NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:noa schreef op 20 november 2010 @ 17:04:

Ben ook weer thuis. Twis heeft meegeholpen bij het uitzoeken van haarverf. Misschien een beetje te rood.Ehhhh, rood?
Hoi EM en Naoom!
Rood? Hm, ben benieuwd Noa.

Ik ben niet van plek veranderd, maar mijn blik wijkt nauwelijks af van mijn album-in-spe. Beetje veel werk.
Hoi hoi, gezellig gehad Twis en Noa?

Ik heb mijn halve dag verslapen

Phil, sterkte met je plan! Iets hebben om naar toe te werken is al heel erg prettig. Schrijf ze!
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 17:45:

Ik heb mijn halve dag verslapen

Duh!

quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 17:40:

Rood? Hm, ben benieuwd Noa.

Ik ben niet van plek veranderd, maar mijn blik wijkt nauwelijks af van mijn album-in-spe. Beetje veel werk.Ik vind het echt zo'n goed idee van je vriendin. Mooie verwerkings/bezigheidstherapie!
Ja, ik ben haar ook echt dankbaar. Blijkbaar kon ik er niet zelf op komen

Maare, ik loop vast. Ben net veel kwijtgeraakt, want als ik dan opsla zegt het programma (kruidvat) dat het niet kan vanwege schrijfrechten of er staat nog iets open. Nou, da's toch raar? Hoezo schrijfrechten? Mag je die albums dus niet vullen met pagina's tekst en andere pagina's weer foto's? Weet iemand dat?
Ik ben niet zo heel bekend daarmee, maar schrijfrechten lijkt me niet voor de hand liggend, tenzij het je eerste keer is dat je met een album werkt.

Als er echt niets open staat, dan uitloggen/afsluiten en opnieuw proberen.
* komt even zwaaien *

Meld me morgen weer.....even heel druk (met o.a leuke dingen)

Fijn weekend allemaal!
Hoi Zwup! plezier.

En tja, afsluiten betekent dat ik alles kwijt ben EM, en dat lijkt me een beetje zonde... Ik ga even verder stoeien.
Kan je daar niet mee helpen, Phil. Nog nooit met zo'n programma gewerkt. Ben sowieso een bobo als het om computers gaat. Emailen en forummen gaat nog net

Veel plezier, Zwupple!
Have fun Zwup!

Ja, alles kwijt is chips (paprika). Hoop dat het lukt! Als het niet lukt, raadpleeg ik even een "expert" voor je op dat gebied.
Heel erg balen dit zeg. Ik word hier zo agressief van.

Nou ja, maar even wegleggen en straks weer verder kijken. Bovendien staat er een thriller avondje op me te wachten met heel veel lekkere hapjes, lekkerrrr en gezellig.

Thanks EM, ik denk dat ik iets kleins moet wijzigen wat betreft de instellingen, alleen de vraag is nog..wat?
Dat klinkt als een gezellige avond, Phil! Hopelijk kom je eruit met dat &*$-programma. Zou echt zonde zijn als je alles kwijtraakt.
Twis, kun jij die het adres van die site van 2RBO mailen.
Cum non tum age
Nou, het is alweer kwijt hoor. Een hele dag voor Jan L*l bezig geweest. Boehoeee!
Jeetje, balen zeg! Is het een idee om bij elke gemaakte pagina alles op te slaan?
No en Phil, you've got mail.
Oh...ik wil ook nog graag die site van 2Ree bekijken, Noa, wil je het dan naar mij mailen?

Hello by the way!

Wat balen Phil. Misschien idd verstandig om eerst alles in een Word bestand te zetten.

Ik had het eens met werk wat ik thuis had gedaan. Kwam via mail op de 1 of andere manier niet door en kon weer opnieuw beginnen.
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 19:11:

Nou, het is alweer kwijt hoor. Een hele dag voor Jan L*l bezig geweest. Boehoeee!Shit, dat is kut!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 november 2010 @ 19:29:

Oh...ik wil ook nog graag die site van 2Ree bekijken, Noa, wil je het dan naar mij mailen?Hi lekker wijf! Ik heb die link uiteraard ook naar jou gestuurd
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 19:36:

[...]

Hi lekker wijf! Ik heb die link uiteraard ook naar jou gestuurd

Oh Twissie, lief! Ben zo benieuwd.

Wat was het heerlijk weer vandaag hé?
Nee, ik hoef nauwelijks meer wat te schrijven, want dat heb ik al in een document staan, het gaat om de vormgeving en de foto's, maar......het blijkt wel te zijn opgeslagen, yahoe!
Ja, ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten met No. Hoewel ik ook wel een beetje gezeurd heb over de frisse temperatuur
Nee hoor Twis, vind ik niet. Maar eh doen we vaker he, leuke mannen gespot ook.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven