NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hi Frankz !
Alle reacties Link kopieren
das minder phil..hoop dat t chrijven je daarbij helpt..dan hebben we in maart volgend jaar n nieuwe bestseller..



'Het leven van Phil'



Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel geschreven, scheelt een hoop werk.
Alle reacties Link kopieren
Zit ook nog in huispak. Denk niet dat ik de douche nog ga zien vandaag. Heb nergens zin in.
I am surrounded by morons
Frank, SP!



Het is zelfs een mooie zaterdag, Phil! Maar ja, niets doen, kan ik niet zo goed ... het leven van een workaholic is er een van werken
Alle reacties Link kopieren
dan moeten we maar ns een uitgever voor je zoeken phil..mag ikdan je agent worden?





hi twissie! ik zit ook nog in mn badjas..maar ik moet me echt naar de douche gaan schoppen, mn rl bro staat zo voor de deur..



hoe is t SP?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch maar even onder de douche en buitenshuis koffie drinken. Tot later!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hi EM,





Frankz, I'm good. Was vanouds gezellig gisteren net als toen we allemaal studenten waren.
Alle reacties Link kopieren
Later Twis !
Alle reacties Link kopieren
Wow Twis, chapeau, lekker douchen!



Welk formaat album zal ik doen: 30x30 of 28x36. Ik kan niet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
*ziet een groep midlife crisis corpsballen voor zich met rode cabrio's en rode broeken die de hele avond lullo en kehrel roepen onder het biertjuh happen'



Alle reacties Link kopieren
Philein, heb er geen ervaring mee, maar ik zou denk ik kiezen voor 28x36. Weet ook niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 20 november 2010 @ 13:08:

*ziet een groep midlife crisis corpsballen voor zich met rode cabrio's en rode broeken die de hele avond lullo en kehrel roepen onder het biertjuh happen'



Het was een memorabele avond
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik denk dat ik toch voor het vierkante boek ga. Vind ik ook wel erg mooi. Maar ik weet het nog niet zeker!
Alle reacties Link kopieren
ik zou 30 bij 30 doen...maar ben dan ook van de symmetrie..
Alle reacties Link kopieren
Precies dezelfde reden voor mij Frankz.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 13:07:

Wow Twis, chapeau, lekker douchen!



Welk formaat album zal ik doen: 30x30 of 28x36. Ik kan niet kiezen.30x30!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 20 november 2010 @ 13:08:

*ziet een groep midlife crisis corpsballen voor zich met rode cabrio's en rode broeken die de hele avond lullo en kehrel roepen onder het biertjuh happen'











Niks mis mee toch?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weg! Toedels!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 13:37:

[...]





30x30!

Yes, thanks!

Daag, veel plezier met wat je gaat doen!
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook pleitoz! hef fun effriewann..
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 13:50:

[...]



Yes, thanks!

Daag, veel plezier met wat je gaat doen!



Ben weer thuis. Even koffie gedronken met Noa. Zoals altijd weer erg gezellig.



Is hier nog iemand?
I am surrounded by morons
Ik lees af en toe mee, Twis.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook weer thuis. Twis heeft meegeholpen bij het uitzoeken van haarverf. Misschien een beetje te rood.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 20 november 2010 @ 11:55:

[...]





je ' had' geen wilde plannen en ging om half acht slapen..



you slut.. Ik typte het toch correct: had .. was een vrij spontane, idiote en uiterst prettige actie



Ik ben er weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven