalen onze wijn als we uit eten gaan
zaterdag 20 november 2010 om 18:51